دسته‌بندی نشده

اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت

اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت

اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت

دکوراسیون دفاتر اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد! زیرا یک دفتر اداری مکانی برای آغاز و ایجادِ یک ارتباطِ اجتماعی برای جلبِ نظر مشتریان است. اگر که مشتریان و یا مراجعه کنندگان در همان ابتدای مسیر یک تصویری دلنشین از ما دریافت بنمایند، آسان تر به ما اعتماد می کنند. شما باید به اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت اهمیت بدهید! زیرا این یک واقعیت است، که مشتریان به صورتِ خودآگاه و یا ناخودآگاه از روی پوشش و یا دکوراسیون محلِ کار ما را قضاوت می نمایند.

حتی به اثبات رسیده است، که مشتریان از همان قضاوت های نخستین تصمیمات نهایی خود را می گیرند. پس با ما همراه باشید، تا با ماهیت دکوراسیون دفتر وکالت آشنا بشوید. ما در طولِ این مطلب تا جای امکان شما را راهنمايی خواهیم کرد.

مرمت و اجرای دکوراسیون دفتر وکالت چگونه است؟

ما در این قسمت با شما در ارتباط با نکات مربوط به اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت صحبت خواهیم نمود. توجه داشته باشید، که شما عزیزان در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر امکانِ تماس با ما را خواهید داشت. پس با دکومهر در ادامه همراه باشید؛

·         چرا بازسازی دفتر وکالت ضرورت دارد؟

فرقی ندارد، که دفتر وکالت شما در کدام یک از ساختمان های پُر هیاهو تهران یا شهرهایی دیگر است. حتی برخی از ساختمان های اداری می باشند، که به صورت کلّی طراحی شده و به بسیاری از نکات توجه نشده است.

بدین هنگام نیاز می باشد، که شما اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت را سَر لوحه کارِ خود نموده و دفتر خود را بنا بَر دلخواه خود اصلاح کنید. علاوه بَر تمامی اینها اگر که شما یک دفتر وکالت داشته و آن نیز قدیمی شده است، امکانِ بهره مندی از گزینه های بازسازی و مرمت را خواهید داشت.

·         با مراحل مرمت دفتر وکالت آشنا بشوید!

مراحل بازسازی بسیار پُر پیچ و خَم است. پس لازم است، که شما با انجامِ مشورت و صحبتِ با متخصصان این مرحله را پشت سَر بگذارید. اغلب اوّلین مرحله‌ در سفارش طراحی خلاصه می شود. در قدم بعدی کارشناسان ما در دکومهر به محلِ مد نظر شما آمده و در ارتباط با اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت با شما سخن خواهند گفت.

در قدم بعدی پس از مشورت با کارشناسان ما و توافق بَر روی هزینه و زمان فرآيند انجام پروژه شروع خواهد شد. بعد از آن است، که یک طراحی سه بُعدی صورت گرفته و در اختیار شما قرار می گیرد. اگر که شما با طراحی سه بُعدی هم موافق بودید، فرآیند تخریب آغاز شده و نخاله ها جا به جا می شود.

سپس مصالح به همان شکل که با شما توافق شده است، نصب خواهد شد. در صورتِ نیاز به کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه شما می توانید، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

با مراحل مرمت دفتر وکالت آشنا بشوید!

اصول دکوراسیون و طراحی داخلی دفاتر وکالت

ایجادِ یک محیطی مثبت و البته تأثیر گذار بَر روی مشتریان نیازِ به رعایت بسیاری از نکات در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت دارد. با این وجود یکی از مهم ترین نکات ایجادِ حال و هوایی به خصوص می باشد. تمامی ارکانِ دیزاین چون؛ حالت، شکل یا رنگ و… نکته هایی بسیار خوب به جهتِ ایجاد یک حس و حال صمیمی و دوست داشتنی هستند.

در کل اگر که ما خواهیم، یک دفتر کار وکالت به خصوص و خاص را پیشنهاد بنماییم؛ وجودِ اعتمادی بسیار، آرامش بَر انگیز، رسمی و کاملاً حرفه ای می باشد. پس حتماً به این نکات در خَلق یک دفتر کار وکالت توجه کنید.

ایجادِ فضایی لوکس و قابل اعتماد

خَلق یک فضایی زیبا و لوکس برای اکثر مشتریان ما مسئله ای بسیار حائز اهمیت است. در واقع مابین اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت، لاکچری و خاص بودن یکی از مهم ترین موضوعات می باشد. به وجود آوردنِ یک محیط زیبا و چَشم نواز کاری چندان سخت نمی باشد. تنها کاری که شما باید انجام بدهید، رعایت برخی از اصول در انتخاب مبلمان، نور پردازی صحیح می باشد.

البته شما تنها نباید به دنبال ایجادِ یک فضایی بسیار لوکس باشید. هنگامی که هدفِ شما تنها در این مورد خلاصه بشود، احتمالاً نتیجه هم چندان مناسب نباشد. پس پیشنهاد ما به شما این است، یک دفتر کار لوکس و زیبا را خَلق کنید و تنها به سمتِ وسیله‌ هایی گران قیمت نروید.

درون دفتر وکالت بهره مندی از مبلمانی با طراحی هایی خاص و ظاهری تماشایی می تواند، جلوه ای لوکس به وجود آورد. حتماً از اکسسوری ها استفاده بنمایید! از یک تابلو بزرگ استفاده نموده و یک قاب عکس خاص بَر روی دیوار بی آوزید. از یک گلدان شیک و بزرگ در کُنجی از اتاق بهره ببرید! در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت حتماً به نورپردازی طبیعی توجه داشته باشید.

تمامی تلاش خود را بکنید، تا علاوه بَر نورِ طبیعی به نورهایی تزئینی هم توجه بنمایید. در این راستا استفاده از نورِ خطی یا تأکیدی می تواند، از جمله بهترین گزینه ها باشد. البته شما می توانید، برای هرچه لوکس تر شدنِ فضا از ابزارهایی چوبی یا سنگ ها و مصالح تزئین شده هم استفاده بنمایید.

 

ایجاد یک فضایی آرامش بخش

ما در قسمتِ فوقانی متن هم به این نکته اشاره کردیم، که شما باید در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت به وجودِ آرامش در دِل آنها توجه داشته باشید. چرا که شما باید با کمک ابزارهایی گوناگون، احساسِ استرس و اضطراب را از دِل مراجعه کنندگان خود دور بنمایید. شاید که در ابتدا برای شما سخت به نظر رسد!

ولی تنها با توجه به چند راه کاری ساده به این هدف دَست خواهید یافت. شما می توانید، با بهره مندی از خطوط افقی به این هدف دَست پیدا کنید. از سویی دیگر بهره مندی از رنگ هایی خنثی و آرامش بخش می تواند، به شما در این راستا کمک رسانی کند. یکی از مهم ترین جوانب در ایجادِ حسِ آرامش و اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت نورپردازی می باشد. پس تمامی تلاش خود را بکنید، تا نور طبیعی را به کار بگیرید. در صورتِ استفاده از نور مصنوعی هم بایست یکنواخت، گرم و صمیمی باشند.

بهره مندی از یک چیدمانی خاص و دلنشین آرامش خاطر بیشتری را در وجودِ مشتریان شما رقم خواهد زد. تمامی تلاش خود را به کار بگیرید، تا یک سالن انتظار با حریمی مطلوب به وجود آورید. شاید که مشتریان شما چنین انتظاری داشته باشند، تا کمی در خلوت خود غرق بشوند و فکر کنند.

به همین خاطر شما می توانید، در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت از گیاهان بهره مند بشوید. وجودِ گیاهان می تواند، احساسِ آرامش و امنیت را در وجودِ مشتریان‌تان رقم بزند. پس با استفاده از گل ها و گیاهان هم به ریلکس بودنِ خود و هم مشتریان خود بی اندیشید.

ایجاد یک فضایی رسمی و حرفه ای

محیط دفاتر وکالت بَرعکس بسیاری از دفترهایی دیگر نباید بسیار خودمانی و حالتی صمیمی داشته باشد. به عبارتی دفتر وکالت بایست کاملاً رسمی و حالتی حرفه ای داشته باشد. برای دستیابی به این هدف شما بایست از خطوط و اشکال هندسی بهره مند بشوید. اشکال هندسی به جهتِ آنکه برای چَشمان ما آشنا می باشد، کمتر با حرکات چَشمان شما یا مشتریان بازی می کند. این نیز یکی دیگر از نکات است، که در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت باید مورد توجه قرار بگیرد.

بنابراین از آنجا که فرم هندسی کمتر دچار حواس پرتی می شود، ما استفاده از آن را به شما پیشنهاد می نماییم. تمامی تلاش خود را بکنید، تا در دکوراسیون دفتر وکالت از طراحی هایی شلوغ و پُر هرج و مرج استفاده بنمایید. البته در طراحی ها به نظم، تناسب آنها توجه کنید. چرا که فرم هایی منظم محیط داخلی دفتر وکالت را رسمی تر خواهد کرد.

توصیه دیگر ما بهره مندی از رنگ هایی خنثی می باشد. تمامی تلاش خود را بکنید، تا درون دفتر وکالت خود از رنگ هایی جیغ و پرخاشگر استفاده نکنید. پس رنگ طوسی، مشکی، سفید یا نسکافه ای برخی از بهترین رنگ ها در آراستن دفتر وکالت است. بنابراین تلاش کنید، ضمن اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت از رنگ هایی خنثی استفاده کنید.

البته انتخاب نوعِ مصالح هم اهمیت شایانی دارد. اغلب از مصالح مدرن، صنعتی در این راستا استفاده می شود. به هیچ عنوان از دیوار پوش یا کَف پوش هایی قدیمی بهره نگیرید. چرا که کاغذ دیواری می تواند، محیط پیرامون شما را بسیار صمیمی تر و خودمانی تر نشان بدهد. به همین خاطر بیشتر مناسب فضاهای مسکونی و خانه ها خواهد بود.

 

ایجاد یک فضایی رسمی و حرفه ای

چند ایده برای دکوراسیون و دیزاین داخلی دفتر وکالت

ما در این قسمتِ از مطلبِ خود در دکومهر با شما در رابطه با چند ایده برای اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت صحبت خواهیم نمود. پس بهتر است، همچنان با ما همراه بوده و بَر روی سَطحِ اطلاعات خود بی اَفزایید؛

·         از کتابخانه و طبقات دکوری کمک بگیرید!

پیشنهاد ما برای طراحی هرچه بهتر دفتر وکالت این است، که از یک کتابخانه بزرگ از سقف تا کَف کمک بگیرید. حال بخش هایی از این کتابخانه می تواند، به صورت دکوری باشد. شما داخل این کتابخانه می توانید، انواعی از کتاب های مرتبط با حوزه کاری خود قرار بدهید. در بخش هایی از آنهم وسیله هایی دکوری جای دهید. وجود این عنصر در دِل اتاق شما علاوه بَر ایجاد جلوه ای زیبا می تواند، یک پس زمینه ای مناسب برای جلسات مجازی شما باشد.

·         بهره مندی از یک صندلی ارگونومیک!

وکالت از جمله کارهایی بسیار سخت محسوب می شود. به همین خاطر در دنیای اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت شما باید به خرید یک صندلی ارگونومیک توجه کنید. اینچنین طی مدّت زمانی که پشت صندلی خواهید بود، احساسِ راحتی خواهید داشت.

در واقع شما نباید تمامی توجه خود را به راحتی و آسودگی خیال مشتریان‌تان معطوف سازید. پس شما که استفاده کننده اصلی از دفتر محسوب می شوید، حتماً به راحتی و نیازهای خود توجه کنید. به همین خاطر صندلی انتخابی از جانبِ شما باید با ارگونومی بدن‌تان هماهنگ باشد. این نوعِ از صندلی ها معمولاً امکانات متعددی را در دِل خود جای
می دهند. مثلاً شما می توانید، زاویه نشستن خود را تغییر داده یا ارتفاع‌اَش را عوض کنید.

·         از میزهایی لوکس استفاده کنید!

اغلب یک عضو در دِل تمامی دفاتر بسیار مورد توجه بوده و بایست شما در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت در انتخابش دقّت کنید. بلی، این عضو اساسی میز است. چرا که افراد مراجعه کننده و بالاخص خودِ شما زمانِ بسیاری را پشت آن سپری می کنید. برای آنکه شما هم یک میز زیبا و هم مقرون به صرفه در دفتر خود قرار بدهید، از طراحان دفترِتان کمک بگیرید. ولی اگر که شما قصدِ خرید میزهایی آماده دارید، به بازار بروید.

·         از ایده پلان باز کمک بگیرید!

این روزها ایده پلان باز در دنیای طراحی دفتر وکالت بسیار مطرح شده است. منظور ما از پلان باز یعنی ایجاد یک دفتر وکالت بدونِ جدای سازی قسمت هایی مختلف می باشد. در این نوعِ از دکوراسیون ها تا جایی که می توانید، فضاها را از هم جدا نکنید.

البته در اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت شما می توانید، قسمت های بسیار مهم را به کمک پارتیشن شیشه ای جدا بنمایید. ولی بازهم این قسمت ها قابل مشاهده خواهد بود. این نوعِ از محیط ها احساس وسعت فضا و شفافیت در کار را القاء خواهد نمود.

 

از ایده پلان باز کمک بگیرید!

 

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این نوشتار از خود سعی نمودیم، با شما در ارتباط با اصول چیدمان و دکوراسیون دفتر وکالت صحبت بنماییم. همانطور که مطالعه نمودید، شما باید یک دفتری مدرن، زیبا و قابل اعتماد برای مشتریان خود فراهم کنید. در این مسیر انواعی از ایده ها وجود دارد! اینکه از میزهایی زیبا کمک گرفته و گیاهان را در دِل دفتر خود قرار بدهید. از سویی دیگر ایده پلان باز را به کار گرفته و شفافیت را در روندِ کاری خود جریان ببخشید.

امیدواریم که اطلاعاتِ ارائه شده در طولِ این مطلبِ از ما در دکومهر مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما عزیزان در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر امکان تماس با ما را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *