مقالات

بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار

بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار

بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار کدام است ؟ از کجا متوجه شویم این سبک مبلمان برای دفتر کار من مناسب است ؟ زمان انتخاب سبک مبلمان دفتر کار به چه عواملی باید توجه کنم ؟ اگر شما نیز در حال طراحی یا مبله کردن دفتر کار خود هستید ، حتما این سوالات برای شما نیز پیش می آید و به دنبال پاسخ آن هستید .

در این مقاله از شرکت دکومهر ما راهنمایی های لازم را در انتخاب بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار به شما خواهیم داد .

بیشتر بخوانید: میز کار گروهی پایه فلزی

آشنایی با انواع سبک های اداری

اگر به دنبال بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار خود هستید ، ابتدا باید با سبک های مختلف مبلمان اداری و ویژگی های هر یک آشنا شوید ، سپس با توجه به فضای در دسترس ، نوع فعالیت ، بودجه و … یک سبک ایده آل را انتخاب کنید .

آشنایی با انواع سبک های اداری

 

·         سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یا سبک سنتی یکی از سبک های قدیمی ، رایج و پرطرفدار در چیدمان و مبلمان اداری است ، که با خود شکوه ، تجمل و رسمیت را به دفتر کار شما می آورد . این سبک از معماری رومی الهام گرفته است ، جز به جز آن کار شده و تزئین شده است .

مبلمان اداری کلاسیک به علت تزئینات منبت کاری ، خراطی ، کنده کاری و … سایزی بزرگتر از مبلمان سایر سبک ها دارند ؛ از این رو برای دفاتر اداری کوچک مناسب نیستند . علاوه بر سایز این مبلمان رنگ تیره ( در طیف های مشکی ، قهوه ای ، سبز و زرشکی ) دارند ، که دفاتر کوچک را تاریک تر و کوچک تر نشان می دهند .

پس اگر فضای کار شما کوچک است و به دنبال بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار خود هستید ، به دنبال این سبک نروید .

مبلمان این سبک اغلب از چوب و چرم طبیعی ساخته می شود ؛ از این رو با قیمت گزافی به فروش می‌ رسند ، البته دلیل این قیمت بالا دوام زیاد و کیفیت بالاست ، اگر محدودیت بودجه ندارید ، مبلمان سبک کلاسیک را برای دفتر کار خود انتخاب کنید ، تا سالیان سال از آنها به ببرید .

  سبک کلاسیک

·          سبک مدرن

سبک مدرن از سبک های بسیار پرطرفدار مبلمان اداری است ، که استفاده از آن در دفاتر اداری به سبک باز و کوچک بسیار پر طرفدار شده است . شعار این سبک کارآمدی و سادگی در کنار زیبایی می باشد .

در مبلمان اداری مدرن بر خلاف سبک کلاسیک خبری از میز و تجهیزات پر تزئین و تیره رنگ نیست ، بلکه در این سبک همه اشیا ساده ، چند کاره و در طیف رنگ های روشن هستند .

در ساخت مبلمان این طرح هیچ گونه محدودیتی نیست و حتما نباید از قواعد خاصی پیروی کرد ، شما می توانید یک میز با طرح انتزاعی را در دفتر مدیریت بگنجانید !

اگر به دنبال بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار کوچک با بودجه کم هستید ، ما مبلمان سبک مدرن را به شما پیشنهاد می دهیم .

مبلمان سبک مدرن از متریال مختلف فلز ، ام دی اف ، نئوپان ، پی وی سی ، شیشه و … ساخته می شوند ؛ از این رو قیمت ارزان تری از متریال طبیعی دارند . البته می توان مبلمان این سبک را با چوب طبیعی نیز ساخت . در این سبک هیچ محدودیتی وجود ندارد ، مهم راحتی کارکنان و کارآمدی مبلمان است .

بیشتر بخوانید: نوفه در معماری چیست ؟

· سبک رترو

سبک رترو از سبک های کمتر شناخته شده اما کاربردی و شیک است ، که طرفداران خاص خود را دارد .‌ مبلمان این سبک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک را دارند . به این معنی که متریال و فرم این مبلمان با سبک کلاسیک یکسان است ، اما در دیگر جزئیات مانند رنگ و طرح از سبک مدرن اقتباس کرده اند .

در واقع مبلمان سبک رترو را می توان در دکوراسیون سبک مدرن و کلاسیک به کار گرفت ، این مبلمان با هر دو سبک هماهنگ می شوند . این سبک را می توان بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار معرفی کرد .‌

·  سبک روستیک

استفاده از مبلمان سبک روستیک در دفاتر کار ایرانی کمتر رایج و محبوب است ، با این حال این سبک طرفداران خاص خود را دارد .‌ در این سبک از متریال طبیعی مثل سنگ و چوب استفاده می شود .‌همانگونه که از نام این سبک بر می آید ، روی عناصر طبیعی تاکید ویژه ای دارد .

به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که این سبک دارد ، نمی توان آن را بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار معرفی کرد ؛ زیرا با هویت کاری هر شرکتی هماهنگ نمی شود ، از سوی دیگر بسیار خاص و منحصر به فرد است .

سبک ماوریک

یکی ديگر از سبک های مبلمان اداری که شباهت بسیار زیادی سبک مدرن دارد ، سبک ماوریک است . در این سبک می توان هر طرح ، رنگ و فرم را متناسب با فعالیت شرکت و سلیقه خود انتخاب کنید ، هیچ قانونی در این سبک وجود ندارد ، که برای شما ممانعتی ایجاد کند .

در این سبک می توانید مبلمان را متناسب با نیاز خود در طرح های مختلف سفارش دهید . این سبک را می توان به عنوان بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار آژانس های تبلیغاتی معرفی نمود ؛ زیرا ظاهر جذاب و منحصر به فردی به محیط کار می دهد که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند .‌

سبک ماوریک

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین سبک میز و مبلمان اداری مناسب دفتر کار خود هستید ، کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین دکومهر با توجه به فضای دفتر و نوع فعالیت شرکت شما ، می توانند بهترین پیشنهادات را به شما بدهند .‌

برای انتخاب و مشاوره با تیم پشتیبانی سایت دکومهر تماس بگیرید ، تا از میان مبلمان اداری متنوع ، کارآمدترین ، بهترین و شیک ترین مبلمان را برای دفتر کار خود انتخاب کنید .

بیشتر بخوانید: قیمت خرید میز کارمندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *