مقالات

با جنس پارتیشن اداری بیش تر اشنا شوید

با جنس پارتیشن اداری بیش تر اشنا شوید

یکی از محصولاتی که در اداره جات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارتیشن‌های اداری اشاره کرد. این پارتیشن‌ها از جذابیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان با استفاده از آنها به خوبی به تفکیک فضا پرداخت و حریم شخصی را برای کارمندان یک شرکت به وجود آورد.

ممکن است عده‌ای از افراد با جنس پارتیشن اداری آشنا نباشند، به همین خاطر به شما توصیه می‌کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و با جنس پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید تا بتوانید با اتکا بر آن، یک محصول مناسب را در فروشگاه‌های معتبر برای شرکت و محل کار خود خریداری کنید‌.

بررسی جنس پارتیشن اداری

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید پارتیشن‌های اداری با هدف جداسازی فضای اداره‌جات مورد استفاده قرار می‌گیرند و مدل‌های مختلفی را در بر دارند.

به عنوان مثال پارتیشن‌های اداری در دو مدل اصلی دوجداره و تکجداره طراحی و تولید می‌شوند که هر یک از آنها مشخصات منحصر به فردی داشته و عملکرد متفاوتی با یکدیگر دارند. اما باید بگوییم پارتیشن‌های اداری از جنس‌های شیشه، چوب، ام دی اف و آلومینیوم تولید می‌شوند که هر یک از آنها طرفداران مخصوص به خود را دارند. در ادامه با ما همراه باشید و با جنس پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید.

پارتیشن اداری شیشه ای

در این قسمت از مقاله با جنس پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید، می‌خواهیم پارتیشن اداری شیشه‌ای را برای شما معرفی کنیم. یکی از مواد اولیه ای که در ساخت پارتیشن‌های اداری کاربرد زیادی دارد شیشه است. معمولاً از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای برای شرکت‌های مدرن و لوکس استفاده می‌شود، چرا که این محصول زیبایی زیادی را برای محیط پیرامون خود به ارمغان می‌آورد.

اما تنها مزیت پارتیشن اداری شیشه‌ای به این مورد ختم نمی‌شود، بلکه این محصول نور رسانی عالی دارد. کارمندان می‌توانند در روشنایی کامل در واحد تفکیک شده به فعالیت خود بپردازند.

اگر نور محل کار مناسب نباشد قطعاً راندمان کاری کارمندان کاهش خواهد یافت. دقت داشته باشید پارتیشن اداری شیشه‌ای در دو نوع شفاف و مات در فروشگاه‌ها قابل خریداری است. پارتیشن های شیشه‌ای مات دید کمتری نسبت به پارتیشن‌های شیشه‌ای شفاف دارند که افراد در صورت تمایل می‌توانند به خریداری آنها بپردازند.

پارتیشن اداری ام دی اف

یکی دیگر از پارتیشن‌های اداری که از محبوبیت بالایی برخوردار است، پارتیشن اداری ام دی اف است. این محصول معمولاً برای اداره جات دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لذا باید توجه داشته باشید پارتیشن اداری جذابیت مخصوص به خود را دارد و می‌تواند جلوه خاصی را به محیط اطراف خود ببخشد. یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود بعضی از افراد پارتیشن اداری ام دی اف را به پارتیشن شیشه‌ای ترجیح بدهند، ایجاد حریم شخصی برای کارمندان است. در این صورت کارکنان می‌توانند با آسایش و راحتی کامل به انجام فعالیت‌های روزمره‌شان بپردازند.

اما برای افزایش راندمان کاری آنها باید به نورپردازی اصولی و کافی در فضاهای تفکیک شده پرداخت. پارتیشن‌های اداری از جنس ام دی اف در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون شرکت خود، یک رنگ مناسب را انتخاب کرده و به سفارش آن از فروشگاه‌های معتبر بپردازند.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

پارتیشن اداری الومینیومی

با جنس پارتیشن اداری بیش تر اشنا شوید: یکی دیگر از پارتیشن‌هایی که امروزه شاهد خرید متعدد آن از سمت کاربران هستیم، پارتیشن اداری آلومینیومی است که در بعضی از مراکز از آن استفاده می‌شود. همانطور که از نام این پارتیشن مشخص است، دیواره‌ها و چهارچوب این محصول از جنس آلومینیوم طراحی شده است و به همین خاطر می‌توان گفت طول عمر آن نسبتاً بالا است و در صورت ضربه کمترین آسیب را خواهد دید.

اگر طراحی و دکوراسیون شرکتتان برایتان بسیار حائز اهمیت است به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به خرید پارتیشن اداری آلومینیومی نپردازید، چرا که این محصول تنها مقاومت بالایی دارد و به منظور بهبود دکوراسیون نمی‌توان از آن استفاده نمود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و با جنس پارتیشن اداری بیش تر اشنا شوید.

پارتیشن اداری ترکیبی

یکی دیگه از پارتیشن‌هایی که می‌خواهیم در این قسمت از مقاله برایتان معرفی کنیم، پارتیشن اداری ترکیبی است. این محصول را می‌توان با جنس‌های مختلف سفارش داد.

به عنوان مثال در فروشگاه‌های معتبر پارتیشن‌های اداری ترکیبی وجود دارند که جنس آنها از ترکیب شیشه و ام دی اف است و زیبایی منحصر به فردی را برای محیط پیرامون خود به وجود می‌آورند. حتی در بعضی از مواقع مشتری های محترم می‌توانند پارتیشن اداری ترکیبی خود را از سه جنس سفارش دهند.

پارتیشن اداری ترکیبی

قیمت پارتیشن اداری چقدر است؟

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند قیمت پارتیشن اداری چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم عوامل متعددی در قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار هستند و به همین خاطر نمی‌توان هزینه یکسانی را برای تمامی پارتیشن‌های اداری در نظر گرفت. برای تخمین قیمت پارتیشن اداری مد نظر خود می‌توانید عواملی همچون جنس، کیفیت، برند سازنده و… را مدنظرتان قرار دهید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید یک محصول مناسب را انتخاب و در نهایت به خریداری آن بپردازید.

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌اید، جنس پارتیشن اداری میتواند تاثیر بسزایی در دوام و طول عمر آن داشته باشد. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع شما را با جنس پارتیشن‌های اداری آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری پارتیشن دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *