مقالات

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک ، جلوه ای متفاوت به شرکت شما می بخشد . غالبا افراد برای طراحی دفاتر کار خود از سبکوهای رنگی و ساده استفاده می کنند . اگر زیبایی و خاص بودن دکوراسیون ساختمان برایتان مهم است ، در طراحی محیط از این الگو بهره ببرید .

سبک کلاسیک یک استایل سنتی است . معمولا در خانه ها از این نوع سبک ها استفاده می شد . از آن جایی که آرامشی خاص در طرح و بافت های دکوراسیون کلاسیک وجود دارد ، در زیباسازی اماکن عمومی و شرکت ها نیز به کار می روند . در ادامه به معرفی دکوراسیون کلاسیک و خصوصیات آن می پردازیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: چگونه در منزل یک محیط کار اثر بخش ایجاد کنیم ؟

معرفی دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک یک استایل سنتی است ، که توانایی ساخت دوباره شرکت شما را دارد ‌. اگر از ساختار و طراحی داخلی شرکت ، خوش تان نمی آید ، به تغییر نوع دکوراسیون محیط بپردازید .

طراحی دکوراسیون ، علمی کاربردی است ، که به فرد فرصت طراحی دوباره ساختمان را می دهد . در زیباسازی دکوراسیون محیط ، سبک های مختلفی به کمک شما می آید .

نوع سبک ساختمان تأثیر به خصوصی در نظم ، زیبایی و حتی قدرت تمرکز ساکنین دارد . از این رو نمی توان سبک طراحی محیط را تنها بنابر سلیقه انتخاب کرد . دکوراسیون اداری کلاسیک ، الگوی زیبایی برای شرکت ها ، اداره ها و اماکن عمومی است .

این استایل بر روی جزئیات زیبا و طرح ‌های معماری در سبک کلاسیک ، تمرکز دارد . با بهره گیری از این الگوی ، یک الگوی هنری زیبا در ساختمان خود بنا سازید . دکوراسیون اداری متفاوت از طراحی های دکوراسیون خانگی است .

دیزاینر ها برای برپایی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک از بی نظمی دوری می کنند ، تا افراد با قرارگیری در این محیط ها ، تمرکز لازم برای انجام فعالیت هایشان را داشته باشند .

معرفی دکوراسیون اداری کلاسیک

ویژگی های بارز دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک از برترین مدل های طراحی ساختمانی است . در این گونه از طراحی ها ، اصالت و زیبایی خاصی دیده می شود . به همین خاطر حتی افراد سخت سلیقه نیز برای زیباسازی شرکت خود از این الگو بهره می برند .

هر یک از سبک های دکوراسیون زیبایی خاص خود را دارد . اگر می خواهید دکوراسیون شرکت شما دارای ویژگی های زیر باشد ، دکوراسیون اداری کلاسیک بهترین انتخاب است . از ویژگی های بارز این سبک کلاسیک عبارتند از :

  • مصنوعات چوبی : استفاده از مصنوعات چوبی با طرح ‌های پیچیده و تزیینات قدیمی بر جلوه کلاسیک اتاق اداری شما می افزاید .
  • مبلمان کلاسیک : انتخاب مبلمان با طراحی گران قیمت و استایل کلاسیک ، فضای اداری را زیبا و لوکس می کند . صندلی‌ های چرمی با خطوط منحنی و روکش ‌های پارچه ‌ای با الگو ها و رنگ‌ های قدیمی ، هارمونی زیبا از اصالت و هنر در شرکت شما به وجود می آورند .
  • کفپوش‌ های چوبی : کفپوش های چوبی از اصلی ترین جزء دکوراسیون اداری کلاسیک است . نصب کفپوش ‌های چوبی با الگو ها و طرح‌ های پیچیده یک تحول ظاهری جذاب در شرکت شما به وجود می آورد . همچنین به کاهش صدا و ایجاد زیبایی های بصری می کنند .
  • رنگ ‌های گرم و براق : استفاده از رنگ‌ های گرم و براق مانند طلایی ، قرمز ، سبز تیره و … تاثیر مثبتی در محیط های کاری ایجاد می کند . این رنگ ‌ها حس شکوفایی ، حماسه و حسابرسی را در کارمندان و مشتریان تقویت می‌ نماید .
  • سنگ‌ های تزئینی : استفاده از سنگ های تزئینی گرانبها مانند ؛ مرمر و گرانیت در دکوراسیون اداری کلاسیک ، جلوه ای ماندگار در اداره به وجود می آورد .

با انتخاب و ترکیب این عناصر در دفتر کار ، یک فضای اداری بی نظیر برای کار خود و گروه تان به وجود آورید . طراحی دکوراسیون شرکت باید در عین زیبا بودن ، منظم و منسجم باشد ، تا تأثیری مثبت بر روح و روان کارکنان بگذارد .

ویژگی های بارز دکوراسیون اداری کلاسیک

نقش دکوراسیون اداری کلاسیک در دفاتر و شرکت ها

دکوراسیون اداری کلاسیک تنها زیبایی محیط را پوشش نمی دهد . محیط کار ، محلی برای کسب درآمد است . در شرکت ها ، اداره ها و ساختمان های تجاری نیز باید اسباب رفاه و آسایش افراد مهیا باشد . ساختار ساختمان با این که یک موجود زنده نیست ، اما بیشترین تاثیر را بر عملکرد افراد دارد .

بایستی به نوع طراحی محیط اهمیت دهید . این فاکتور تاثیر بسیاری بر ارتباطات ، خلاقیت ، رفاه و رضایت کارکنان دارد . در ادامه به برخی از نقش های اصلی دکوراسیون اداری کلاسیک در محیط های کاری می پردازیم :

  • ارتباط و هماهنگی بهتر : دکوراسیون مناسب در محیط های کاری باعث می شود ، که کارکنان به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند و هماهنگی بهتری بین آنها شکل گیرد .
  • خلاقیت و انگیزه بیشتر : دکوراسیون خلاقانه و محیط کار جذاب ، انگیزه و خلاقیت کارکنان را تحت تأثیر قرار می دهد . طبق روانشناسی رنگ ، رنگ های گرم تاثیر مثبتی بر ذهن افراد دارد . همچنین از فعالیت های گروهی کارکنان ، نتیجه بهتری به دست می آید .
  • ایجاد فضایی راحت : دکوراسیون اداری کلاسیک داخلی ، فضایی راحت و زیبا را برای کارکنان ایجاد می کند . مبلمان شیک ، نورپردازی مناسب ، بهره گیری از متریال های صوتی و حرارتی و … راحتی اعضای مجموعه را در طول ساعات کاری تضمین می کند .
  • تعامل اثر بخش با مشتریان و مراجعین : فضای اداری با دکوراسیون مناسب ، قدرت بیشتری در برقراری ارتباط با مشتریان و مراجعین فراهم می سازد .

دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک نه تنها بر اثرات بصری محیط موثر است ، بلکه به طور مستقیم بر روحیه و فعالیت کارکنان تاثیر دارد . ایجاد محیط کاری مناسب و جذاب از اهمیت بالایی برخوردار است . بنابراین مسئولیت طراحی داخلی شرکت را به دیزاینر های مجرب بسپارید .

بیشتر بخوانید: قیمت میز مدیریتی

نقش دکوراسیون اداری کلاسیک در دفاتر و شرکت ها

در دکوراسیون اداری کلاسیک از چه میز و صندلی استفاده کنیم ؟

می توان گفت در دکوراسیون اداری کلاسیک ، انتخاب میز و صندلی مناسب بسیار مهم است . در این نوع از الگو های دکوراسیون ، الویت با طراحی های کلاسیک ، جزئیات دقیق و استفاده از مواد باکیفیت می باشد . بدین جهت ، معمولاً از میز و صندلی های چوبی استفاده می شود .

میز ها را می توان از محصولاتی در سبک های کلاسیک انتخاب کرد . این تجهیز به طور کلی دارای سطحی بزرگ با حکاکی های زیبا می باشد . میز های چوبی از جنس ارزن ، گردو و راش است . همچنین در رنگ ‌های تیره مانند قهوه ‌ای ، ماهون ، سیاه و سفید، مشکی یا قرمز تولید می شوند .

میز های شیشه ای نیز برای دکوراسیون اداری کلاسیک مناسب است . ترکیب این تجهیز با عناصر کلاسیک ، جلوه ای زیبا و دوست داشتنی در اتاق اداری شما به وجود می آورد .

صندلی های اداری در سبک کلاسیک ، زیباترین جزء طراحی دکوراسیون کلاسیک است . صندلی ها معمولاً دارای پشتی بلند و بزرگ از جنس چرم هستند . علاوه بر دارای پشتی قابل تنظیم می باشند .

هدف اصلی در دکوراسیون اداری ایجاد یک فضای سنتی با الگویی خاص و شیک است . در این طراحی ها با استفاده از جزئیات زیبا و مواد باکیفیت برآمده بر زیبایی دکوراسیون می افزایند .

 

در طراحی داخلی محل کار از چه میز و صندلی استفاده کنیم ؟

نوع ابزارآلات به کار رفته در دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک معمولاً از ابزارآلات متنوعی برای ایجاد فضایی مجلل و کاربردی استفاده می کند . اکثرا از این الگو جهت طراحی اماکن مسکونی و آپارتمان ها بهره می بردند . با گذشت زمان و اهمیت طراحی دکوراسیون در محیط های کاری از این سبک برای زیباسازی شرکت ها و دفاتر استفاده می کنند .

از جمله تجهیزاتی که در طراحی اداره ها به سبک کلاسیک دیده می شود ، می توان موارد ذیل را نام برد ؛

  • میز مدیریت : میز مدیریت در دکوراسیون اداری کلاسیک دارای طراحی شیکی است . معمولاً از جنس چوب با پایه ‌های تزئینی هستند .

 

  • صندلی اداری : صندلی اداری در این نوع دکوراسیون ها به عنوان یک قطعه مهم تلقی می‌ شود . اغلب از جنس چرم می باشند .
  • محصولات تزئینی : استفاده از محصولات تزئینی مانند مجسمه ‌ها ، پرده‌ ها ، فرش ‌ها و چراغ‌ ها دکوراسیون ساختمان را تکمیل می ‌کند . عموماً از مصنوعات چوبی با طرح‌ های گرافیکی و فلزی در این محیط استفاده می ‌شود .
  • کمد و قفسه ‌ها : بهره گیری از کمد و قفسه‌ های چوبی بزرگ و مجلل برای نگهداری کتب ، فایل ‌ها و مدارک اداری امری ضروری در دکوراسیون اداری کلاسیک است .
  • میز کمکی : برای تکمیل فضای کاری استفاده از میز کمکی با قابلیت ‌های تقسیم ‌بندی و ذخیره‌ سازی ، تلویزیون ، فکس و دستگاه‌ های دیگر مانند پرینتر و اسکنر پیشنهاد می ‌شود .

کلام آخر

دکومهر یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است ، که امکان خرید اینترنتی میز و صندلی اداری را در اختیار کاربران قرار می دهد . با مراجعه به این فروشگاه علاوه بر اطلاع از قیمت روز محصولات ، سفارش خود را به ثبت برسانید .

 بیشتر بخوانید: صندلی کنفرانسی نیلپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *