مقالات

بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟

بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟

یکی از ارکان اصلی در مبلمان اداری میز منشی می‌باشد که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. چرا که امروزه تنوع بالایی از میزهای منشی در سطح بازار وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا هستند و اگر بدون اطلاعات کافی اقدام به خریداری آنها کنید، ممکن است تجربه مناسبی را از خریدتان به دست نیاورید.

به همین خاطر به هنگام خرید این محصول باید ابعاد و مدل آن را به طور کامل مد نظرتان قرار دهید. ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند بهترین ابعاد و مدل میز منشی کدام است؟ برای دریافت پاسخ این سوال به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

ابعاد و مدل میز منشی

قطعاً وقتی به مجموعه‌ای برای انجام فعالیتی مراجعه می‌کنید، در ابتدا با میز منشی مجموعه مواجه خواهید شد. به همین خاطر می‌دانید که این محصول تاثیر بسزایی در افزایش یا کاهش مشتری دارد. به عنوان مثال اگر میز منشی از طراحی خوبی برخوردار نباشد و یا ابعاد آن استاندارد محسوب نشود، ممکن است مشتری برای دفعه دوم به مجموعه شما مراجعه نکند و رضایت خود را از دست بدهد.

 

به طور کلی می‌توان گفت ابعاد میز منشی باید به گونه‌ای باشد که منشی بتواند به راحتی وسایل و تجهیزات خود را بر روی آن قرار داده و پشت آن قرار گیرد. بسیاری از مواقع دیده می‌شود که میز منشی از ابعاد بزرگی برخوردار است، در صورتی که منشی قد نسبتاً کوتاهی داشته و نمی‌تواند به راحتی پشت میز به انجام فعالیت‌های کاری خود بپردازد.

به همین خاطر یکی از فاکتورهای مهم انتخاب ابعاد و اندازه مناسب میز منشی است. به طور استاندارد طول، عرض و ارتفاع میز منشی باید به ترتیب ۱۸۰، ۱۴۰، ۷۵ سانتی‌متر باشد. اگر می‌خواهید خرید مناسبی را تجربه کنید کافیست این نکته را به هنگام خرید مد نظرتان قرار دهید و یک ابعاد و اندازه مناسب برای میز منشی خود در نظر بگیرید.

ابعاد و مدل میز منشی

نکات مهم به هنگام انتخاب میز منشی

علاوه بر اینکه به هنگام خرید باید بهترین ابعاد و مدل میز منشی را بدانید، باید به نکات مهم در انتخاب میز دقت داشته باشید که ما در ادامه آن را برای شما شرح خواهیم داد:

·         برند و شرکت سازنده

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید شرکت‌ها و برندهای مختلفی به طراحی و تولید میز منشی می‌پردازند که هر یک از آنها از متریال گوناگونی برای محصولات خود استفاده می‌کنند.

در نهایت نمی‌توان گفت کیفیت تمام محصولات موجود در بازار مرغوب و مناسب است. در بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود بعضی از میزهای منشی موجود در سطح بازار کیفیت نامطلوبی دارند و پس از یک الی دو سال استفاده مورد آسیب قرار می‌گیرد و فرد باید مجدداً برای مجموعه خود یک میز منشی دیگر تهیه کند که این موضوع کمی هزینه بر است.

به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید حتماً برند و شرکت سازنده میز منشی را مورد بررسیتان قرار دهید و در صورت نام آشنا بودن آن به خرید محصول دلخواهتان بپردازید. بهترین ابعاد و مدل میز منشی اگر کیفیت آن مناسب نباشد هیچ اهمیتی ندارد خواهشمندیم این نکته را همواره حائز اهمیتتان قرار دهید.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         تعداد کشو و طبقات میز

هنگامی که بهترین ابعاد و مدل میز منشی را در فروشگاه مد نظرتان انتخاب کردید، وقت آن است که تعداد کشو و طبقات آن را مورد بررسی تان قرار دهید. تعداد کشوهای یک میز منشی باید به اندازه‌ای باشد که منشی محترم بتواند تمامی وسایل و پرونده های لازم را درون آنها قرار دهد.

بعضی از میزهای منشی فاقد کشو و طبقه‌بندی هستند که این موضوع برای منشی‌ها بسیار آزاردهنده است چرا که جای کافی برای قرار دادن وسایل وجود نخواهد داشت و کمی به هم ریختگی ایجاد خواهد شد.

·         اندازه سطح میز

به هنگام بررسی بهترین ابعاد و مدل میز منشی باید اندازه سطح میز را به خوبی بررسی کنید. اگر سطح میز از وسعت مناسبی برخوردار نباشد منشی قادر به قرار دادن کامپیوتر، تلفن، لوازم تحریر و دیگر وسایل خود بر روی میز نخواهد بود. به همین خاطر توصیه می‌شود تا سطح میز را با دقت بسنجید و در ذهن خود تمامی وسایل منشی را بر روی آن جایگذاری کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

·         جنس و متریال به کار رفته

به هنگام خرید علاوه بر آنکه باید بهترین ابعاد و مدل میز منشی را مورد توجه قرار دهید، بلکه باید جنس و متریال به کار رفته در آن را بسنجید دقت داشته باشید. میزهای منشی که تمام چوب هستند را با استفاده از چوب‌های درخت گردو، افرا و بلوط تولید شده‌اند.

این میز ها کیفیت بسیار مناسب‌تری نسبت به مابقی میزهای منشی دارند و بیشتر حائز اهمیت مشتری‌ها قرار می‌گیرند، اما نکته‌ای که وجود دارد قیمت نسبتاً بالای آنها است. قطعاً هر مقدار کیفیت یک محصول بالاتر باشد قیمت نهایی آن افزایش خواهد یافت. اگر بودجه کافی برای خرید میزهای منشی چوبی را ندارید می‌توانید میز منشی ام دی اف را برای محل کار خود تهیه نمایید.

    جنس و متریال به کار رفته

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید به هنگام خرید میز منشی باید بهترین ابعاد و مدل میز منشی را مورد توجهتان قرار دهید تا بتوانید با یک خرید مناسب به بهبود دکوراسیون محیط پیرامون شرکت و اداره خود نیز بپردازید. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با نکاتی در ارتباط با بهترین ابعاد و مدل میز منشی آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشیم سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری محصول دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *