مقالات

افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی

افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی

افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو می باشد . میز کار گروهی در دفاتر مدرن اداری به کار گرفته می شود که با ایجاد رقابت سالم بین کارکنان ، منجر به افزايش بهره وری کارمندان خواهد شد .

اگر شما نیز قصد مجهز نمودن دفتر اداری خود را با نوع میز مدرن دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا دریابید میز کار گروهی چگونه منجر به کارآمدی کارکنان خواهد شد .

اهمیت استفاده از میز کار گروهی

در ابتدای مقاله افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی به اهمیت استفاده از این نوع میز اداری مدرن می پردازیم . طبق تحقیقات صورت گرفته ، امروزه بیش از70  درصد از دفاتر در ایالات متحده از میز کار گروهی برای بالا بردن تعامل و حس رقابت سالم بین کارمندان و رونق گرفتن کسب و کارشان استفاده می کنند ، که روز به روز بر این آمار افزوده می شود .

با میز کار گروهی همه کارمندان در یک سالن در کنار هم مشغول به کار هستند و برای حفظ حریم خصوصی هر کارمندی این میز ها توسط پارتیشن های شیشه ای مات یا ام دی اف به چند بخش تقسیم می شوند ، اما در کنار حریم خصوصی در هر پارتیشن ، تحت نظارت مدیران و همکاران خود هستند ؛ از این رو روحیه رقابتی خود را حفظ می کنند .

میز کار گروهی اغلب توسط شرکت هایی که می خواهند فضای غیررسمی و دوستانه تری را در بین کارمندان ایجاد کنند ، به کار گرفته می شود ‌. اگر می خواهید بدانید که آیا افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی میسر است یا خیر ، در ادامه مقاله با ما همراه شوید ‌.

اهمیت استفاده از میز کار گروهی

ارتباط سریع بین همکاران با میز کار گروهی

ارتباط سریع بین همکاران منجر به افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی خواهد شد . بسیاری از ما تجربه کرده ایم که کارکنان برای مشورت و تعامل با همدیگر ، باید از اتاقی به اتاق دیگر یا از طبقه ای به طبقه دیگر در پلکان و آسانسورها در تردد باشند ، این مسئله سرعت کار کارکنان را کاهش می دهد و چند دقیقه مفید را از روتین کاری آنها خارج می کند .

با میز کار گروهی کارمندان همگی در کنار هم هستند و برای تعامل و مشورت نیازی به رفت و آمد های مکرر و خسته کننده نیست . با وجود میز کار گروهی هر کارمند در محل کار خود با همکاران اش در کسری از وقت تعامل پیدا می کند ، که این آن منجر به افزایش بهره وری کارمندان خواهد شد .

بخوانید: همه چیز درباره میز کار گروهی

کار تیمی یکپارچه با میز کار گروهی

کار تیمی یکپارچه منجر به افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی خواهد شد . شاید دلیل اصلی که بسیاری از شرکت ها به ویژه شرکت های مدرن این نوع میز اداری را اتخاذ نموده اند ، ایجاد یکپارچگی بین همه کارکنان است .

همه کارمندان پشت میز کار گروهی هم رتبه نشان داده می شوند و این مسئله حس پویایی ، صمیمیت و یکپارچگی را به مشتریان شرکت القا می کند . این امر علاوه بر بالا رفتن بهره وری کارکنان ، سبب حس اعتماد مشتریان و رونق گرفتن کسب و کار شرکت شما خواهد شد .

نظارت مدیر با میز کار گروهی

در یک محیط اداری با فضای باز و میز کار گروهی ، مدیر به طور مستقیم بر فعالیت کارکنان خود نظارت می کند ، علاوه بر نظارت کارمندان به راحتی به مدیر دسترسی خواهند داشت . در واقع علاوه بر نظارت مستقیم مدیر ، آنچه که سبب افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی می شود ، این مسئله است که تمام کارکنان هم رتبه دیده می شوند و به تمام کارمندان این حس القا می شود ، همه با هم برابر و هم رتبه هستند .

 کاهش هزینه های بازسازی با میز کار گروهی

یکی دیگر از مزایایی که باعث افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی می شود ، کاهش هزینه های بازسازی و راه اندازی شرکت است . بدیهی است که بازسازی و راه اندازی شرکت هایی با اتاق های جداگانه هزینه و زمان زیادی می گیرد و کارمندان در جریان بازسازی کارایی لازم را ندارند .

در محیط هایی با میز کار گروهی و دفاتر باز ، بازسازی به سرعت انجام می گیرد و به هزینه کمتری نیاز دارد ، که این امر سبب می شود کارمندان فورا به محیط کار خود باز گردند و بدون اتلاف وقت و دور ماندن از شغل و حرفه خود ، به محل کار خود باز گردند .

حفظ حریم خصوصی با میز کار گروهی

همانگونه که تا به اینجای مقاله متوجه افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی شدید ، به یکی دیگر از تاثیرات این میز یعنی حفظ حریم خصوصی کارمندان اشاره می کنیم . کارکنان با حفظ حریم خصوصی احساس امنیت و استقلال می کند ، که این موضوع منجر به افزایش بهره وری کارمندان می شود .

این میز توسط پارتیشن های مختلف به بخش های جداگانه تقسیم می شود و هر کارمند حریم شخصی خود را دارد . کارکنان یک شرکت می توانند فضای اداری خود را بر اساس سلیقه خود تزئین و یک دفتر کار کوچک برای خود فراهم کنند ، این مسئله حس نشاط و شادی را در روحیه کارکنان ایجاد می کند .

حفظ حریم خصوصی با میز کار گروهی

در پایان

مقاله افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی توسط تیم فروش فروشگاه آنلاین دکومهر گرد آوری شده است . فروشگاه دکومهر از فروشگاه های آنلاین و معتبر در زمینه فروش محصولات اداری مختلف مانند میز اداری ، نیم ست اداری ، صندلی راحتی ، میز مدیریت مدرن و … می باشد .‌

تجهیزات اداری فروشگاه دکومهر از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند ، اگر به دنبال تجهیزات اداری از برند های معتبر ، کیفیت بالا و طراحی زیبا هستید ، به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

 بخوانید: تفاوت میز تیم ورک با سایر میز های معمولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *