مقالات

توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس

توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس

اکنون شما یک شرکت راه اندازی کرده اید! حال قطعاً برخورداری از یک اتاق شیک و مدرن به جهتِ برگزاری جلسات به یکی از مهم ترین دغدغه هایتان تبدیل شده است. زیرا تمامی شرکت ها به برخورداری از چنین اتاق هایی نیازمند هستند. چرا که داخلش مدیران یا مسئولین گرد‌ِ هم آمده و در ارتباط با موضوعاتی مهم و حیاتی که مربوط به کمپانی است، سخن می گویند. به همین خاطر ما با توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس کنار شما آمده ایم.

چرا که وجودِ چنین میزی در اتاق جلسات الزامی بوده و شما باید در راستای تهیه آن به برخی از نکات مهم توجه داشته باشید. این روزها تنوع این میزها بسیار زیاد شده و شاید که شما را در انتخابی درست کمی سَر دَر گم کند. از سویی دیگر زیبایی ظاهری و طراحی چَشم گیر یکی از مهم ترین موضوعاتی است، که شما مد نظر قرار می دهید.

پس در ادامه برای پاسخِ به تمامی سؤالات خود با ما در دکومهر همراه باشید!

انتظاراتی که شما از اتاق کنفرانس دارید!

در ارائه توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس بایست بگوییم؛ این روزها صنعت مبلمان با پیشرفتی بسیار مواجه شده است. به گونه ای که شما می توانید، با انواعی از طرح ها و مدل ها در بازار رو به رو گردید. در نهایت با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از بهترین ها را تهیه کنید. به عبارتی در دنیای میز کنفرانس هم تنوع بسیاری مشاهده می شود.

شاید که به همین خاطر شما در زمانِ خرید کمی گیج شده و ندانید، کدامیک از آنها بیشتر به کارتان می آید. به همین خاطر توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس می تواند، به کار شما آمده و در این مسیر به خوبی یاری‌تان کند. پس توصیه ما به شما این است، در ادامه با ما همراه باشید؛

·         میزانِ استفاده شما از میز کنفرانس چقدر است؟

ما توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس را با میزانِ استفاده شما از آن شروع می کنیم. در واقع این موضوع از اهمیتی بسیار برخوردار بوده و تجزیه و تحلیل آن می تواند، شما را در خریدی هرچه آگاهانه تر یاری رساند. ممکن است، که در شرکت شما هفته ای یک بار به حضور در اتاق کنفرانس نیاز باشد!

ولی در برخی از شرکت ها مدیران و مسئولان هر روز هفته درون این اتاق حاضر شده و یا یکدیگر برای اهداف شرکت همفکری می کنند. پس این دو حالت کاملاً تفاوت های اوّلیه را در ارتباط با خرید میز مد نظر رقم می زند.

در شرکت هایی که اغلب هر روزه جلساتی مهم برگزار می شود، خرید میز بزرگ کنفرانس بهتر به نظر می آید. چرا که اغلب تعداد نفرات بیشتر بوده و به امکانات‌ بیشتری نیاز است! مثل پذیرایی از میهمانان حاضر یا قراردادنِ صفحه نمایشگر برروی این میزها. این نخستین نکته ای بود، که بایست در توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس ارائه می شد.

·         چه تعداد نفر در جلسات شما حضور پیدا می کنند!

نکته بعدی که باید مد نظر قرار بدهید، تعداد نفرات استفاده کننده از این میزهاست. قطعاً شما می دانید، که حدوداً چند نفر طی هر جلسه درون این اتاق حاضر می شوند. پاسخ هایی دقیق به این پرسش ها از جانبِ شما منجر می شود، تا به هدف خود یعنی توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس نزدیک تر بشویم. در واقع تعداد نفرات می تواند، اندازه آنها را تعیین کند. البته در ارتباط با اندازه میز بایست به اندازه اتاق هم توجه کرد!

مقاله پیشنهادی: میز کار گروهی

·         نقشه اتاق کنفرانس به چه حالت است؟

یکی دیگر از نکات که تأثیر شایانی برروی خرید میزهای جلسات می گذارد، پلان یا نقشه اتاق است. البته در این راستا نورپردازی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. مثلاً تصور کنید، که اتاق مد نظر شما یک شکل مربعی به خود گرفته است. البته داخل اتاق چندین ستون هم به چَشم می خورد. در چنین حالاتی بهترین گزینه پیش روی شما برای خرید میز انواع گِرد است.

اینچنین شما می توانید، بيشترين مقدار استفاده را از فضای پیرامون خود داشته باشید. امیدواریم که تا به این قسمت توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس به خوبی پیش رفته باشد.

نقشه اتاق کنفرانس به چه حالت است؟

·         متراژ اتاق کنفرانس چقدر است؟

نکته بعدی که بایست در زمانِ خرید مد نظر قرار بدهید، اندازه اتاق شماست. توجه داشته باشید، که میزهای جلسات به عنوان نقطه کانونی چنین اتاق هایی در نظر گرفته می شود. همچنین این میزهاست که در بدو ورودِ افراد به درون اتاق توجه‌شان را به خود جلب می نماید.

پس ضمن توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس توجه داشته باشید؛ شما پیش از خرید آنها بایست اتاق را اندازه گیری کنید! تا یک میز مناسب یعنی نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک تهیه بنمایید. در چنین شرایطی میز انتخاب شده به حالتِ کاملاً یکنواخت سطحِ اتاق را پوشش داده و زیبایی ها را به چَشم تماشاگران دعوت می کند.

ما چندین سؤال از شما پرسیده و ازتان خواستار شدیم، به صورتِ دقیق و کامل پاسخگوی آنها باشید. ولی بازهم ممکن است، که شما سَر دَر گم بوده و ندانید در دنیایی پُر از میز کنفرانس کدامیک مناسب تر است. ما در ادامه شما را با برخی از نکات دیگر به خوبی آشنا خواهیم ساخت.

انواعِ میزهای کنفرانس بنا بَر شکل ظاهری‌شان

ما در این قسمتِ از مطلبِ خود برای هرچه راحت تر خرید کردنِ شما، انواع میزهای جلسات را به لحاظ شکل ظاهری‌شان بررسی خواهیم کرد. البته دوستانِ عزیز توجه داشته باشید؛ ضمن توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس شما می توانید، با کارشناسان ما در دکومهر تماس بگیرید.

چرا که ما می توانیم، در این راستا شما را به بهترین حالتِ ممکن راهنمایی کنیم. تنها کافیست، با ما در دکومهر همگام باشید، تا بهترین ها را به سمت اتاق کنفرانس شما رهسپار کنیم!

·         میزهای کنفرانس مستطیل شکل

در توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس باید گفت؛ رایج ترین آنها در نمونه های مستطیل شکل خلاصه می شود. این قبیل از میزها دارای اندازه هایی متنوع همراه با آپشن هایی مختلف است. اغلب راحت ترین، ساده ترین و رایج ترین انتخاب برای اتاق کنفرانس همین میزهاست. حال شما می توانید، با توجه به بودجه خود یکی از نمونه های موجود را انتخاب کنید.

·         میزهای کنفرانس قایقی شکل

این نوعِ از میزها دارای کناره هایی محدب شکل است. انتهایش مخروطی بوده و گاهاً از کنار و گوشه های گِرد برخوردار می باشد. به دلیل وجودِ انحنای بسیار کم برروی میزها اغلب بسیار زیبا به چَشم می خورد! ما در توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس با اطمینان خاطر می گوییم؛ این نمونه ها می تواند، به اتاق شما زیبایی منحصر به فرد اعطاء کند.

 

میزهای کنفرانس قایقی شکل

·         میزهای کنفرانس بیضی شکل

این میزها هم دارای لبه هایی گرد بوده و بنا بَر چوب به کار رفته در ساخت می تواند، براق و گاهاً مات باشد. این نمونه ها با توجه به اندازه اتاق و ابعاد مورد نیاز شما قابل طراحی و ساخت است. اغلب طرفداران بیشماری داشته و معمولاً قابل استفاده در تمامی فضاهای اداری می باشد.

 

·         میزهای کنفرانس چند ضلعی

این میزها می تواند، شکل و شمایلی گِرد یا مستطیل داشته باشد. اغلب از نمونه های گِرد چند ضلعی برای اتاق هایی کوچک استفاده می شود. چرا که ضمن توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس باید خاطر نشان شویم‌؛ نمونه های گِرد چند ضلعی جمع و جور بوده نیز فضایی بسیار به خود اختصاص نمی دهد. حال شما می توانید، برای اتاق هایی بزرگ تر از نمونه های مستطیلی چند ضلعی بهره مند گردید.

·         میزهای کنفرانس گِرد

اغلب از این میزها درون اتاق هایی نقلی و کوچک استفاده می شود. معمولاً استفاده کنندگان از این نمونه میزها احساسِ رضایت بسیاری از آرامش حاکم بَر محیط دارند. البته این نیز به سلیقه شما بستگی داشته و حالتِ اتاق‌تان برروی انتخاب میز تأثیری بسیار دارد.

·         میزهای کنفرانس یو U شکل

در توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس باید گفت؛ نمونه های یو U شکل هم از جمله میزهای موجود در گستره بازار است. شما می توانید، برای مجموعه هایی بزرگ از این نمونه میزها بهره مند شوید. زیرا از محیط بهترین استفاده را نموده و دارای دو ردیف به جهتِ قرار دادنِ مانیتورها و وسیله های پذیرایی است.

انواعِ میزهای کنفرانس بنا بَر پایه هایشان

پایه این میزها بایست دارای کیفیت بالایی باشند. در این هنگام مقاومت پایه ها افزایش یافته و اگر که به خوبی طراحی شده باشد، زیبایی میزها دوچندان خواهد شد. شما می توانید، بنا بَر سلیقه خود در زمانِ خرید یکی از انواعِ پایه ها را انتخاب کنید. تعداد پایه های به کار رفته شده می تواند، با توجه به اندازه میز متفاوت باشد.

 

 

·        میزهای پایه فلزی

در زمره توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس بهتر است، به انواعِ پایه فلزی بپردازیم. این پایه ها به تازگی طرفداران بسیاری به سمت و سوی خود رهسپار نموده است. این پایه ها می تواند، شکل و فُرم هایی مختلف داشته باشد. ولی جنسِ آنها فلزی است!

 

  میزهای پایه فلزی

·         میزهای پایه چوبی

یکی دیگر از انواعِ میز کنفرانس با پایه هایی چوبی است. صبر کنید، منظور ما انواعِ کلاسیک نیست! چه بسا میز کنفرانس پایه چوبی که با صفحه شیشه ای همراه گردیده است. ترکیب شیشه و چوب با یکدیگر می تواند، زیبایی خارق العاده ای را به فضای پيرامون شما ببخشد. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم.

قیمت میز کنفرانس به چه عواملی بستگی دارد؟

ضمن ارائه توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس باید گفت؛ قیمت میزها تحت تأثیر عواملی مختلف است. طرح میز، اندازه آنها، جنس‌‌شان یا پایه ها و عوامل اینچنینی برروی قیمت اثر می گذارد. چنانچه که شما دوستِ عزیز تمایل به خرید میزی باکیفیت بالا را دارید، مسلماً بایست هزینه ای بیشتر پرداخت بنمایید.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود توضیحاتی در مورد خرید میز کنفرانس را ارائه داشتیم. شما باید برای خریدی موفق تر و دلنشین تر انواعِ این میزها را شناخته و هدف خود را مشخص کنید. علاوه بَر اینها به خوبی سؤالات مطرح شده را پاسخ داده و در خرید مد نظر قرار بدهید.

اميدواريم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از خود در دکومهر برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *