مقالات

تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری

تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری

تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو است . میزهای کار گروهی نسل جدید میز اداری هستند ، که در محیط های اداری باز و مدرن به کار گرفته می شوند . اگر مایل به آگاهی از تاثیرات استفاده از این میز ها هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید

آشنایی با میز کار گروهی

در نخستین بخش از مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری ، با این نوع از میزهای لاکچری ، مدرن و کارآمد آشنا می شویم . میزهای اداری گروهی به دلیل طراحی خلاقانه بسیار مفید تر از میزهای اداری کلاسیک هستند و تماس کاری حرفه ای تر را تسهیل می کنند .

میز کار گروهی برای یک گروه کاری چند نفره مناسب است ، تا به راحتی در طول فرآیند کار با یکدیگر تعامل داشته باشند . این میز با یک پارتیشن به چندین بخش یکسان تقسیم بندی شده است ، تا حریم خصوصی هر کارمند حفظ شود و تمرکز بیشتری بر روی کار خود داشته باشند . با این نوع از میز کارمندی لاکچری نه تنها محل کار رضایت بخشی دارید بلکه می توانید فضای خود را نیز مدرن ، خلاقانه و زیبا کنید .

آشنایی با میز کار گروهی

تعهد شغلی با میز کار گروهی

افزایش تعهد شغلی یکی از موارد تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری است . همانگونه که در بالا نیز اشاره شد ، این میزها به لطف پارتیشن‌های خود به کارمندان کمک می‌کنند ، بدون از دست دادن آزادی و استقلال فردی در کنار همکاران به کار خود بپردازند . از سوی دیگر کارمندان حریم خصوصی خود را دارند و می توانند روی میز را مطابق با سلیقه و علاقه خود تزئین کنند .

میز کار گروهی ، این مزیت را دارد که کارمندان زیر نظارت مدیر ، به فعالیت می پردازند ، این مسأله تعهد شغلی کارمندان را نیز افزایش می دهد . این مورد را می توان مهمترین مزیت میز کار گروهی دانست که بازدهی کارمندان را بالا می برد ‌، که موجب رونق گرفتن کسب و کار و اعتبار شرکت خواهد شد .

صرفه جویی در هزینه ها و فضا با میز کار گروهی

در این بخش از مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری ، به تاثیر صرفه جویی در هزینه ها و فضا می پردازیم . زمانی که یک شرکت تعداد زیادی کارمند یا چندین بخش داشته باشد ، انتخاب میز اداری بسیار پرهزینه و جا گیر خواهد بود .

در عوض ، اگر میز کار گروهی را انتخاب کنید ، هم در هزینه ها و هم در فضا صرفه جویی می کنید و همچنین حرفه ای و مدرن بودن محیط کار را با سرمایه کم بهبود می بخشید . در حال حاضر بسیاری از طراحان فضای اداری ، برای استفاده حداکثری از فضای در دسترس ، مدرن کردن محیط و کاهش هزینه ها ، این نوع میز را انتخاب می کنند .

حرفه ای نمودن محیط کار با میز کار گروهی

در این بخش از مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری ، به تاثیر حرفه ای نمودن محیط توسط این میز ها می پردازیم . در حال حاضر بیشتر کارمندان ادارات و شرکت ها به کامپیوتر احتیاج دارند و میز ها باید دارای فضایی برای کامپیوتر ، کابل ها و سیم های مختلف باشند .

هنگام استفاده از میز کار گروهی ، هم می توانید از کامپیوتر استفاده کنید و هم جایی برای نوشتن و گذاشتن وسایل مختلف خود بدون ترس از عدم آزادی کار و نامرتبی فضای میز داشته باشید .

با این حال ، این میز دارای طراحی مدرن با کشوهایی است که به شما امکان می دهد ، وسایل مختلف را در آن جا دهید بدون اینکه نگران کمبود فضا و نابسامانی محل کار خود باشید . در واقع با خرید یک میز کار گروهی ، حس حرفه ای بودن را به مشتریان و کارمندان خود القا می کنید .

 

افزایش بهره وری نیروی کار با میز کار گروهی

یکی دیگر از تاثیرات میز کار گروهی که در مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری ، به آن می پردازیم ، افزایش بهره وری کارمندان است . زمانی که تمام کارمندان در یک محیط کار و زیر نظارت مدیر هستند ، وقت خود را به طور کامل روی کار خود صرف می نمایند .در واقع میز کار گروهی یک فضای رقابتی سالم را نیز بین کارمندان ایجاد می کند ، که باعث افزایش بهره وری آنها خواهد شد که راندمان شرکت و رضایت مشتریان را نیز بالا خواهد برد .

مورد دیگری که در افزایش بهره وری کارمندان تاثیر دارد ، طراحی رنگ های بسیار زیبای این میز کارمندی است ، که در تقویت روحیه کارمندان تاثیر مستقیمی دارد و در بالا رفتن راندمان کاری آنها موثر خواهد بود .‌

در ادامه این بحث از مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری ، می توان به ارگونومیک بودن این میزها اشاره کرد . ارتفاع و شیب این میزها به راحتی قابل تنظیم است ، که از خستگی کارمندان و صدمات ناشی از نشستن زیاد ممانعت می کند و همین مسئله منجر به افزایش بهره وری کارمندان خواهد شد .

افزایش بهره وری نیروی کار با میز کار گروهی

در پایان

مقاله تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری توسط تیم فروش فروشگاه اینترنتی دکومهر گردآوری شده است . فروشگاه آنلاین دکومهر از فروشگاه های آنلاین خوش نام در زمینه فروش تجهیزات اداری مختلف از جمله میز کار گروهی ، ست اداری ، صندلی اداری و … است .

تمام تجهیزات اداری این فروشگاه از برندهای معتبر ایرانی و خارجی هستند ، که در طرح ها ، ابعاد و رنگ های مختلفی عرضه می شوند . اگر به دنبال فروشگاه آنلاین معتبر با محصولات بسیار متنوع و کیفیت بالا هستید ، به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: انواع مبلمان اداری

میز کار گروهی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *