مقالات

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری ، تاثیر ویژه ای بر عملکرد شما دارد . صندلی ، یاور همیشگی افراد در محیط های اداری است . این محصول ، ایمنی و سلامت شما را در محیط های کاری تعیین می کند .

شرکت ها باید برای حفظ سلامت عمومی افراد به ابعاد و ارتفاع این تجهیز اهمیت دهند . صندلی های ارگونومیک ، بهترین تجهیزی است ، که با ارگونومی بدن افراد مطابقت دارد .

در ادامه مبحث ، نکات راهنمای بسیاری درباره ابعاد و ارتفاع استاندارد انواع صندلی های اداری توضبج می دهیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: نکاتی برای پیشگیری از کمر درد هنگام کار

راهنمای ابعاد و ارتفاع استاندارد برای انتخاب صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری متنوع است . شرکت ها با در نظر گرفتن نیاز های مردم نسبت به تولید این محصول اقدام کردند . ارگونومی بدن افراد با یکدیگر فرق می کند . صندلی اداری باید در کنار کیفیت بالا ، راحت و استاندارد باشد .

خرید شما باید هوشمندانه باشد . نمی توان برای محیط های اداری ، تجهیزات غیر استاندارد خریداری نمود . اسباب راحتی و آسایش افراد یا کمک این تجهیز فراهم می گردد ‌. در زیر راهنما هایی برای ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری برای شما فراهم کرده ایم ، توجه داشته باشید :

  • ارتفاع صندلی : ارتفاع مناسب صندلی اداری باید به طور جداگانه قابل تنظیم باشد . با تنظیم ارتفاع صندلی ، زانو های شما در زاویه 90 درجه قرار می گیرد .
  • عمق صندلی : استاندارد بودن عمق صندلی نیز مهم است . سطح مقطع تجهیز باید تمام طول ران های شما را پوشش دهد.
  • عرض صندلی : عرض صندلی باید در امتداد عرض ساعد و بازوهای شما قرار گیرد .
  • ارتفاع پشتی صندلی : پشتی صندلی باید به اندازه کافی بلند باشد ، تا کمر و قسمت پشتی ران های شما را پشتیبانی کند . پشتی ها باید منحنی باشند ، تا از انحراف های اضافی در طول آرنج و شانه‌ جلوگیری نمایند .
  • مکانیزم تیلت : برخی از صندلی‌ های اداری دارای مکانیزم تیلت هستند . این تکنولوژی به شما اجازه می ‌دهد ، زاویه پشتی صندلی را تنظیم کنید . این عملکرد راحتی را برای شما در طول ساعات کاری به همراه دارد .
  • ارتفاع نرده : اگر صندلی شامل نرده است ، باید ارتفاع آن به طور مناسب تنظیم شود .

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری فعالیت شما را تحت تاثیر قرار می دهد . قبل از خرید محصول ، راهنمای تولید آن را مطالعه کنید . در بازار ، انواع این تجهیز را ببینید ، تا بهترین انتخاب را بر اساس نیاز های مجموعه داشته باشید .

راهنمای ابعاد و ارتفاع استاندارد برای انتخاب صندلی اداری

تأثیر ابعاد و ارتفاع صندلی بر سلامت افراد

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری تأثیر قابل توجهی بر راحتی و سلامتی شما دارد . این محصول یار و یاور شما در محیط های کاری است . این تجهیز علاوه بر محیطی برای نشستن ، راحتی شما را در خارج خانه تضمین می کند .

در بازار هزاران نوع صندلی اداری در مدل های گوناگونی توزیع می گردند . هر یک از انواع آن ، پیرو استاندارد های مختلفی هستند .

ارتفاع مناسب صندلی اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است . این تجهیز باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد ، تا فرد بتواند متناسب با قد و ارتفاع میز آن را صندلی را تنظیم کند . هنگام نشستن ، زانو ها باید در زاویه 90 درجه باشد و پا ها به طور مساوی بر روی زمین قرار بگیرند .

عرض صندلی ، ارگونومی بدن شما را مشخص می کند . صندلی باید به طور کافی عریض باشد ، تا شما را در طول روز تحمل کند . پشتی عامل دیگری است ، که ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری را مشخص می کند . بایستی امکان تنظیم ارتفاع و پشتی آن برای فرد مقدور باشد .

جنس صندلی نیز تأثیری بر راحتی شما دارد . صندلی ‌هایی که دارای روکش پارچه ای هستند ، برای کار گزینه مناسبی می باشند . حمایت مناسب از کمر مهم ترین فاکتور در انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری به شمار می رود . محصول باید از ناحیه کمر پشتیبانی کند ، تا آسیب به ستون مهره ها را به حداقل برساند .

بیشتر بخوانید: خرید میز کار گروهی

تأثیر ابعاد و ارتفاع صندلی بر سلامت افراد

نکات کلیدی در انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری

ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری دلیل اصلی افراد برای خرید این محصول است . در بازار ، تولیدکنندگان محدودی جهت تولید این محصول تابع قوانین و استاندارد های جهانی هستند .

مشتربان بایستی بیش از ثبت سفارش خود به دنبال فروشندگان معتبر شهر خود باشند .  قابلیت تنظیم ارتفاع ، سطح مقطع ، عرض ، پشتی جنس و … از جمله نکاتی هستند ، که باید در خرید مورد توجه قرار گیرند .

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد . این گونه از صندلی ها به افراد اجازه می ‌دهند ؛ که متناسب با نوع کار خود ، ارتفاع تجهیز را تنظیم نمایند . سایز سطح مقطع صندلی باید مناسب باشد . به صورتی که پس از نشستن پا های فرد روی زمین قرار گیرد .

طراحی عرض صندلی باید بزرگ باشد ، تا حرکات فرد را محدود نکند . شاید افراد در محیط های اداری بر روی صندلی قرار گیرند ، اما ساکن نیستند . بیشتر تولیدی های صندلی اداری نوپا از این نکته غافل می شوند . بدین خاطر زمان زیادی نمی گذرد ، که شخصا از حوزه تولید بیرون می آیند .

اندازه استاندارد صندلی می تواند بر ایمنی و سلامت نیروی انسانی تأثیر دارد . اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید ، با خرید صندلی های مناسب از سلامت کارمندان خود محافظت کنید .

نکات کلیدی در انتخاب ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری

سخن پایانی

دکومهر از تولیدی های بزرگ میز و صندلی می باشد . این مجموعه با فعالیت در فضای مجازی خرید اینترنتی محصول را برای هموطنان فراهم می کند . با مراجعه به وب سایت او می توانید انواع صندلی های اداری را در کیفیت بالا سفارش دهید .

 بیشتر بخوانید: نحوه نشستن پشت میز به صورت استاندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *