مقالات

انواع مدل های میز تحریر دیواری

انواع مدل های میز تحریر دیواری

انواع مدل های میز تحریر دیواری برای خانه هایی که فضای محدود و اتاق های کوچکی دارند ، مناسب اند . میز تحریر دیواری بهترین انتخاب برای خانه های کم جا و کوچک است ، که علاوه بر کارآمدی خانه شما را شیک و خاص می کند . برای آشنایی با این میز تا انتهای مقاله با ما همراه شوید .

 میز تحریر دیواری چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله انواع مدل های میز تحریر دیواری شما را با این نوع میز محبوب و مدرن آشنا می کنیم . میز تحریر دیواری نسل جدید میز تحریر است ، که برای اتاق های کوچک طراحی و ساخته می شود .

اگر در خانه خود کمبود فضا دارید ، نیازی نیست از خرید بعضی وسایل صرف نظر کنید ، بلکه وسایل متناسب با فضای خود را انتخاب کنید .

میز تحریر دیواری یکی از محصولات جدید و کار آمد برای فضاهای کوچک می باشد ، که در انواع ثابت و تاشو متناسب با فضای شما تولید می گردد .

هر شخصی باید با توجه به نوع فعالیت و فضای در دسترس خود یکی از انواع مدل های میز تحریر دیواری را انتخاب کند . میز تحریری دیواری در سه نوع کوچک ، ساده و مدرن تولید و عرضه می گردد ، که تمام این مدل ها در بهینه سازی فضل موثرند . در ادامه مقاله با ما باشید ، تا با هر یک از این مدل ها به طور مفصل آشنا شوید .

 میز تحریر دیواری چیست ؟

میز تحریر دیواری کوچک

یکی از انواع مدل های میز تحریر دیواری به نام میز تحریر دیواری کوچک به بازار عرضه می گردد . اگر میز تحریر جزو وسایل ضروری خانه شماست ولی از سویی فضای محدودی در اختیار دارید ، بهتر است این مدل از میز تحریر دیواری را انتخاب کنید .

این میز با قلاب و بست روی دیوار نصب می گردد ، میز تحریر دیواری کوچک در واقع یک میز تاشو بوده و در زمان استفاده می توان آن را باز نمود و پس از استفاده آن را به سمت دیوار جمع کرد .

در زمان نصب و خرید این میز ها ابعاد آن را در زمان باز شدن ، با توجه به فضای آزاد خود در نظر بگیرید . البته این میز ها مناسب فعالیت ها و اشیا بسیار سنگین نیستند ، این میز برای کارهای هنری ، خواندن کتاب ، استفاده از لپ تاپ طراحی شده است . پس در زمان خرید ، به کاربرد آن نیز توجه کنید .

امروزه انواع مدل های میز تحریر دیواری کوچک و تاشو در بازار وجود دارد ، بعضی از این میزها مجهز به قفسه می باشند و برخی دیگر ساده بوده و تنها از یک پنل چوبی ساخته شده اند .

بیشتر بخوانید: اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری

میز تحریر دیواری مدرن

میز تحریر دیواری مدرن یکی دیگر از انواع مدل های میز تحریر دیواری می باشد . انتخاب این میز به سبک خانه شما بستگی دارد . در صورتی که منزل شما مدرن و امروزی است ، این مدل میز را به شما پیشنهاد می دهیم ‌.

این میز در ابعاد مختلف ، با قفسه یا ساده ، دخترانه و پسرانه وجود دارد . این میزها از متریال مختلفی مثل چوب ، ام دی اف ، پی وی سی و … ساخته می شوند ، متریال چوب قیمت بالاتری دارد ولی دوام میزهای ام دی اف و پی وی سی بیشتر از چوب می باشد ، در عین حال نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری دارند ‌.

میزهای تحریر مدرن حتی برای خانه هایی که فضای بزرگی در اختیار دارند ، ولی سبک دکوراسیون آنها مدرن و امروزی است ، به کار گرفته می شود . این میزها اغلب در رنگ های سفید و خاکستری تولید می شوند ، تا با دیگر عناصر مدرن خانه شما هماهنگ باشند .

میز تحریر دیواری مدرن

میز تحریر دیواری ساده

از دیگر انواع مدل های میز تحریر دیواری ، میز تحریر دیواری ساده است . این مدل میز برای هر فضایی با هر چیدمانی مناسب می باشد ، البته برای خانه های مینیمال بسیار ایده آل تر است .

این میز تحریر را نه تنها می توان در اتاق کار یا مطالعه قرار داد ، بلکه به دلیل شیک بودن و سادگی ، قابلیت نصب در اتاق خواب و سالن را نیز دارد . حال که با انواع مدل های میز تحریر دیواری آشنا شدید ، در ادامه مقاله با ما همراه باشید ، تا در بخش پایانی مقاله با نحوه نصب این میز آشنا شوید .

نصب میز تحریر دیواری

تا به اینجای مطلب با انواع مدل های میز تحریر دیواری آشنا شدید ، اگر قصد خرید این میز ها را دارید ، حتما در تصور خود یک چالش پیش رو دارید و آن نصب این میزهاست . خوشبختانه باید گفت که نصب میز های دیواری اصلا کار دشوار و پیچیده ای نیست .

با داشتن چند ابزار ساده می توان این میزها را به دیوار وصل نمود . با این حال نصب آن نیاز به دقت کافی دارد ، حتما باید به خوبی در جای خود قرار گیرد ، تا در حین استفاده سقوط نکند . برای نصب این مدل میز مراحل زیر را دنبال کنید ؛

  • نخست ارتفاع میز را باید اندازه گرفت ، با اندازه گیری آن و نشانه گذاری روی دیوار ، محل نصب آن را معین کنید .
  • حال باید میز را با دست در محل مد نظر فیکس کرد ، تا محل سوراخ های آن را برای پیچ کردن ، علامت گذاری نمود .
  • پس از این مرحله نوبت به حفر محل سوراخ ها با مته و دریل می رسد . این حفره ها باید حدود 7 سانتی متر عمیق داشته باشند .
  • در مرحله آخر باید میز را با پیچ و مهره ها به دیوار وصل کنید .

نصب میز تحریر دیواری

سخن پایانی

فروشگاه آنلاین دکومهر یکی از فروشندگان معتبر و مجرب انواع مدل های میز تحریر دیواری می باشد . تمام محصولات این فروشگاه ، از برند های مشهور تامین شده ، که علاوه بر طراحی زیبا ، با متریال عالی و کیفیت بالا نیز ساخته می شوند .

اگر قصد خرید میز تحریر دیواری خاص ، شیک ، منحصر به فرد و با دوام بالا را دارید ، به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید میز کارشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *