مقالات

آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟

آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟

شاید به هنگام خرید میز کار گر‌وهی با این سوال روبرو شده باشید که ، آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ با مطالعه این مطلب علاوه بر این که ، به پاسخ این سوال می‌رسید با مزایای این نوع میز هم آشنا خواهید شد . تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

در طی سالیان اخیر میز کار گروهی جایگاه ویژه‌ای از شرکت‌ها را ، به خود اختصاص داده است . دلیل این امر را ، نیز می‌توان در مزیت‌های کاربردی این نوع میز پیدا کرد . کارهای استارتاپی که ، نیاز به کار گروهی دارند ، بیشترین گروه‌های استفاده کننده از میز کار گروهی می‌باشند .

میز کار گروهی چیست ؟

برای شروع مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ ابتدا به معرفی این نوع میز اداری می‌پردازیم . میز کار گروهی نوعی میز می‌باشد که ، قابلیت جا دادن همزمان دو یا چند نفر کارمند را دارد . میزهای کار گروهی برای این که ، تعامل و همکاری کارمندان را افزایش دهند گزینه بسیار ایده آلی هستند .

این نوع میزها در میزهای کار گروهی دو نفره ، چهار نفره ، هشت نفره و حتی بیشتر نیز طراحی و ساخته می‌شوند . افزایش تعداد نفرات برای میز کار گروهی به بیشتر از این تعداد نیز ، در صورت سفارش مشتری امکان پذیر است . البته ناگفته نماند که ، در این صورت نباید از مساحت محیط کاری غافل شد .

میزهای کار گروهی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند . در قسمت بعدی از مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ به بررسی ویژگی‌های میز کار گروهی خواهیم پرداخت . همچنان با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید .

ویژگی‌های میز کار گروهی چه می‌باشد ؟

 

همانگونه که ، قبلا ذکر کردیم این قسمت از مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ را به بیان ویژگی‌های این میز کار اختصاص داده‌ایم . در صورتی که ، میز کار گروهی متناسب با شغل شما انتخاب شود مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت .

میزهای کار گروهی برای فضاهایی که ، کوچک و محصور می‌باشند گزینه بسیار مناسبی هستند . برخی از میزهای کار گروهی دارای مکانی برای رد کردن کابل‌های برق می‌باشند . به این ترتیب محیط اطراف میز و کارمندان از شلوغی در امان می‌ماند .

برخی از این نوع میزها دارای دیوایدر یا جدا کننده از جنس‌های مختلف می‌باشند . وجود این دیوایدر برای این است که ، حریم خصوصی هر کارمند بر روی میز کار گروهی حفظ شود . جنس دیوایدر میزهای کار گروهی ، شیشه‌ای ، طلق و یا چوبی می‌باشد .

همانگونه که ، قبلا نیز ذکر شد در صورتی که ، در فضا و‌مکان صحیح از میز کار گروهی استفاده شود ، این میز دارای مزایای بسیاری خواهد بود . در قسمت بعدی از مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ به بیان برخی از مزیت‌های این میز می‌پردازیم .

بخوانید: میز مدیریتی

مزایای میز کار گروهی چه می‌باشد ؟

 

در نظر داریم که ، در این قسمت از مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ شما را با مزیت‌های این نوع میز آشنا نماییم . در صورت تشخیص سازگاری میز کار گروهی با حرفه شما این میز مزیت‌های بسیار نابی را ، برای شما به ارمغان خواهد آورد . از جمله مزایای میز کار گروهی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود ؛

 

  • افزایش میزان بهره وری از فضا به خصوص فضاهای کوچک اداری
  • افزایش همکاری و ایجاد حس صمیمیت بین همکاران
  • امکان تقسیم کار بین کارکنان و نظارت بر پیشروی همزمان آن
  • امکان استفاده مشترک از وسایلی مانند اسکنر ، پرینتر و سایر تجهیزات
  • امکان برگزاری جلسات گروهی
  • تقویت روحیه همکاری و افزایش تعامل بین کارکنان
  • ایجاد امکانی برای نظارت همزمان بر فعالیت کارکنان

استفاده از یک میز کار گروهی با طرح و رنگ مناسب می‌تواند نقش بسزایی در دکوراسیون شرکت داشته باشد . به این ترتیب جلوه بصری زیبایی به طرح داخلی شرکت نیز بخشید .

مزایای میز کار گروهی چه می‌باشد ؟

آیا امکان سفارشی سازی میزهای کار گروهی وجود دارد ؟

 

در پاسخ به این سوال که ، آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ باید گفت بله . برخی از مراکز و شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان و ست اداری در صورت لزوم می‌توانند میزهای کار گروهی خاصی را ، برای شما طراحی و اجرا نمایند .

گاهی اوقات ممکن است که ، اهداف کسب و کار شما به گونه‌ای پایه ریزی شده باشد که ، نیاز به میز کار گروهی ویژه‌ای داشته باشید . در این صورت با مراجعه به این مراکز معتبر ، می‌توانید میز کار گروهی مورد نظر خود را سفارش دهید . شرکت دکومهر از جمله این مراکز می‌باشد .

طراحان مجموعه دکومهر با در نظر گرفتن حرفه شما و سازگاری آن با میز کار گروهی و همچنین ، فضای شرکت ، محیط آن و تعداد نفرات به طراحی میز کار گروهی مد نظر شما می‌پردازند . البته ناگفته نماند که ، سلیقه و نیاز شما را نیز در طراحی خود مد نظر قرار می‌دهند .

اکنون که ، به پاسخی برای این سوال دست پیدا کردیم ، به بررسی قیمت میزهای کار گروهی موجود در بازار خواهیم پرداخت . به این ترتیب با رنج قیمت این نوع میزها آشنایی نسبی پیدا خواهید نمود .

قیمت میزهای کار گروهی در چه سطحی می‌باشد ؟

 

در ادامه مطلب آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ به بررسی قیمت‌های میز کار گروهی موجود در بازار می‌پردازیم . با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی و افزایش استقبال از میزها و ست اداری ، شرکت‌های زیادی به طراحی و فروش مبلمان اداری پرداختند .

به همین دلیل میزهای کار گروهی با قیمت‌های متنوعی در بازار یافت می‌شود . اما به طور کلی قیمت این نوع میزها از عوامل مختلفی تاثیر می‌پذیرد . برای مثال ، مواد اولیه به کار برده شده در ساخت مبلمان اداری و کیفیت آن از عوامل موثر بر قیمت می‌باشند .

شرکت دکومهر افتخار به کار گیری متریال با کیفیت و مطابق با استاندارد جهانی را ، در محصولات خود دارا می‌باشد . به همین دلیل تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت بی نظیری برخوردار می‌باشند .

کلام پایانی

آیا امکان سفارشی سازی میز کار گروهی وجود دارد ؟ برخی شرکت‌ها مانند مجموعه دکومهر میزهای کار گروهی و سایر مبلمان اداری را ، با سفارش و خواست مشتری سفارشی سازی می‌نمایند . امکان تعیین رنگ ، طرح و ابعاد و همچنین یراق آلات مورد نظر توسط مشتری در این شرکت موجود می‌باشد .

قیمت میزهای کار اداری شرکت دکومهر نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد . با مراجعه به وبسایت این مجموعه به راحتی به کاتالوگ محصولات این شرکت دسترسی پیدا خواهید کرد . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کارشناسان دکومهر مراجعه نمایید .

بخوانید: میز کار گروهی اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *