مقالات

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری سبب شده که از این میز در شرکت های مختلف به وفور استفاده شود. میز کار گروهی اداری برای دفاتر مدرن با فضای باز طراحی شده اند. این میزها بدون اینکه فصلی زیادی را اشغال کنند، یک فضای کاری با حفظ حریم خصوصی را برای کارمندان ایجاد کند.

میز کار گروهی مدرن اداری این روزها به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار محبوب شده است. برای آشنایی با مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

آشنایی با میز کار گروهی مدرن اداری

امروزه محیط کار اداری نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است و بسیاری از شرکت ها نیاز به تعامل مداوم همکاران با یکدیگر دارند، یا اینکه فضای بزرگی در اختیار ندارند؛ از این رو میز کار گروهی بهترین گزینه برای چنین دفاتر کاری است.

میز کار گروهی یک میز اداری طویل، ال یا با شکلی نامشخص است، که برای چندین نفر طراحی گردیده و حریم خصوصی هر کارمندی با پارتیشن های شیشه ای، چوبی و ..‌. از هم جدا می شود. گاهی نیز بدون پارتیشن می باشد و کارمندان با یکدیگر ارتباط متقابل دارند.

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری بسیار گسترده است و مزیت های فراوانی را به مدیران شرکت ها می بخشد. این میز کار سبب نظارت مستقیم مدیران روی کار پرسنل و بهره وری بالای کارمندان خواهد شد و به دلیل زیر نظر بودن از اتلاف وقت دوری می کنند و با تمرکز بالایی کار خود را انجام می دهند.‌

میز کار گروهی فضای کافی را در اختیار کارمندان برای انجام وظایف شان در اختیارشان می گذارد، از سوی دیگر این میز با توجه به نوع فعالیت دارای کشو، قفسه، فضایی برای قرار دادن مانیتور، لپ تاپ، کیس، کابل ها و … می باشد. این میز مزایای زیادی را به مدیران شرکت ها و کارمندان می‌ بخشد و یک محیط اداری مدرن و لوکس را ایجاد می کند.

حال که با میز کار گروهی آشنا شدید، در ادامه مقاله با ما باشید تا در مورد مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری صحبت کنیم و با توجه به این ویژگی ها میز کار مورد نظر خود را انتخاب کنید.‌

آشنایی با میز کار گروهی مدرن اداری

ویژگی های میز کار گروهی مدرن اداری

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید، میز کار گروهی اداری یک میز در ابعاد مختلف است، که با توجه به ماهیت شرکت و فضای در دسترس در اندازه‌ها و شکل های مختلفی ساخته می شود.‌ این میز ها برای شرکت های مدرن و جدید که کار گروهی و راندمان بالای نیروی کار اولویت شرکت است، به کار گرفته می شوند.‌

طراحی میز کار گروهی با توجه به نوع فعالیت افراد بسیار حائز اهمیت است، تا از این طریق رفاه و بهره وری را به دست آورند. برای آگاهی از مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری در این بخش از مقاله با ما همراه شوید.

میز کار گروهی مدرن اداری ویژگی های زیر را به کاربران خود ارائه می دهند؛

 

ویژگی های میز کار گروهی مدرن اداری

·         ابعاد

میز کار گروهی مدرن اداری در ابعاد مختلفی ساخته می شود، طول و عرض این میزها با توجه به تعداد کارمندان، فضای در دسترس شرکت و نوع فعالیت متغیر است.

ارتفاع تمام این میزها همانند سایر میزهای کار اداری استاندارد است.‌ ارتفاع یک میز اداری استاندارد معمولاً 74 سانتی متر است، که باعث می شود کارمند بدون نیاز به خم شدن زیاد برای انجام فعالیت های روزانه خود راحت تر باشد.

البته در حال حاضر میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد که تنظیم را برای کاربر آسان می کند، به یاد داشته باشید که در این حالت ابتدا باید ارتفاع صندلی و سپس میز را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

·         راحتی استفاده

یکی از مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری سهولت استفاده است‌. این میز برای استفاده چندین کارمند در ساعات طولانی آماده شده و حتی لبه آن دارای انحنای استاندارد شده است، تا مچ دست کاربر را خسته نکند.

با توجه به فعالیت شرکت این میز با پارتیشن های ثابت یا متحرک از متریال مختلف جدا می شود، که حریم خصوصی کارمند را حفظ می کند و در صورتی که دفتر کار به تعامل و ارتباط مستقیم کارکنان نیاز داشته باشد، این میز فاقد پارتیشن است، اما گاهی طراحی های منحصر به فردی دارد، که یک فضای خصوصی را به هر کارمند می دهد.‌

·         تجهیزات جانبی

از دیگر مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری مجهز بودن به تجهیزات جانبی مانند فضایی برای قرار دادن سیم و کابل ها، قفسه و کشو برای نگهداری اسناد و … می باشد، تا از آشفتگی میز کار جلوگیری کند و علاوه بر این هر کارمند کشوها و قفسه های خصوصی خود را در اختیار داشته باشد.

·         ارگونومی

یکی از بزرگ ترین مزیت ها و مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری ارگونومیک بودن این میزهاست. ‌همانگونه که در بخش های قبل گفتیم این میزها قابلیت تنظیم را دارند، تا متناسب با قد افراد شوند، البته باید از صندلی ارگونومیک نیز در کنار این میزها استفاده کنید‌.

علاوه بر تنظیم ارتفاع این میز دارای بخش هایی برای پشتیبانی از پا و مچ می باشد، تا از راحتی بیشتری را برای کارمندان فراهم کند و از خستگی آنها جلوگیری نماید.

ارگونومی

·         متریال مختلف

از دیگر مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری متریال ساخت آن است. کار گروهی مدرن اداری از متریال مختلفی مانند شیشه، چوب صنعتی، چوب طبیعی، تلفیق چوب و استیل، تلفیق شیشه و استیل و… ساخته می شود، که انتخاب هر یک به دکوراسیون شرکت و بودجه شما بستگی دارد.

میزهایی با متریال جوب صنعتی مانند ام دی اف، اچ دی اف به دلیل دوام بالا، نگهداری اسان، قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ زیاد و … بسیار مورد توجه کاربران هستند.

سخن پایانی

امیدواریم مقاله مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری از تیم فروش دکومهر برای شما سودمند بوده باشد. اگر قصد خرید میز کار گروهی اداری با کیفیت و طراحی زیبایی را دارید، به فروشگاه انلاین دکومهر مراجعه کنید.

این فروشگاه میز کار گروهی را در تنوع بالا و با قیمت مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود در سرتاسر ایران عرضه می دارد.

اگر قصد خرید میز کار گروهی مدرن را دارید، یا برای خرید این محصول نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، به سایت دکومهر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *