مقالات

راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن

راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن

راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو است . میز کارشناسی مدرن یکی از انواع میز اداری است ، که در مقایسه با سایر میزهای اداری مانند میز مدیریت و میز کارمندی قابلیت ها و امکانات بیشتری دارد .

این میزها برای تیم کارشناسی شرکت یا اداره طراحی شده اند ، تا به راحتی ، بدون دشواری‌ و خستگی کارهای خود را انجام دهند . در این مقاله نخست شما را با میز کارشناسی آشنا می کنیم ، سپس نکات خرید میز کارشناسی مدرن را بازگو خواهیم کرد .‌

میز کارشناسی چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن ، شما را با این دسته از میزهای اداری آشنا می کنیم .‌ میز کارشناسی به گروهی از میز های اداری اطلاق می شود ، که امکانات زیادی را در دسترس کارشناسان قرار می دهد . ارتفاع این میز ها قابل تنظیم بوده و جزو آیتم های مثبت آن به شمار می آید و می توان ارتفاع آن را بین 5 تا 10 سانتی متر متناسب با قد کارکنان مجموعه تغییر داد .

ویژگی دیگر میز کارشناسی مدرن این است ، که دارای طراحی ارگونومیک بوده ، بنابراین ساعت ها نشستن پشت آن به ستون فقرات و اندام کارشناسان‌ آسیبی نمی زند ، بلکه از آنها محافظت می کند ، تا کارکنان کمتر خسته شوند و صدمه ای از نشستن طولانی مدت به آنها وارد نشود .

میز کارشناسی مدرن در مقایسه با میزهای کارمندی ابعاد بزرگتری دارد ، ولی از آنجایی که بسیاری از تجهیزات دیگر مانند کشو ، قفسه ، کمد و … درون میز طراحی شده است ، فضای کمتری را اشغال می کند .

البته این سبک طراحی علاوه بر اشغال کم فضا ، مزایای دیگری چون در دسترس بودن لوازم مورد نیاز و مرتب نمودن فضای کاری کارمندان را نیز دارد .‌

حال که با میز کارشناسی مدرن و ویژگی های آن آشنا شدید ، در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا به راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن بپردازیم .

میز کارشناسی چیست ؟

نکات خرید میز کارشناسی مدرن

در مطالب بالا به طور کامل با میز کارشناسی مدرن آشنا شدید ، این میز یکی از لوازم ضروری دفتر کاری است ، که به نیروی کار خود احترام می گذارد و سلامت جسمی و روحی کارکنان برای آنها اهمیت بالایی دارد . اگر شما نیز در حال راه اندازی دفتر کار خود هستید و برای احترام به کارکنان و افزایش بهره وری آنان قصد خرید این میزها را دارید ، در این بخش از مقاله با ما باشید تا با نکات راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن آشنا شوید .

در حین خرید میز کارشناسی مدرن به نکات زیر توجه کنید ؛

بیشتر بخوانید: قیمت میز کارشناسی

·         ابعاد میز کارشناسی مدرن

همانگونه که در بحث آشنایی با میز کارشناسی مدرن نیز عنوان کردیم ، این میزها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند . کوتاه ترین ارتفاع میز اداری مدرن 75 و بلندترین ارتفاع آن 85 سانتی متر است . در واقع پایه های این میز قابلیت باز و بسته شدن را دارند ، که متناسب با قد کارشناسان و از طریق پایه ها می توان میز را در سایز دلخواه تنظیم کرد .

این محصول کاربردی در طول و عرض استانداردی طول می شود ، که به ترتیب بین 90 تا 250 سانتی متر و 80 تا 120 سانتی متر می باشد .‌ در زمان خرید این میزها با توجه به فضای در دسترس خود باید ابعاد آن را انتخاب کنید و از انتخاب میزهای ‌بزرگ برای فضای کوچک و بر عکس پرهیز کنید .

 

نکات خرید میز کارشناسی مدرن
امکانات جانبی میز کارشناسی مدرن

یکی دیگر از نکات راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن توجه به تجهیزات جانبی و فضاهای این میز است . این میزها اغلب دارای قفسه ، کمد ، کشو ، محل نگهداری چند راهی های برق ، موبایل ، کیس ، مانیتور و … هستند . هر شرکت با توجه به فعالیت های کارشناسان خود ، باید یک میز با قفسه زیاد یا کشو متعدد ، جای رایانه یا لپ تاپ و … را انتخاب کند .

متریال میز

یکی دیگر از نکات راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن توجه به متریال آن است . میزهای کارشناسی مدرن اغلب از متریال چوب صنعتی ساخته می شوند . ام دی اف در مقایسه با سایر متریال استحکام و دوام بیشتری دارد ، علاوه بر این رنگ پذیری و انعطاف پذیری بالایی دارد و می توان آن را در رنگ ها و طرح های متنوع تولید کرد .

البته این میز از متریال دیگری چون چوب طبیعی ، نئوپان ، پی وی سی و … نیز تولید می شود ، که با توجه به قیمت مناسب ، دوام زیاد ، عدم نیاز به نگهداری خاص ، متریال ام دی اف بهترین گزینه برای چوب کارشناسی است .

در ادامه این مبحث از راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن باید افزود ، که علاوه بر جنس میز ، به جنس یراق آلات آن نیز توجه کنید .

یراق آلات نقش زیادی در دوام و ایستایی میز دارند که اغلب نادیده گرفته می شوند . با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع میز استحکام و دوام یلق آلات اهمیت بیشتری دارد . یراق آلات میز کارشناسی مدرن با کیفیت از جنس استیل درجه یک ساخته و به خوبی مونتاژ می شوند .

·         طراحی ارگونومیک

یکی دیگر از نکات راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن ، توجه به طراحی ارگونومیک و استاندارد بودن اين میزهاست . هیچ گاه به سراغ میزهای غیر استاندارد و فاقد طراحی ارگونومیک نروید ؛ زیرا در دراز مدت بر بهره وری کارکنان و رضایت آنها از محیط کاری تاثیر منفی می گذارد ، در نتیجه شرکت به مقاصد مطلوب خود نخواهد رسید .

تناسب با دکوراسیون

تناسب با دکوراسیون

آخرین نکته راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن تناسب آن با دکوراسیون محیط کاری است . همانگونه که از نام این میز بر می آید برای دکوراسیونی با سبک مدرن طراحی شده است . در زمان انتخاب میز به رنگ و سایز آن متناسب با سایر المان های دفتر کار خود توجه کنید .‌

سخن پایانی

در این مقاله از تیم فروش سایت دکومهر قصد داشتیم تا به صورت مختصر و مفید شما را با نکات راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن آشنا کنیم .‌

فروشگاه اینترنتی دکومهر یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های آنلاین مبلمان اداری است ، که انواع میز و مبلمان اداری شیک ، زیبا و ماندگار را با قیمت مناسب به سرتاسر ایران عرضه می دارد .

بیشتر بخوانید: چه نوع صندلی مناسب سالمندان است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *