مقالات

بهترین برند صندلی مدیریت

بهترین برند صندلی مدیریت

مقاله بهترین برند صندلی مدیریت توسط کارشناسان فروش دکومهر برای آشنایی شما با بهترین برندهای صندلی مدیریت ، گردآوری شده است .

در واقع نمی توان یک برند را به عنوان برترین سازنده معرفی کرد ، زیرا هر یک از برندها نسبت به دیگری برتری و نقاط ضعفی دارد . در ادامه مقاله با ما باشید ، تا با شناخت برندهای معتبر ، بهترین صندلی مدیریتی را انتخاب کنید .‌

بیشتر بخوانید: ابعاد و ارتفاع استاندارد صندلی اداری

 برند لیو

در نخستین بخش از مقاله بهترین برند صندلی مدیریت به معرفی برند سرشناس ، محبوب و ایرانی لیو می پردازیم . برند لیو یکی از بهترین شرکت های سازنده تجهیزات اداری از جمله صندلی اداری ارگونومیک و صندلی مدیریت مدرن می باشد .

محصولات این برند با طراحی بسیار زیبا ، کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شوند . تمام مبلمان اداری این برند ارگونومیک می باشند .

استفاده از محصولات این برند نه تنها حس راحتی و آسایش را به کارکنان و مدیران اداره ها خواهد داد ، بلکه دکوراسیون دفتر کار شما را بسیار لوکس ، شیک ، منحصر به فرد و زیبا خواهد کرد .

صندلی مدیریت برند لیو با ویژگی هایی مانند فوم سرد در قسمت نشیمنگاه برای کاهش ضخامت آن ، شبکه تنفس پذیر مش در بخش تکیه گاه ، متریالی چون چرم با کیفیت ، استیل و پارچه درجه یک شناخته می شود ‌.‌

 برند اروند

برند رادان از دیگر برند های برتر صندلی مدیریت و تجهیزات اداری است ، که در دسته بهترین برند صندلی مدیریت جا گرفته است . این برند از پیشگامان تولید صندلی و تجهیزات اداری در ایران می باشد ، که تمام محصولات آن طراحی مدرن و منحصر به فرد دارند .

تمام محصولات این برند ارگونومیک بوده و قابلیت تنظیم را مطابق با قد و استایل کارکنان دارند ، همینطور فرد به هر حالتی که بنشیند ، سبک نشستن او را اصلاح نموده و از کمر و ستون فقرات کارمندان پشتیبانی می کند ‌.

صندلی مدیریتی و اداری اروند ، موجب بهره وری و بالا رفتن حس رضایت کارکنان و مدیران خواهد شد ، که این موضوع در موفقیت یک شرکت و ارگان اهمیت بسیار زیادی دارد .

 

برند داتیس

نمی توان در مورد بهترین برند صندلی مدیریت صحبت کرد و نامی از برند داتیس نیاورد . مبلمان اداری این برند در طرح ، متریال ، رنگ و … تنوع بالایی دارند و با کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند .

این برند برای سهولت خرید مشتریان ، یک فروشگاه اینترنتی به همین نام را تاسیس نموده است . این شرکت تمام محصولات خود را از جمله صندلی مدیریت مدرن را با خدمات پس از فروش و گارانتی سه ساله به نقاط مختلف ایران ارسال می کند .

 برند آرتمن

در این بخش از مقاله بهترین برند صندلی مدیریت ، برند محبوب و معروف آرتمن را معرفی می کنیم . صندلی های اداری این برند به صورت چند کاره طراحی و تولید شده اند . این صندلی ها را می توان هم در اتاق کار ، هم در اتاق کنفرانس و … به کار گرفت .

 برند آرتمن

تمام محصولات این برند ارگونومیک بوده و می توان به راحتی ارتفاع ، دسته ، عمق نشیمنگاه و … را توسط جک تنظیم نمود . دسته های صندلی این برند به دلیل طراحی ، متریال درجه یک و با کیفیت از سایر برندها متمایز شده اند .

 برند هلگر

در این بخش از مقاله بهترین برند صندلی مدیریت ، به معرفی یکی از شرکت های معروف و معتبر تجهیزات اداری به نام شرکت هلگر می پردازیم . این شرکت نه تنها در زمینه تولید مبلمان اداری موفق بوده ، بلکه مبلمان خانگی شیک و منحصر به فردی را طراحی و تولید می کند .

تمام محصولات این برند در کنار ظاهر شیک ، زیبا و مدرن ، ارگونومیک می باشند و علاوه بر لذت بردن از طراحی زیبا و منحصر به فرد آنها ، از نشستن بر روی صندلی مدیریت برند هلگر نیز احساس راحتی و رضایت خواهید داشت .

 برند گلدسیت

در معرفی بهترین برند صندلی مدیریت نمی توان به برند گلدسیت اشاره نکرد . این برند حدود بیست سال سابقه تولید مبلمان اداری با کیفیت و مرغوب را دارد . تمام محصولات این شرکت زیر نظر طراحان حرفه ای و دانش آموخته طرحی ، مطابق با استاندارد های بین المللی ، زیر نظر نیروی کار ماهر و توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شوند .

مبلمان اداری این برند در انواع کلاسیک و مدرن ، با دوام بسیار بالا ساخته می شوند و از قابلیت ارگونومیک نیز بهره می برند . شرکت گلدیست محصولات خود را با گارانتی سه ساله عرضه می دارد .

 برند سیلا

برند مشهور سیلا با سی سال سابقه کاری ، در زمره بهترین برند صندلی مدیریت قرار دارد . محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالا و ارگونومیک بودن ، تنوع بسیار بالایی در سبک ، مدل ، رنگ و… دارند . محصولات این برند با تاثیر از متدهای روز جهانی و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی می شوند .

 برند سیلا

 برند دنا صنعت

در ای بخش از مقاله بهترین برند صندلی مدیریت ، به معرفی برند با سابقه دنا صنعت می پردازیم . این برند حدود سی سال است که صندلی مدیریت ارگونومیک و با کیفیت را از متریال درجه یک تولید می کند . محصولات این برند در کنار کیفیت بالا و طراحی زیبا ، با قیمت مناسبی عرضه می شوند .

 برند نیلپر

در بخش پایانی این مقاله ، برند با سابقه ، سرشناس و محبوب نیلپر را معرفی می کنیم . این برند علاوه بر مبلمان اداری ، مبلمان خانگی نیز تولید می کند . اغلب وسایل جانبی ساخت مبلمان ( برای اطمینان از کیفیت متریال و تجهیزات جانبی تولید مبلمان ) نیز در کارخانه نیلپر ساخته می شوند و وارداتی نیستند .

محصولات برند نیلپر طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند ، تنوع مدل های این شرکت بسیار بالاست ، همچنین برای حفظ سلامتی و راحتی مشتریان مبلمان اداری دارای استاندارد های ارگونومی می باشند .‌ صندلی مدیریت برند نیلپر و سایر مبلمان آن با گارانتی سه ساله عرضه می شوند .

 برند نیلپر

سخن پایانی

امیدواریم پس از مطالعه مقاله بهترین برند صندلی مدیریت ، با برترین برندهای تولید این مبلمان مبلمان اداری آشنا شده باشید . اگر قصد خرید مبلمان اداری لوکس ، مدرن ، با کیفیت ، با دوام را از بهترین برندها دارید ، به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

فروشگاه اینترنتی دکومهر محصولات خود را از بهترین برندها تامین می کند و تمام مبلمان اداری خود را با قیمت مناسب و تعهدات شرکت سازنده به مشتری عرضه می دارد .

 بیشتر بخوانید: خرید میز اداری ارگونومیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *