مقالات

اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری

اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری

اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری با تغییراتی که در روشِ زندگی آدمی به وجود آمده ، اهمیت شایانی به خود گرفته است . این قبیل از وسیله ها به شما کمک خواهد کرد ، تا یک میز پُرکاربرد و مرتب داشته و نهایتاً موجب افزایش راندمان و عملکرد و کیفیتِ در انجام کارها شود ‌.

ما در ادامه این مطلب از خود ، با شما درباره اکسسوری لازم برای کار در منزل و دورکاری صحبت خواهیم کرد . بهتر است ، در ادامه ی این نوشتار با ما در دکومهر همراه باشید ‌.

یک میز به عنوان زیر مانیتوری تهیه کنید !

یکی از مهم ترین معایب دورکاری و کار به صورت غیر حضوری نشستن های طولانی مدّت پشت میز لپ تاپ یا کامپیوتر است ! حال برای این مشکل چه چاره ای باید اندیشیده شود ؟ چکار می توان ، در پیش گرفت ؟

در این هنگام باید وسایل برروی میز به گونه ای قرار بگیرد ، که سلامتی شما را تحت تأثیر قرار ندهد . اگر که شما برای خود یک میز به عنوان زیر مانیتوری خریداری کنید ، ارتفاع مانیتور را به حالت کاملاً استاندارد تنظیم خواهید نمود .

پس می توانیم ، چنین بیان داریم ، که زیر مانیتوری یکی از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری است .

زیر مانیتوری دارای انواع جنس ، طرح و رنگ ها است . از متداول‌ ترین جنس این اکسسوری موجود در گستره ی بازار ، چوبی می باشد . پس با توجه به قد و راحتی خود یکی از بهترین و با ارتفاع مناسب این میزها را انتخاب نمایید ، تا از بروز گردن درد و کمر درد در وجود خود پیش گیری کنید .

یک میز به عنوان زیر مانیتوری تهیه کنید !

یک نظم دهنده انتخاب کنید !

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری انتخاب نظم دهنده است . چرا که یک میز در خانه بیش از اداره جات در معرض خطر و نامرتبی است . پس به هیچ عنوان از حضور و نقش پررنگ نظم دهنده ها غفلت نکنید .

اگر که شما نظم دهنده را جزئی از اکسسوری ها بدانید ، قطعاً فضای ایده آل و بسیاری را برروی میز خود جهتِ قرار دادن دیگر لوازم خود ایجاد خواهید کرد . نظم دهنده به لحاظ اندازه و جنس گوناگون بوده و انواع متنوع آن در گستره بازار به چَشم می خورد .

بنابراین شما نظم دهنده را که به عنوان یکی از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری ایفای نقش می کند ، را متناسب با دیگر لوازم خود که باید برروی میز قرار گیرد ، انتخاب کنید .‌

مثلاً نظم دهنده هایی که دارای چندین قسمت هستند و جهتِ قرار دادن ، برگه های گوناگون ، لوازم تحریر کوچک ، چسب و رنگ یا … کاربرد دارند ، به شما کمک بسیاری خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: ویژگی بهترین مدل های صندلی مدیریتی طبی در ایران

نگهدارنده گوشی تلفن همراه و تبلت

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری نگهدارنده گوشی تلفن همراه و تبلت است . به عبارتی گوشی موبایل نقش بسیار مهمی در انجام کارهای روزانه خود دارد . پس شما مؤظف هستید ، جای مناسب و امنی را جهتِ قرار دادن این وسیله کاربردی برروی میز کار انتخاب کنید .

نگهدارنده گوشی تلفن همراه دارای انواع طرح ها و رنگ ها است . پس شما می توانید ، متناسب با سلیقه و علاقه خود یکی از بهترین ها را برای میز کار خود انتخاب بنمایید .

نگهدارنده گوشی تلفن همراه و تبلت

یک پایه برای مانیتور خود !

اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری در وسایل فوقانی خلاصه نشده و پایه مانیتور هم می تواند ، از جمله مهم ترین ها باشد . اگر که شما مدّت زمان بسیاری از کامپیوتر خود استفاده می کنید ، میز مانیتور یکی از پرکاربردترین ها خواهد بود .

برخلاف زیر مانیتوری که در قسمت فوقانی متن بررسی کردیم ، شما قادر خواهید بود ، ارتفاع و زاویه شرایط قرارگیری بدن خود را در برابر این دستگاه کاربردی تنظیم بنمایید . نکته قابل توجه این که ، میز مانیتوری بایستی دارای کیفیت و استحکام بالایی باشد ، چرا که مانیتور وزن بسیاری داشته و باید برروی یک سطح باکیفیت و بی خطر قرار بگیرد .

یک گل یا گیاه زیبا

برای پیش گیری از خستگی های طولانی مدّت و افسردگی گل ها و گیاهان نقش بسیار پررنگی دارند . پس شما می توانید ، گل یا گیاه را به عنوان یکی از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری در نظر بگیرید . انتخاب یک گیاه و گل زیبا برروی میز کاری خود ، یا کمی بزرگتر برای قرار دادن برروی زمین و نصب روی دیوار می تواند ، بهترین انتخاب باشد .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید میز کارمندی

قفسه بندی جذاب و کاربردی

گاهاً شما جزئی از افرادی هستید ، که اتاق کارتان با اتاق خوابتان جداگانه است . قرار دادن میز کار خود در اتاقی شلخته و پُر هرج و مرج می تواند ، موجب آشفتگی و به هم ریختگی ذهنی شود . پس قفسه بندی جذاب و کاربردی می تواند ، به عنوان یکی از اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری باشد .

قفسه بندی ها دارای انواع رنگ و طرح ها جهتِ قرار دادن در اتاق کاری است . پس شما می توانید ، متناسب با دکوراسیون اتاق کارتان ایده آل ترین گزینه ها را انتخاب کنید . با نصب قفسه ها برروی دیوار خود بهترین جای برای کتاب و جزوء و وسایل تزئینی تان فراهم خواهد شد .

نظم دهنده به سیم و کابل ها

از آن جا که دورکاری با حجم بالایی از سیم و کابل ها مواجه است ، اغلب با میزهایی شلخته و جمعی از سیم های درهم تنیده رو به رو می شویم . پس یکی از مهم ترین اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری استفاده از نظم دهنده کابل و سیم ها است .

شما تنها با یک سرچ ساده در بطن اینترنت می توانید ، بهترین جمع کننده سیم و کابل ها را انتخاب و برای خود تهیه کنید .

نظم دهنده به سیم و کابل ها

چراغ مطالعه

چراغ مطالعه را به هیچ عنوان فراموش نکنید . این چراغ ها به ویژه برای افرادی که اکثر کارهای خود را نیمه شب انجام داده و نیازمند دقّت عمل بالایی هستند ، ضروری است . برخی از این چراغ ها که توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب می نمایند ، متناسب با نیاز و نوعِ کار افراد قابل تغییر هستند .

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در دکومهر اکسسوری های ضروری کار در منزل و دورکاری را معرفی کردیم . شما با تهیه این لوازم می توانید ، بهترین لحظات کاری را برای خود رقم بزنید . البته لوازم دیگری هم در این زمینه وجود دارد ، که احتمالاً ما از قلم انداخته ایم .

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده از جانب ما در طول این مطلب از خود مفید بوده باشد .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید میز مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *