مقالات

بررسی مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری

بررسی مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری

با توجه به این که در هنگام نصب پارتیشن ها در محیط اداری باید مواردی را باید رعایت کرد. رعایت این موارد بسیار مهم است، باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام بگیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری بپردازیم.

برای آشنایی با این فاکتورها، مزایا و معایب پارتیشن های اداری با ما باشید. فراموش نکنید پارتیشن های اداری امروزه به عنوان بخش مهمی از مبلمان اداری به شمار می روند، بنابراین باید در هنگام نصب آن ها نهایت دقت را به کار ببندید.

مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری چیست

در حال حاضر استفاده از پارتیشن های اداری در محیط کاری بسیار متداول شده است. با توجه به مزیت هایی که این سازه ها دارند، بیشتر مدیران تمایل دارند از این سازه ها در فضای کاری خود استفاده کنند.

نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است، در کنار انتخاب پارتیشن های شیک و کاربردی، باید به مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری نیز توجه داشته باشند. به این علت که کوچکترین بی توجهی به فرایند نصب و اجرا امکان دارد، مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند.

نکته ی مهمی که وجود دارد این است، که نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری را بایست به افراد و شرکت های حرفه ای، که در این زمینه فعالیت می کنند بسپارید. همانطور که می دانید استفاده از پارتیشن های اداری مزیت های زیادی را برای کاربران به دنبال دارد.

البته باید به این مسئله توجه داشته کنید، که یک دسته آیتم های مهم وجود دارد، که در هنگام نصب و اجرای پارتیشن ها باید آن ها را در نظر داشته باشید.

 

مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری چیست

·         قرارگیری پنجره در پارتیشن های اداری

یکی از ارکان اصلی در موضوع مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری قرار گرفتن دریچه یا پنجره ها، در بخش های مختلف پارتیشن های اداری است. دقت داشته باشید، طراحی اکثر ساختمان های اداری به گونه ای است، که پنجره ها نور طبیعی را به فضای داخلی انتقال می دهند.

در صورتی که شما قصد دارید پارتیشن ها را به شکلی نصب کنید، که به عنوان یک مانع برای تابش نور طبیعی به درون ساختمان نباشند، لازم است در هنگام طراحی پارتیشن های اداری، بخشی را به عنوان پنجره های فرعی در نظر بگیرید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تعبیه پنجره ها در ساختار پارتیشن های اداری به عنوان یکی از مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری به شمار می رود. وجود پنجره ها موجب می شود، یک فضای روشن و ایده آل در محیط کاری شما به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

·         ضد آب بودن پارتیشن های اداری

ضد آب بودن نیز به عنوان یکی دیگر از مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری به شمار می رود. دقت داشته باشید پارتیشن های اداری را انتخاب کنید، که از قابلیت ضد آب بودن برخوردار باشند. نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد، این است که در حال حاضر تمام تجهیزات مربوط به انتقال برق و اینترنت، از طریق همین پارتیشن های اداری اجرا می شوند.

در صورتی که پارتیشن اداری انتخاب شده توسط شما از مقاومت لازم در برابر رطوبت و آب برخوردار نباشد، امکان دارد حوادث خطرناکی بروز دهد. به همین علت توجه به ضد آب بودن پارتیشن های اداری در هنگام خرید بسیار مورد توجه است.

·         عایق بودن پارتیشن های اداری در برابر صورت

از دیگر پارامترهایی که به عنوان مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری می توانیم یاد کنیم، عایق بودن پارتیشن های اداری در برابر صوت و صدا می باشد. ساختار پارتیشن های اداری به صورت دوجداره بوده، به همین دلیل عملکرد مناسبی در برابر آلودگی های صوتی از خود نشان می دهند.

این موضوع نه تنها به درخواست کارکنان است، که بسیاری از ارباب رجوع هم تمایل دارند، کار خود را در یک فضای آرام انجام دهند. بنابراین یکی دیگر از مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری انتخاب سازه های عابق می باشد. نکته ی مهمتر اینکه اگر پارتیشن های اداری را از میان نمونه های تک جداره انتخاب کنید، مطمئنا با مشکل صدا روبرو خواهید شد.

جنس پارتیشن های اداری

جنس و متریال به کار رفته ب عنوان یکی دیگر از مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری به شمار می رود. در صورتی که شما جزو آن دسته از افراد هستید، که قرار است، از پارتیشن های اداری در محیط کاری خود استفاده کتید، لازم است با جنس این سازه ها آشنایی کامل داشته باشید. این پارتیشن ها معمولا از میان متریال های مختلفی که در زیر آمده است، ساخته می شوند.

  • پارتیشن اداری از جنس کامپوزیت
  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • پارتیشن اداری آلومینیومی
  • پارتیشن اداری ام دی اف

هر کدام از این پارتیشن های اداری بر اساس نوع و جنسی که دارند، دارای قابلیت های خاصی هستند. افراد می توانند با در نظر گرفتن این قابلیت ها و بودجه ای که دارند، این محصولات را انتخاب کنند.

نکته ای که به عنوان مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری مطرح می شود، این است که پارتیشن های اداری را باید به گونه ای انتخاب کنید، که با دیگر اجزای مبلمان اداری همخوانی داشته باشند. فراموش نکنید، که نصب و اجرای پارتیشن ها موضوع بسیار مهمی است، که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

جنس پارتیشن های اداری

سخن پایانی

هدف از پرداختن به این مطلب این بود، که با مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری آشنا شوید. با توجه به اینکه پارتیشن های اداری امروزه به عنوان یکی از اجزای محبوب در ایجاد محیط اداری به شمار می روند، لازم است در هنگام خرید و نصب و اجرای آن ها مواردی را مد نظر داشته باشید.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب پارتیشن های اداری متناسب با فضای کاری و اداری مورد نظرتان می باشد.

لازم است پیش از انتخاب پارتیشن های اداری با افرادی، که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. گروه دکو مهر به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه مبلمان اداری، می تواند مشاوره لازم را دریافت کنند، تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. دقت داشته باشید پارتیشن ها را متناسب با فضای اداری خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *