مقالات

انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد

انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد

قطعاً انتخاب مبلمان اداری درست، مناسب و کارآمد کارِ سختی است! چرا که تأثیرات بسیار مثبتی را برروی محیط برجای می گذارد. امکان دارد، انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد برای ‌شما چندان مهم به نظر نرسد. به همین خاطر و به دلیل عدم آگاهی کافی خریدی نامناسب و نامطلوب را تجربه کنید.

پس ما در طولِ این مطلب از دکومهر تصمیم بَر آن گرفته ایم، شما را با جوانب گوناگون جنس مبلمان اداری مناسب آ‌شنا بنماییم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کرده و پاسخِ سؤالات خود را به دَست آورید.

شما از مبلمان در چه مکان هایی استفاده خواهید کرد!

انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد تحت تأثیر عوامل مختلفی است. مثلاً شما قرار است، از آنها در چه محیط هایی استفاده کنید. آیا شرکت پُر تردد و پُر رفت و آمد است؟ البته که در طراحی و ساخت مبلمان باید به نکات ارگونومیک توجه شایانی بشود.

حال در انتخاب جنس مناسب برای مبلمان توجه داشته باشید، که هیچ گاه نمی توان مبلمانی راحت برای تمامی افراد مراجعه کننده خرید. چرا که فیزیک بدنی یک فرد با فردی دیگر تفاوت شایانی دارد. ولی شما می توانید، یکی از بهترین ها را انتخاب بنمایید.

طراح و تولید کنندگان مبلمان یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید است!

طراح و تولید کنندگان مبلمان یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید است!

یکی از مشکلاتی که در انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد برای ما رُخ می دهد، برخورداری از نشیمن گاه بسیار گود و قسمتِ پشتی کوتاه می باشد. ولی توجه به این نکته الزامی است، مبلمان اداری استاندارد باید دارای ارتفاعِ دو برابر عمق سطح نشیمن گاه باشد.

به همین خاطر تولید کنندگان در زمان طراحی و ساخت مبلمان به این نکات توجه نموده و مد نظر قرار می دهند، که مراجعه کنندگان باید ساعات طولانی را برروی مبلمان بنشینند. به همین دلیل در نظر می گیرند، که ارگونومی مبلمان و محصولات ساخته شده باید مورد توجه قرار بگیرد. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم، در زمانِ خرید مبلمان حتماً طراحان و برندهایی معتبر را انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی: میز مدیریتی

جنسی که برای ساختِ مبلمان باید مورد استفاده قرار بگیرد!

کاربرانی که برروی مبلمان می نشینند، با یکدیگر تفاوت هایی بسیار دارند. معمولاً هم آنها به نکات مربوط به نگهداری و مراقبت از آنها توجه نمی نمایند. پس در انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد به باکیفیت بودنشان توجه لازم را بکنید. چنانچه که شما مایل هستید، مبلمانی بادام و ماندگار داشته باشید، به یک نکته توجه نمایید. آنهم این است، که مبلمانی با فوم تزریقی در قسمتِ نشیمن گاه را انتخاب بنمایید.

چرا که این مسئله خود به تنهایی در مقابل فرسایش سریع السیر پیش گیری می کند و انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد با توجه به این نکته عملی خواهد شد.

فضای محیطی که در اختیار شما است، را بررسی بنمایید!

ابتدا شما باید فضا را بنابر کاربرد و متراژ بررسی بنمایید. با توجه به این موضوع است، که شما توانایی رسیدنِ به اهداف خود را دارید.

کیفیت مبلمان را مد نظر قرار بدهید

شاید که شما تا به سالها از مبلمان خریداری شده استفاده کنید. پس بهترین سطحِ کیفیت را برای خرید مبلمان انتخاب بنمایید. قطعاً شما با خرید وسیله هایی بی کیفیت به علّت ارزان قیمت بودن، هزینه های خود را دو چندان خواهید نمود. ما در دکومهر بهترین ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد، تا به سالیان از مبلمان خریداری شده استفاده کنید.

درباره بهترین جنس برای پایه های مبلمان اداری

اغلب در اداره ها از مبلمانی با پایه هایی فلزی و کوتاه بهره گیری می ‌شود. زیرا شما مطمئن خواهید بود، با نشستن هایی ناگهانی پایه ها نخواهد شکست و یا مبل در داخل شرکت جا به جا نمی شود. پس حتماً در تجزیه و تحلیل انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد به این مسئله توجه داشته باشید.

با انواعِ مبلمان اداری کمی بیشتر و بهتر آشنا بشوید

بیایید، کمی بهتر با هم صحبت کنیم. مبلمان اداری در محیط هایی مختلف مورد استفاده است و این مسئله غیر قابل انکار می باشد. در اتاق یک مجموعه شرکتی، در اتاق پزشکان یا اتاق ها و محل انتظار و…! قطعاً شما می دانید، چون؛ این مبلمان در محیط هایی متنوع مورد استفاده است، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مبل ها و نیم ست ها در دو سبک به سمت و سوی بازار روانه می شود. یکی مدرن بوده و دیگری کلاسیک می باشد. در یکی از تفاوت ها می توانیم، به انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد اشاره کنیم. یکی دیگر در سبک طراحی است.

مبلمانی که کلاسیک است، دارای پایه هایی چوبی و مقاوم همراه با روکشی از جنسِ چرم است. اگر که به پایه ها نگاهی بی اندازید، اغلب با نقش و نگار هایی زیبا و تماشایی مواجه می شوید. وجودِ تمامی این عناصر در کنار یکدیگر می تواند، بهترین انتخاب ها را برای دکوراسیون با سبک کلاسیک رقم بزند. مطمئن باشید!

حال مبلمان اداری مدرن از پایه هایی فلزی و براق برخوردار هستند. روکشی که در ساختِ آنها مورد استفاده قرار گرفته چرم بوده و با رنگ هایی بسیار خاص و متنوع ساخته می شوند. اغلب مبلمانی که برای فضای مدرن امکانِ انتخاب آنها وجود دارد، دامنه انتخابی بیشتری برای شما فراهم می نماید. پس حتماً پیش از انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد به این نکته توجه داشته باشید.

انتخاب مبل هایی بسیار مناسب برای اتاق مدیریت

حتماً باید در اتاق مدیریت مبلمان وجود داشته و نبودش غیر ممکن است. زیرا مراجعه کنندگان باید برروی همین وسیله ها نشسته و در انتظار پاسخ گویی باشند. زیبایی و راحتی دو نکته به شدّت حائز اهمیت بوده که لازم است، به هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد.

ابتدا به سبکِ دکوراسیون اتاقِ خود توجه کنید. آیا مدرنیته است؟ یا میز موجود در اتاق مدیریت دارای پایه هایی از جنسِ استیل می باشد و یا دارای میزهایی شیشه ای هستید! پس در این هنگام حتماً در راستای خرید مبلمان مدرن با رنگ بندی هایی متنوع اقدام کنید.

حال در انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد اگر که سبکِ دکوراسیون شما کلاسیک می باشد، مبلمانی کلاسیک همراه با روکش هایی چرم را برگزینید.

انتخاب مبل هایی بسیار مناسب برای محل انتظار

برای آنکه شما صندلی یا مبلمانی مناسب برای محل انتظار انتخاب بنمایید، گزینه هایی بسیار در مقابل دیدگان شما وجود دارد. در انتخاب این عضو باید به دو نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. یکی مد نظر قرار دادنِ فضای پیرامون بوده و دیگری سبکِ دکوراسیون است.

پیش از انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد به یک نکته توجه داشته باشید؛

اگر که شما مبلمانی کوچک را برای محیط هایی بزرگ خریداری کنید، قطعاً به مشکل بَر خواهید خورد. چرا که فضای پیرامون شما خالی تر از آنچه که تصور می کنید، خود را نشان می دهد. از سویی دیگر هم انتخاب مبلمانی بزرگ برای فضاهایی کوچک و نقلی بسیار اشتباه است. چرا که تمامی محیط را اشغال نموده و زشت به نظر می رسد.

انواعی گوناگون از مبلمان اداری برای محل انتظار وجود دارد. علاوه بر اینها شما می توانید، از صندلی های انتظار متصل به یکدیگر کمک بگیرید. ابتدا به ارباب رجوع همچنین به میزان فضا توجه نموده سپس در راستای خرید محصول مورد نظر خودتان اقدام کنید. در واقع تنها انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد اهمیت ندارد.

شناخت کافی از مبلمان با روکش چرمی و پارچه ای

به هنگام انتخاب مبلمان محیط اداری باید به روکش استفاده شده در ساخت توجه داشته باشید. دو نوعِ روکش چرمی وجود دارد. یکی از آنها طبیعی و بسیار گران قیمت است. حال دیگری چرم مصنوعی بوده و نسبتاً قیمت مناسب تر داشته البته کیفیت مطلوبی هم دارد. اغلب چرم مصنوعی به دلیل برخورداری از قیمت مطلوب و رنگ بندی بسیار طرفداران زیادی داراست.

البته شما می توانید، در انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد به روکش های پارچه ای هم توجه کنید. ولی به دلیل لطافت بیشتر پارچه و ظرافت یا مقاومت بسیار کم در برابر صدمات همچنین زود کثیف شدن ها در کمترین مواقعی برای اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. پس ما به شما می گوییم، بهتر است؛ از مبلمانی با روکش های چرمی برای محیط اداری خود خریداری کنید.

 

شناخت کافی از مبلمان با روکش چرمی و پارچه ای

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود در دکومهر مکانی مناسب برای خرید مبلمان را به شما معرفی کردیم! آنهم تولید کنندگان است. از سویی بیان داشتیم، پیش از انتخاب جنس مبلمان اداری مناسب و کارآمد باید به سبکِ دکوراسیون محیط کاری خود توجه کنید.

البته بهترین جنس برای روکش مبلمان چرم بوده و اغلب چرم مصنوعی طرفداران بیشتری دارد. زیرا هم قیمت مناسبی داشته و هم طول عمر بالایی دارد. از سویی به سرعت کثیف نشده یا پاره نمی شود. البته تمامی اینها مستلزم نگهداری مناسب از وسیله های خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *