مقالات

انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط های اداری

انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط های اداری

انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری موضوع مورد بحث در این مقاله است . میز کارشناسی از تجهیزات ضروری هر اداره ای است ، که انتخاب آن کار ساده ای نمی باشد . در این مقاله با ما همراه گردید ، تا با تمام نکات انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری آشنا شویم .

بیشتر بخوانید: 4 نکته مهم برای انتخاب بهترین میز مدیریت در سال 1402

آشنایی با میز کارشناسی

در نخستین بخش از این مقاله پیش از اینکه در مورد نحوه انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری صحبت کنیم ، شما را با این نوع میز آشنا می کنیم .

میزهای کارشناسی از میزهای ضروری در هر دفتر و شرکتی هستند ، که در مقایسه با سایر میزهای اداری ابعادی بزرگتر دارند و برای سهولت کارکنان امکاناتی را در اختیار آنها قرار می دهند .

میز کارشناسی در واقع یک میز چند کاره است که تحت عنوان میز تحریر ، کامپیوتر ، اداری و … به کار برده می شود . میز اداری علاوه بر کاربرد گسترده در مدل ها و طرح های گوناگونی ساخته می شود . پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین این میز ها ، مدل های ال شکل ( L ) می باشند .

زمانی که صحبت از میز کارشناسی برای شرکت و اداره می شود ، بسیار از اشخاص به غلط تصور می کنند که این میز همان میز کارمندی است ! اما همانگونه که در بالا اشاره شد میز های کارشناسی ال شکل می باشند و دارای یک فایل جداگانه برای هر کارمند می باشند .

این میزها اغلب از متریال ام دی اف به دلیل کیفیت ، دوام ، شکل پذیری و رنگ پذیری بالا تولید می شوند ؛ از این رو این میزها در کنار کارآمد بودن از لحاظ ظاهر نیز بسیار زیبا و متنوع می باشند .

تنوع بالا میزهای کارشناسی سبب شده که انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری ، کاری سخت و دشوار باشد ، در ادامه مطلب با ما باشید تا این موضوع نیز برای شما روشن شود .

آشنایی با میز کارشناسی

ویژگی ‌های مهم میز کارشناسی

اگر قصد خرید و انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری را دارید ، حتما باید از ویژگی های استاندارد آن آشنا باشید ، تا خرید آن بدون خطا و اشتباه باشد . ویژگی های این میز عبارتند از ؛

  • طول : یکی از ویژگی های مهم میز کارشناسی که در زمان خرید نیز باید به آن توجه کنید ، سایز طول آن است . این میزها ابعادی بزرگتر از سایر میزهای اداری دارند و اغلب در طول بین 140 تا 160 سانتی متر تولید می شوند . باید در زمان خرید نخست فضای در دسترس خود را در نظر بگیرید ، سپس طول آن را انتخاب نمایید .‌
  • ارتفاع : در زمان انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری علاوه بر طول باید ارتفاع آن را نیز در نظر بگیرید . میز های بسیار بلند انتخاب شایسته ای برای میزهای کارشناسی نیستند ؛ زیرا قرار است کارکنان پشت این میزها بنشینند و کارهای اداری را انجام دهند ، که لزوما پشت میزهایی با ارتفاع زیاد راحت نیستند !

ارتفاع استاندارد میز کارشناسی بر اساس قد ایرانیان 75 سانتی‌ متر می باشد . در واقع میزی را انتخاب کنید ، که کارمندان با قد متفاوت ، پشت آن راحت بنشینند و به فعالیت های روزمره خود بپردازند . نکته دیگر این است که ارتفاع صندلی نیز باید متناسب با میز باشد ، ترجیحا از صندلی های قابل تنظیم استفاده کنید .

  • فضای در دسترس زیر میز : یکی دیگر از ویژگی هایی که افراد بسیاری در زمان خرید و بررسی یک میز از آن غافل می شوند ، توجه به فضای آزاد برای راحتی پاهای کارکنان در زیر میز است .

از آنجائی که این میزها مجهز به کشو و قفسه های بسیاری برای نگهداری وسایل و اسناد اداری هستند ، گاهی تمام فضای زیر آن کشو و قفسه تعبیه می شود و هیچ فضایی برای حرکت و آزادی پای کارکنان باقی نمی ماند . این مسئله در طول چندین ساعت کار ، کارمندان را خسته خواهد کرد .

  • رنگ : یکی دیگر از ویژگی های میز های کارشناسی تنوع بالای رنگ و متریال است ، که همین تنوع بالا خریداران را سر در گم می کند ‌. در زمان انتخاب رنگ علاوه بر سلیقه شخصی خود به هماهنگی آن با هویت ، لوگو و دیگر عناصر و تجهیزات شرکت توجه کنید . همچنین اثرات رنگ را در تقویت روحیه کارکنان و بالا بردن انرژی آنها فراموش نکنید .
  • نوع و مدل : در زمان انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری حتما به مدل و نوع آن توجه کنید . مدل و نوع میز کارشناسی باید متناسب با سبک شرکت و تمام تجهیزات آن باشد . برای مثال دفتری که دارای تجهیزات چوبی است ، یک دفتر سنتی بوده و بهتر است میزهای کلاسیک را برای آن انتخاب کند .

قیمت و خرید میز کارشناسی

در آخرین بخش از مقاله انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری به نحوه خرید و قیمت این میز ها می پردازیم . قیمت میز کارشناسی تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند برند سازنده ، فروشگاه عرضه کننده ، متریال ، طرح ، ابعاد ، امکانات ، نوع و مدل تعیین می گردد .

برای خرید این میزها با قیمت به صرفه به سایت دکومهر مراجعه نمایید ، تا محصولات برندهای معتبر ایرانی همانند برند نیلپر را با گارانتی و قیمت شرکتی تهیه کنید .

قیمت و خرید میز کارشناسی

در پایان

مقاله انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری ، توسط تیم فروش دکو مهر نگاشته شده است . شرکت دکومهر از عرضه کنندگان و پیشگامان معتبر در فروش آنلاین تجهیزات اداری است .

این شرکت تمام محصولات خود را از بهترین برندهای ایران و جهان تامین و با قیمت مناسب و سلامت کامل به اقصی نقاط کشور عرضه می دارد .

اگر قصد بازدید از محصولات این شرکت و خرید انواع تجهیزات اداری را دارید ، به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: نکات ضروری و مهم قبل از خرید مبلمان اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *