مقالات

درباره میز های اداری چه می دانید ؟

درباره میز های اداری چه می دانید ؟

درباره میز های اداری چه می دانید ؟ این موضوعی است ، که در مقاله پیش رو به آن خواهیم پرداخت . اگر شما نیز قصد مجهز کردن دفتر کار خود را با میز های اداری دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید .

 میز اداری چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ؟ شما را با این نوع میز ها آشنا می کنیم . میز اداری یک از عناصر اصلی و کاربردی در شرکت یا ادره است ، که علاوه بر این دو جنبه در زیبایی شناسی و دکوراسیون محل کار شما نیز نقش عمده ای دارد .

میز اداری از هر نوعی محل کار را شما را ساماندهی و منحصر به فرد می کند و حتی در جذب مشتری و رونق گرفتن کسب و کار شما موثر است . با توجه به فضای کار شما ( بسته یا باز ) میز کارمندی نیز در انواع انفرادی و گروهی وجود دارد .‌

میز اداری علاوه بر موارد گفته شده ، اگر از لحاظ طراحی ، ابعاد ، مونتاژ و … به صورت استاندارد تولید شود ، موجب راحتی کارکنان ، سلامت آنها و بالا رفتن بهره وری آنان خواهد شد .‌ در ادامه مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ؟ با تمام جنبه های این میز آشنا خواهید شد .

بیشتر بخوانید: خرید بهترین نوع میز کار گروهی

میز اداری چیست ؟

ارتفاع استاندارد میز اداری

میز اداری از هر نوعی که باشد اعم از ؛ گروهی یا انفرادی ، ساده یا لاکچری باید در ابعاد استاندارد و متناسب با قد و فعالیت کارکنان ساخته شده باشد . میزهای اداری اغلب در اندازه استاندارد و یکسانی ساخته می شوند .

میزهای فوق اغلب در سایز استاندارد 60 × 160 در طول و عرض و ارتفاع 73 یا 75 سانتی متر تولید می گردند . از آنجایی که صندلی های اداری جدید قابل تنظیم هستند ، کارمندان می توانند متناسب با قد خود و ارتفاع میز کارمندی ، ارتفاع صندلی را تنطیم کنند . ارتفاع استاندارد میز اداری با توجه به این قابلیت صندلی های اداری ، هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند .

حال که در این بخش از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ؟ با ابعاد استاندارد این میز آشنا شدید ، در مطلب بعدی با ما همراه شوید ، تا انواع میزهای اداری را بررسی کنیم .

انواع میز اداری

میز کار اداری انواع مختلفی دارد ، که عبارتند از ؛

در این بخش از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ؟ شما را با انواع میز های اداری آشنا می کنیم . میزهای اداری بر اساس جنبه های مختلف به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند ، در این مقاله ما بر اساس کاربرد این میزها را تقسیم بندی نموده ایم . انواع میز اداری عبارتند از ؛

  • میز تریبون اداری : میز تریبون یکی از انواع میز اداری است ، که در مقایسه با دیگر میزهای اداری ابعاد کوچک تری دارد . این میز در سالن های کنفرانس قرار می گیرد و علاوه بر ظاهر زیبای خود ، ارگونومیک بوده و امکان نصب تجهیزات صوتی مانند میکروفون روی آن وجود دارد .

این میز ارتفاع بلندتری از سایر میزهای اداری دارد و اغلب لوگو بانی سمینار یا برند شرکت ، دانشگاه و … روی آن به نمایش گذاشته می شود .

این میز دارای فضای کافی برای قرار دادن اسناد ، لپ تاپ ، حرکات دست سخنران و … می باشد .

  • میز کنفرانس : این نوع میز در اتاق های جلسات کنفرانس به کار برده می شود . میز کنفرانس در ابعاد ، طرح و مدل های گوناگونی ساخته می شود . ابعاد این میز با توجه به فضای اتاق و تعداد نفرات حاضر در جلسات انتخاب می شود ‌.
  • میز مدیریت : مدیریت مهمترین رکن هر اداره و سازمانی است . تمام تجهیزات اتاق مدیریت از جمله میز اداری باید متمایز از سایر بخش ها و نمایانگر جایگاه مدیر در شرکت باشد . مديران بر عکس سایر کارکنان به میزهای ارگونومیک و راحت نیاز ندارند ؛ اما از آنجایی که ساعات‌ زیادی را پشت میز اداری می گذرانند و مهمانان زیادی دارند ، نیاز به میزهای شیک ، زیبا و استاندارد دارند .
  • میز کارمندی : در ادامه این بحث از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ، به معرفی مهمترین میز اداری یعنی میز کارمندی می پردازیم .این میز در دو نوع انفرادی و گروهی وجود دارد ، که از لحاظ ظاهری یک میز ساده ولی کارآمد و استاندارد است . این میز باید دارای فضای کافی برای ذخیره سازی مدارک و اسناد ، قرارگیری رایانه ، پرینتر یا سایر تجهیزات و آزادی عمل کارمندان باشد .

انواع میز اداری

معیارهای خرید میز اداری

در این بخش از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ، شما را با معیارهای خرید این محصول آشنا می کنیم . در زمان خرید میز اداری به موارد زیر توجه کنید ؛

  • فضای در دسترس : هنگام خرید میز اداری نخست فضای در دسترس را محاسبه کنید ، سپس با توجه به این فضا میز متناسب را خریداری کنید ‌.
  • رنگ و سبک : یکی دیگر از معیارهای مهم در خرید میز اداری توجه به رنگ و سبک میز اداری است . این میز از لحاظ رنگ و سبک باید متناسب با سلیقه موسسان شرکت ، هویت شرکت ، سایر المان های شرکت باشد ‌.
  • جا به جایی آسان : یکی دیگر از موارد مهم در خرید میز اداری که در این بخش از مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ، به آن خواهیم پرداخت، توجه به وزن و نحوه جابجایی آن است . بهتر است میزهایی با وزن سبک و جا به جایی آسان را خریداری کنید ، تا در زمان جا به جایی یا تغییر دکوراسیون با مشکل روبرو نشوید ‌.
  • قیمت : در زمان خرید میز اداری حتما به قیمت آن با توجه به بودجه خود توجه کنید . میز های اداری ارزان قیمت از برندهای ناشناس و متریال ضعیف دوام بالایی ندارند و شما را مجبور به خرید مجدد میز اداری خواهند کرد . در زمان خرید قیمت محصول را با کیفیت آن بسنجید‌ .

معیارهای خرید میز اداری

سخن پایانی

مقاله درباره میز های اداری چه می دانید ، توسط تیم فروش فروشگاه آنلاین دکومهر گرد آوری شده است . سایت دکومهر انواع میز اداری با کیفیت و با دوام را در تنوع رنگی بالا و طراحی های زیبا با قیمت مناسب به سرتاسر ایران عرضه می کند .

 بیشتر بخوانید: انواع لوازم و مبلمان اداری برای فضای کاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *