مقالات

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی

دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی

میز مدیریت یکی از مهم ترین اعضای تشکیل دهنده اتاق مدیریت است. برخی از افراد بر این باور هستند، که این میز با میز سایر کارمندان تفاوتی ندارد! زیرا هم نوعِ اوّل و هم نوعِ دوّم از جمله میزهای اداری می باشند. این تصور کاملاً درست است. یعنی هردوی این میزها در دسته بندی میزهای اداری جای می گیرند. ولی با یکدیگر تفاوت هایی بسیار دارند.

ما در ادامه این مطلب از دکومهر به بررسی دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی می پردازیم. شما می توانید، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این متن همراه باشید.

با میز مدیریت و میز کارمندی بیشتر آشنا بشوید!

اوّل میزهای مدیریت را بررسی نماییم، بهتر است. این قبیل از میزها در دو نوع کلاسیک و مدرن طراحی شده و به سمت بازار فروش روانه می شود. علاوه بر تمامی این ها انواعِ مدیریت به لحاظ طراحی ظاهری بسیار زیباتر و مجلل تر از میزهای کارمندی است. زیرا این نوعِ از میزها در برابر مدیریت محترم قرار گرفته و بایستی از نظر زیبایی ظاهری در اوج خود باشد.

حال ما در بررسی دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی باید بگوییم؛ که انواعِ میز کارمندی مناسبِ برای قرار گرفتن در مقابل کارمندان یک اداره یا شرکت است. این قبیل از میزها از جمله پُر فروش ترین ها محسوب می شود. به دلیل طراحی استاندارد و اصولی که این محصولات دارند، کارمندان یک اداره امکانِ نشستن های طولانی مدّت را با کار کردنِ برروی آنها خواهند داشت.

بگذریم! ما در ادامه متن شما را بیشتر و بهتر با دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی آشنا خواهیم کرد. پس شما می توانید، برای پاسخِ به سؤالات خود در ادامه متن با ما همراه شوید.

با میز مدیریت و میز کارمندی بیشتر آشنا بشوید!

مهم ترین تفاوت های میز مدیریت با میز کارمندان

اکنون شما کمی با میزهای مدیریت و میزهای کارمندی آشنا شده اید. ما در ادامه متن به چند مورد از مهم ترین تفاوت های این دو میز با یکدیگر می پردازیم؛

·         تفاوت از نظر اندازه

نخستین تفاوت موجود میان او دو نوعِ میز، به لحاظ ابعاد میزهاست. از آنجا که میزهای مدیریت از اهمیت بسیاری برخوردار است، به لحاظ اندازه از میز کارمندی بزرگتر و جادارتر است. معمولاً مدیران برروی میزهای خود وسیله هایی بسیار قرار می دهند. به همین خاطر است، که یکی از حائز اهمیت ترین دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی در نیاز مدیران به فضایی بیشتر خلاصه می شود.

از سویی به دلیل وجودِ چهارچوب فضایی در محیط های اداری میزهای کارمندی باید به اندازه ای باشد، که به تعداد در آن فضا جا بشود. کمترین طول برای میز کارمندان 120 سانتی متر است. بیشترین طول هم 160 سانتیمتر می باشد. در حالی که برخی از میزهای مدیریت تا دویست سانتیمتر هم طول دارند!

·         تفاوت از نظر طرح و رنگ

ما در قسمت مقدمه هم به این مسئله بسیار مهم اشاره کردیم، یکی از دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی در طرح و رنگ میزها خلاصه می شود. میزهای مدیریت در دو سبک تولید شده و به سمت بازار روانه می شود. یکی از این سبک ها کلاسیک و دیگری مدرن است. پس شما عزیزان می توانید، با توجه به سبک طراحی اتاق کار خود، یکی از این نوعِ از میزها را انتخاب کنید.

گاهی اوقات مدیران میزهای کلاسیک را برای قرار دادن در اتاق خود انتخاب می کنند. چرا که نشانِ از قدرت و سرمایه داری مدیران عزیز می باشد. معمولاً میز مدیران در رنگ هایی تیره و یا به رنگ چوب تولید شده و به سمت بازار روانه می شود. زیرا این نوعِ از رنگ ها احساس اعتماد به نفس را در وجودِ آنها طنین انداز می کند.

حال در بررسی دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی باید گفت‌؛ که میزهای کارمندان در مدل هایی ساده تر و نقلی تر طراحی و ساخته می شود. این نوعِ از میزها دارای نقوش خاص و طرح هایی پُر زرق و برق نیستند. اغلب میزهای کارمندان در رنگ هایی روشن چون؛ سفید و کِرم ساخته می شود. اینچنین فضایی که برای کارمندان تدارک دیده می شود، بسیار دلنشین تر خواهد بود.

علاوه بر تمامی این ها، انواعِ میز کارمندان دارای وزنی سبک تر می باشند. چرا که معمولاً بیشتر حمل و نقل شده و تغییر دکوراسیون بیشتری را تجربه می کنند. ما در ادامه متن یکی دیگر از دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی را بررسی می کنیم. پس همچنان از شما دعوت می نماییم، همراهمان باشید.

·         تفاوت از نظر قیمت

حال تفاوت بعدی موجود میان این دو نوعِ از میزها، در قیمت خلاصه می شود. به دلیل آنکه انواع میز مدیریت دارای طرح هایی مجلل و شیک بوده و معمولاً دارای اندازه ای بزرگ تر هستند، قیمت بیشتری را دارند. علاوه بر تمامی این ها میزهای مدیریت یکی از مهم ترین ارکان موجود در دِل اداره هاست. زیرا در اتاق مدیریت قرار داشته و گویا قلب تپنده اداره است.

به همین خاطر لازم است، این مدل از میزها با بهترین مواد اوّلیه ساخته شده و بسیار مرغوب باشد. زیرا به هنگام مراجعه افراد به دفتر مدیریت از اوّلین اعضایی که به چَشم می خورد، میزهای مدیریت است! به همین خاطر شما برای خرید این وسیله باید قیمتی بیشتر را بپردازید.

ولی در مقابل این مسئله میز کارمندی به دلیل ساده بودن و ابعادی کوچک، قیمت کمتری هم دارند. پس یکی از دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی در قیمت آن ها خلاصه می شود.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

میز مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم، بهتر است!

این روزها بازار میز و صندلی اداری بسیار داغ و وسیع است. به گونه ای که در این راستا برندهایی بسیار به چَشم می خورد. ابتدا لازم است، شما پیش از خرید چنین میزهایی نیازهای خود را مشخص کنید. این گونه است، که امکانِ انتخاب بهترین ها را خواهید داشت. ما در دکومهر با ارائه بهترین میزهای مدیریتی و کارمندی در کنار شما هستیم. حال که شما با دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی آشنا شدید، قطعاً انتخابی آگاهانه تر خواهید داشت.

البته شما می توانید، این محصولات را با دو روش اینترنتی یا حضوری تهیه بنمایید. حال بسیاری از افراد هستند، که به دلیل مشغله های بسیار کاری خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. ولی برخی دیگر از افراد دوست دارند، با تماشای ویترین های رنگارنگ محصول مورد نظر خود را بخرند.

بلی، تمامی این ها به خودِ شما بستگی دارد. تنها هدف ما پاسخ به سؤالات شما در این زمینه بوده است! امیدواریم که این طور هم بوده باشد.

 

میز مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم، بهتر است!

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی دلایل تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی پرداختیم. همانطور که خواندید، سه عدد از مهم ترین تفاوت های موجود میان این دو نوع از میز را بررسی کردیم. این تفاوت‌ ها دربرگیرنده؛ اندازه میزها، طرح و رنگشان نیز قیمتشان می باشد.

همچنین شما را راهنمایی کردیم، که امکانِ خرید میزهای مورد نظر شما از طریق فروشگاه اینترنتی دکومهر وجود دارد. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار برای شما مفید بوده باشد. البته شما می توانید، در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *