مقالات

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن بهترین الگویی است ، که می توان برای طراحی محیط ساختمان از آن بهره برد . این نوع از طراحی ها برگرفته از فرهنگ اروپایی های هستند . با بهره گیری از این الگو زیبا ، نظمی منسجم در مجتمع تجاری خود به وجود آورید .

زیبایی شرکت شما وابسته به طراحی داخلی و دکوراسیون آن می باشد . اگر می خواهید در زمانی کوتاه ، خود و گروه تان پیشرفت کند ، با آماده سازی محیط ، اسباب آن را فراهم سازید . این الگو با تضمین زیبایی دکوراسیون ساختمان ، افراد را از نظر روحی آماد انجام فعالیت های گروهی و فردی می کند .

در ادامه به توضیح مزایای اجرای دکوراسیون مدرن در اداره ها می پردازیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون اداری کلاسیک

معرفی دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن ، به طراحی و چیدمان فضا های اداری با استفاده از ایده‌ ها و روش ‌های نوین گفته می شود . این الگو پرطرفدار شباهت بسیاری با سبک های طراحی ساده دارد . به طوری برخی از افراد آن ها را با یکدیگر اشتباه می گیرند .

محیط تأثیر ویژه ای بر روحیات افراد دارد . این نظریه حتی از سوی روانشناسان نیز تایید شده است . اگر خواهان پیشرفت و ارتقاء شرکت خود هستید ، بایستی اسباب و امکانات آن را فراهم سازید .

طراحی دکوراسیون علمی است ، که نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان به کمک شما می آید . با بهره گیری از سبک های همچون مدرن ، تغییری مثبت در ساختمان خود به پا سازید .

دکوراسیون اداری مدرن شاید در نگاه اول بی روح به نظر برسد ، در واقع یک سبک برنامه ریزی شده از تلفیق رنگ و خطوط ساده است . در صورتی که مجتمع تجاری شما پیرو این الگوی زیبا باشد ، نه تنها شما بلکه دیگر اعضای گروه تان برای حضور در شرکت ، لحظه شماری می کنند .

معرفی دکوراسیون اداری مدرن

عناصر اصلی دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن از برترین الگو های طراحی است ، که اغلب در محیط های کاری به کار می رود . این طراحی منحصر به فرد با بهره گیری از ابزارآلات ساده ، حالت سرد و بی روح ساختمان را از بین می برد .

به طوری که پس از اجزای دکوراسیون ، حتی خود شما هم از جلوه محیط شگفت زده می شوید . هر یک از سبک های طراحی دکوراسیون تابع قوانین خاصی است . قوانین طراحی دکوراسیون پیچیدگی خاصی دارد .

یادگیری نام و نقش آن ها در دکوراسیون اداری مدرن راحت است ، اما اجرای آن از عهده شما خارج می باشد . استفاده از رنگ های نیمه تیره یکی از مهم ترین عناصر در این گونه از طراحی ها است . این رنگ‌ ها احساس آرامش را در وجود افراد تداعی می کنند .

بهره وری از رنگ‌ های خنثی در دکوراسیون های مدرن باب است . این عناصر ، قابلیت ایجاد تعادل و هماهنگی بین رنگ‌ های مختلف را ایجاد می نمایند . با این وجود می توان در طراحی محیط از انواع رنگ ها بهره برد .

استفاده از نورپردازی مناسب از دیگر فاکتور هایی است ، که در این نوع سبک های دکوراسیون رعایت می شود . با به کار بردن پارتیشن ها و پرده های شفاف در محیط داخلی مجموعه تا حد امکان از نور های طبیعی بهره ببرید .

در دکوراسیون اداری مدرن ، استفاده از مصالح و مبلمان با طراحی و ساختار منحصر به فرد مرسوم است . میز و صندلی‌ های اداری با طراحی مدرن و ارگونومیک همراه با راهبرد‌های مرتبط با سلامت بدنی افراد ، تغییری اساسی در جلوه ساختمان به وجود می آورد .

عناصر اصلی دکوراسیون اداری مدرن

ویژگی دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن با ویژگی ‌های خاص خود ، تمامیت و هماهنگی بین عناصر دکوراتیو ایجاد کرد . این الگو با ایجاد تغییراتی کوچک اما سازگاری ، آرامشی دوست داشتنی در محیط به وجود آورد .

سبک های مدرن ترکیبی از ترکیب رنگ و خطوط هندسی منظم هستند . این طراحی در محیط های مختلفی استفاده می شود . در گذشته اهمیتی به طراحی دفاتر ، شرکت ها و اداره نمی دادند .در عصر حاضر ، مدیران شیوه دیگری برای طراحی ساختمان ها پیش گرفتند .

آن ها برای زیباسازی و ایجاد نظم بیشتر در ساختمان روی به طراحی دفاتر پرداختند . دکوراسیون اداری مدرن ، بهترین سبکی است ، که می توان در طراحی محیط های کاری از آن بهره برد . ویژگی های آن خاص تر از سبک های معمولی و سنتی است .

در این نوع سبک ها خبری از شلوغی نیست ، بلکه سادگی در جای به جای آن دیده می شود . از ویژگی های بارز آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد ؛

  • سادگی و استقامت : در دکوراسیون های اداری مدرن ، استفاده از خطوط ساده و شکل ‌های هندسی منظم مشاهده می ‌شود .

 

  • رنگ ‌های خنثی : رنگ های خنثی مهم ترین عنصر در طراحی های ساده هستند . این رنگ‌ ها شامل ؛ سفید ، خاکستری ، قهوه‌ ای و مشکی می‌ باشد . استفاده از این رنگ‌ ها ، هارمونی زیبا بین محیط و ابزارآلات آن ایجاد می کند .
  • استفاده از چوب و فلز : در دکوراسیون اداری مدرن استفاده از مصالحی مانند ؛ چوب و فلز رایج است . این مصالح باعث ایجاد ظاهری صنعتی و شیک در فضا می ‌شوند .
  • نورپردازی مناسب : استفاده از نورپردازی مناسب در دکوراسیون اداری مدرن بسیار مهم است . استفاده از نور های مستقیم و غیرمستقیم با توان کافی به منظور روشن‌ کردن فضا و ایجاد احساس روشنایی از جمله ویژگی ‌های این نوع دکوراسیون می‌ باشد .
  • مبلمان ارگونومیک : از مبلمان ارگونومیک بهره ببرید . این گونه از تجهیزات با ارگونومی بدن انسان سازگار هستند . این تجهیز علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان ، ایمنی کارمندان را نیز تضمین می کند .
  • استفاده از فضای سبز : استفاده از گیاهان داخلی زنده در طراحی دکوراسیون ، آرامش و انرژی مثبت را به محیط اضافه می‌کند و با بهبود کیفیت هوا همراه است .

دکوراسیون اداری مدرن با استفاده از تمامی این ویژگی‌ ها ، محیطی ارامش بخش برای کار و فعالیت افراد فراهم می سازد .اگر سبک های ساده را برای طراحی دکوراسیون خود می پسندید ، این الگو گزینه مناسبی است .

ویژگی دکوراسیون اداری مدرن

میز و صندلی در دکوراسیون اداری مدرن باید چگونه باشد ؟

در دکوراسیون اداری مدرن ، میز و صندلی نقش مهمی را در زیبایی و نظم دکوراسیون ایفا می کند . تجهیزات اداری متنوع و مختلف هستند . یک محیط کاری باید از نظر جسمی و روانی از افراد حمایت کند .‌

هماهنگی بین اجزای دکوراتیو ساختمان بر زیبایی دکوراسیون محیط می افزاید . در خرید تجهیزات مجموعه تنها به سلیقه خود اکتفا نکنید . برای این که میز و صندلی شما با معماری و دکوراسیون اداری مدرن سازگار باشد ، ملاحظات زیر را در نظر بگیرید :

  • طراحی ساده و شیک : انتخاب میز و صندلی با طراحی های ساده و شکل های هندسی منظم از جمله خطوط راست و زاویه‌ دار می ‌تواند در ایجاد احساس تمیزی و سادگی محیط نقش داشته باشد .

 

  • جنس و رنگ : میز و صندلی باید باکیفیت باشد . معمولا این تجهیز در بازار از جنس شیشه ، چوب یا پلاستیک های مقاوم است . میز و صندلی منتخب خود را در رنگ هایی مثل ؛ سفید ، خاکستری ، سیاه و … بخرید .
  • راحتی و انطباق با بدن : هنگام انتخاب صندلی، مطمئن شوید که آن به خوبی از بدن شما محافظت کند . صندلی‌ هایی که دارای پشتی قابل تنظیم و پشتیبان قوی هستند ، برای محیط اداری مناسب می باشند .
  • دکوراسیون متناسب : تناسب میز و صندلی با دکوراسیون محیط از اهمیت بالایی برخوردار است .

با رعایت این نکات ، میز و صندلی شما بروز ، شیک و متناسب با دکوراسیون اداری مدرن خواهند بود . با انتخاب تجهیزات مناسب ، جذابیتی دوست داشتنی در ساختمان خود به وجود آورید .

بیشتر بخوانید: قیمت میز کارمندی

میز و صندلی در دطراحی داخلی اداری باید چگونه باشد ؟

نکات مهمی که باید در دکوراسیون اداری مدرن رعایت شود ؟

دکوراسیون اداری مدرن در ایجاد فضایی معاصر و الگوبرداری از طرح ‌ها و تکنیک‌ های طراحی امروزی استوار است . این الگوی زیبا در بازار توانست طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کند .

ترکیب رنگ ها و خطوط هندسی منظم پایه اصلی طراحی های دکوراسیون مدرن است . محیط های کاری باید علاوه بر نظم بالا ، زیبا باشند ، تا افراد در طول ساعات کاری متمرکز به انجام فعالیت هایشان شوند . نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری مدرن ، عبارتند از ؛

  • استفاده از رنگ های نا آرام یا خنثی : رنگ های نآرام مانند سفید ، خاکستری ، آبی و سبز می ‌توانند احساس آرامش و کم ‌تحرکی در فضای اداری مدرن به وجود آورند .
  • استفاده از خطوط ساده : طرح های ساده و خطوط تمیز برای مبلمان و دیگر اجزای محیط ، الگویی اصلی در این گونه از طراحی ها است .
  • استفاده از مصالح مدرن : بهره برداری از مصالح مدرن همچون ؛ شیشه و فلز ، محیطی شیک و مدرن در ساختمان به وجود می آورد .
  • فضای سبز و گیاهان : استفاده از گیاهان در فضای اداری مدرن به عنوان یک عنصر طراحی و آرام‌ بخش ، ضروری است .
  • و …

دکوراسیون اداری مدرن نه تنها بر زیبایی و الگوبرداری از طرح‌ های مدرن تأکید دارد ، بلکه هدف اصلی آن ، ایجاد فضایی کارآمد و الهام بخش برای کارکنان است .

 

نکات مهمی که باید در طراحی داخلی اداری رعایت شود ؟

سخن پایانی

دکومهر از فروشندگان بزرگ صندلی و میز اداری است ، که توسط کارشناسان تولید مدیریت می شود . این مجموعه علاوه بر فروش محصولات در زمینه طراحی دکوراسیون شرکت ها و دفاتر کاری به مردم خدمات عرضه می دارد .

 بیشتر بخوانید: خرید میز مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *