مقالات

بهترین نوع کانتر بانکی

بهترین نوع کانتر بانکی

یکی از مهم‌ترین ارکان در مبلمان اداری مکان‌های مختلف همچون بانک‌ها، بازارهای ارز و صرافی کانتر بانکی نام دارد. باید توجه داشته باشید به هنگام خرید این محصول باید بهترین نوع کانتر بانکی را انتخاب نمایید. چرا که این کانترها معمولاً مورد مشاهده افراد و رجوع کنندگان قرار می‌گیرد و به همین خاطر نشان دهنده اعتبار یک شرکت یا بانک می‌باشد.

ممکن است شما هم به هنگام مراجعه به بانک‌ها با بعضی از کانترهای بانکی مواجه شوید که آرگونومیک نبوده و فاقد استانداردهای جهانی می‌باشد و از این بابت ازرده خاطر گردید. اگر می‌خواهید با بهترین نوع کانتر بانکی و ویژگی‌های آن آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

کانتر بانکی چیست؟

پیش از آنکه بخواهید به خرید کانتر بانکی بپردازید، باید با آن به طور کامل و جامع آشنا باشید. کانتر های بانکی محصولاتی هستند که باید در مبلمان اداری مراکز حسابداری و بانک‌ها وجود داشته باشد.

کانترهای بانکی کاربرد منحصر به فردی دارند و همچنین ظاهر آنها بسیار منحصر به فرد بوده و باعث می‌شود محیط پیرامون منظم‌تر دیده شوند. کانترهای بانکی در شکل‌های مختلفی در سطح بازار به فروش می‌رسند که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به کانترهای بانکی مستطیلی و هلالی شکل اشاره کرد.

این محصول از کمد و کشوهای متعدد برخوردار است که فرد می‌تواند وسایل و اسناد خود را به راحتی در آنها قرار دهد و نظم را برقرار کند. در قسمت بالایی کانتر می‌توان کامپیوتر و لوازم جانبی آن را قرار داد و دیگر برای قراردهی کامپیوتر نیازی به میز جداگانه نخواهد بود.

در بهترین نوع کانتر بانکی از متریال با کیفیت استفاده می‌شود تا کارمندان بتوانند از آن طی سالیان متوالی استفاده نمایند. در ادامه مشخصات کامل بهترین کانتر بانکی را برایتان شرح خواهیم داد.

ارتفاع بهترین کانتر بانکی چقدر است؟

به هنگام خرید کانترهای بانکی باید به ارتفاع آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و مناسب را برای خود خریداری کنید. کانترهای بانکی به طور استاندارد در ارتفاع ۷۵ تا ۱۲۰ سانتی‌متر طراحی و تولید می‌شود که هر کدام مشخصات مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال کانترهایی که ارتفاع آنها ۷۵ سانتی‌متر است با نام‌های دیگری همچون کانتر فیس تو فیس یاد می‌شوند. چرا که این محصول ارتفاعش به گونه‌ای است که کارمند و مشتری به درستی روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

اما در کانترهایی که ارتفاع آنها ۱۲۰ سانتی متر است، مشتری باید به صورت ایستاده با کارمند محل مد نظر ارتباط برقرار کند. در این کانترهای بانکی ممکن است مشتری کمی آزرده خاطر شود به همین خاطر باید توجه داشته باشید تا کانترهای بانکی را در ارتفاع مناسب خریداری کنید تا پس از خرید مشکلی برایتان به وجود نیاید.

بررسی ویژگی های بهترین نوع کانتر بانکی

به هنگام خرید کانترهای بانکی باید به ویژگی‌های ظاهری و جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. لذا لازم به ذکر است جنس بهترین نوع کانترهای بانکی از چوب می‌باشد. چرا که این مدل از کانترها بسیار مقاوم بوده و طول عمر نسبتاً بالایی دارند. اما باید توجه داشته باشید که کانترهایی که با استفاده از متریال ام دی اف تولید می‌شوند هم از کیفیت مناسبی برخوردارند. علاوه بر آن این کانترها بسیار سبک هستند و می‌توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد‌. به طور کلی می‌توان گفت امروزه کانترهای بانکی که با استفاده از متریال ام دی اف تولید می‌شوند برای مشتری‌ها به صرفه‌تر هستند و به همین خاطر کمتر کسی اقدام به خریداری کانترهای بانکی تمام چوب می‌کند.

ممکن است عده‌ای از افراد با خود بپرسند بهترین رنگ برای کانترهای بانکی کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کانترهای بانکی در رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که افراد باید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط اطراف یک رنگ مناسب را انتخاب کرده و به خریداری آن بپردازد.

اما توجه داشته باشید کانترهای بانکی شیشه‌ای که در سطح بازار موجود هستند، می‌توانند باعث بهبود دکوراسیون گردند و فضای شکیلی را به وجود آورند.

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

بررسی اصول طراحی بهترین نوع کانتر بانکی

همانگونه که تا به الان متوجه شده‌اید، بهترین نوع کانتر بانکی به صورت آرگونومیک و استاندارد طراحی و تولید می‌گردد. ارگونومیک بودن کانتر بانکی به این معنی است که به هنگام استفاده از این محصول کار کردن برای مشتری و کارمند سخت نخواهد بود و همچنین سلامت آنها در مرور زمان به خطر نخواهد افتاد. این موضوع یکی از مهم‌ترین اصول طراحی بهترین نوع کانتر بانکی محسوب می‌شود که باید به هنگام خرید آن را مورد توجهتان قرار دهید.

کانتر بانکی را از کجا خریداری کنیم؟

حال که با ویژگی‌های بهترین نوع کانتر بانکی آشنا شده‌اید، باید بدانید برای خریداری این محصول باید به مراکز فروش معتبر مراجعه فرمایید تا بتوانید یک محصول اصل و با کیفیت را خریداری کنید.

شما می‌توانید کانتر را بانکی دلخواه خود را از مجموعه دکومهر خریداری نمایید. این مجموعه با سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه فروش مبلمان اداری، می‌تواند بهترین محصولات را با ضمانت چندین ماهه به شما ارائه دهد و رضایتتان را به دست آورد. دقت داشته باشید در مجموعه دکومهر تنوع بالایی از کانترهای بانکی وجود دارد که افراد می‌توانند با هر سلیقه و بودجه‌ای محصول مناسب خود را تهیه نمایند.

کانتر بانکی را از کجا خریداری کنیم؟

 

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌اید، برای خرید بهترین نوع کانتر بانکی باید با ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید یک محصول بی‌عیب و نقص را خریداری کنید.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا معرفی جامعی در ارتباط با بهترین نوع کانتر بانکی را برایتان داشته باشیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خریداری کانتر بانک دلخواهتان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *