مقالات

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری

به همین دلیل انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری دارای تنوع زیادی می‌باشد . شرکت‌ها می‌توانند به راحتی مدل طرح و رنگ مورد نیاز خود را ، مطابق با سلیقه و فضای داخلی شرکت خود انتخاب نمایند . در ادامه به بررسی انواع مبلمان اداری خواهیم پرداخت .

با گسترش تجارت و افزایش انواع شرکت‌ها و شرکت‌های استارتاپی ، شاهد افزایش تقاضا برای صنعت مبلمان بوده ایم . در این راستا ، افزایش تقاضا در زمینه صنعت مبلمان ، بیشتر شامل مبلمان اداری می‌باشد . ایران دارای یکی از بزرگترین بازارهای مبلمان در خاورمیانه است .

بیشتر بخوانید: نحوه سفارش میز تیم ورک چگونه است؟

تکنیک تجهیز شرکت به مبلمان اداری

اولین نکته و شاید مهم‌ ترین نکته در تجهیز و راه‌ اندازی یک شرکت ، تجهیز شرکت با مبلمان و وسایل مورد نیاز کار می‌باشد . به همین دلیل اولین قدم برای شروع آشنایی با انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری است . به این ترتیب شما اولین قدم در راستای تجهیز و آماده سازی شرکت خود را ، برداشته آید .

باید بدانید که مبلمان اداری برای یک شرکت سنتی با مبلمان اداری برای یک شرکت استارتاپی کاملاً متفاوت بوده و شما می‌بایستی نیاز اولیه خود را ، از مبلمان تشخیص بدهید . بنابراین اولین کاری که ، باید انجام دهید شناسایی نوع مبلمان مورد نیاز است . آیا مبلمان برای شرکت سنتی نیاز دارید و یا برای یک شرکت مدرن و استارتاپی؟

قدم دوم شناسایی و برآورد فضا و متراژ داخلی اداره و یا شرکت است . برای مثال ، اگر شرکت شما دارای فضای کوچک و محدودی می‌باشد ، پیشنهاد می‌شود از یک میز اداری گروهی با طرح خاص و رنگ مورد نظر استفاده کنید . با استفاده از این نوع میز شما مصرف بهینه تری ، از فضای شرکت خواهید داشت .

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری مختلف در بازار یافت می شود . افراد بسته به نوع نیاز و فضای داخلی شرکت خود می‌توانند اقدام به خرید ست‌ اداری نمایند . اما ذکر یک نکته بسیار ضروری است ، هدف خود را ، از خرید ست مبلمان اداری مشخص کنید تا ، پس از خرید استفاده بهینه ای از میزها داشته باشید .

تکنیک تجهیز شرکت به مبلمان اداری

آشنایی با انواع مبلمان اداری

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری بسیار متفاوت و گوناگون می باشند . هنگام خرید مبلمان و تجهیزات اداری نیاز است تا ، با یک سری نکات در رابطه با خرید ست مبلمان اداری آشنایی داشته باشید . به این ترتیب از اتلاف وقت و صرف هزینه و انرژی بیش از حد جلوگیری به عمل می‌آورید .

لازم به ذکر است که ، مبلمان و ست اداری در انواع مختلف و طرح های متنوع در بازار موجود است . شما بسته به نیازتان می‌توانید اقدام به خرید ست مبلمان متناسب با کار خود نمائید . در ادامه با انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری آشنا خواهیم شد .

میز اداری

یکی از انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری ، میز اداری است . میز اداری در واقع همان میز سنتی درون ادارات می باشد . کارمندان پشت این میز می نشینند و به انجام کارهای روزانه خود می‌پردازند . میز اداری ممکن است دارای کشو و فایل کناری نیز باشد .

این میز حالت سنتی خود را ، حفظ کرده و معمولاً هر میز را ، تنها یک کارمند می تواند استفاده کند . اگر بخواهیم از مزیت میز اداری صحبت کنیم باید گفت ، این میز تنها برای یک نفر طراحی شده است و به همین دلیل فرد می تواند تمرکز بیشتری بر روی کارهای محول شده داشته باشد .

ذکر این نکته مهم است در صورتی که ، شما در شرکت خود دارای فضای کاری کمی هستید ، استفاده از میز اداری برای هر کارمند کار به صرفه‌ ای نیست . زیرا ، استفاده از میز اداری نیازمند فضای زیادی می‌باشد . پیشنهاد ما برای شرکت‌ های کوچک استفاده از میز کار گروهی است .

میز کار گروهی یکی دیگر از انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری به شمار می‌رود . با استفاده از میز کار گروهی برای شرکت‌ های دارای فضای کم ، می‌توان در فضا و مکان صرفه جویی نمود . در قسمت بعدی از این مطلب به بررسی این نوع میز خواهیم پرداخت .

میز کار گروهی

قبلاً نیز ذکر شد ، میز کار گروهی یکی از انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری می باشد . میز کار گروهی به نوعی میز گفته می‌شود که ، در آن کارمندان به صورت مشترک از میز استفاده می‌ نمایند . استفاده کارمندان تنها محدود به میز نمی باشد ، بلکه از تجهیزات و وسایل الکترونیکی نیز به صورت مشترک استفاده می کنند .

جهت خرید میز کار گروهی باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته میزان فضای موجود درون شرکت و یا اداره می‌باشد . نکته بسیار مهم دیگر ، دقت و توجه به ابعاد و ارتفاع میز کار گروهی است . میز کار گروهی باید دارای ارتفاع استاندارد باشد .

ارتفاع متناسب و استاندارد میز کار گروهی بدان معنی است که ، ارتفاع میز باید متناسب با قد کارمندان باشد تا ، مشکلاتی برای کمر و گردن آنها به وجود نیاید . انواع میز اداری ، میز کار گروهی در بازار موجود است . شما بسته به نیاز خود می توانید انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری خود را ، خریداری نمايید .

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری

میز کار مدیریتی

از دیگر انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری مختلف می‌توان به میز مدیریتی اشاره کرد . معمولاً میز مدیریتی از ابعاد بسیار بزرگ‌ تری نسبت به سایر میزها برخوردار است . ویژگی میز مدیریتی داشتن جلوه و ابهت خاص است . با قرار گرفتن میز مدیریت درون اتاق مدیریت جلوه ویژه‌ای به اتاق مدیریت می‌ بخشد .

میز مدیریت معمولا دارای فایل جداگانه ، کشوهای متعدد و فضایی برای قرار گرفتن وسایل الکترونیکی و لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری در نظر گرفته می‌ شود . همچنین ، می‌توان میز مدیریت را ، با توجه به علایق و سلیقه فرد با وسایلی مانند چرم مرغوب ، شیشه و چوب نفیس ساخت .

کلام پایانی

انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری متنوع در بازارها به طور فراوان یافت می‌ شود . این نکته بسیار مهم و ضروری را ، مد نظر داشته باشید که ، هنگام اقدام به خرید انواع ست اداری حتماً میزها و لوازم با کیفیت خریداری نمایید . در این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

دکومهر یک مجموعه معتبر در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان و ست های اداری است . تمامی محصولات این شرکت منطبق بر آخرین استانداردها و با کیفیت‌ ترین مواد ساخته می‌شوند . همچنین ، طراحان این شرکت در هنگام طراحی انواع میزها تمامی سلایق و علایق مشتریان خود را ، نیز مد نظر قرار می‌دهند .

بیشتر بخوانید: مزایای میز کار گروهی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *