مقالات

رخت آویز اداری و نکات مهم در مورد آن

رخت آویز اداری و نکات مهم در مورد آن

ما در طول این مطلب از خود با شما در ارتباط با رخت آویز اداری و نکات مهم در مورد آن صحبت خواهیم کرد . این وسیله کاربردی می تواند ، تأثیر بسیار شگرفتی برروی نظم فضای اداری داشته باشد . ولی اشتباه و تصمیم گیری نادرست ، نتیجه عکس برجای خواهد گذاشت .

دقّت نسبت به رنگ ، جنس ، طرح همگی از جمله عواملی هستند ، که بایستی در زمان انتخاب این وسیله کاربردی مدّنظر قرار داد . ما در طول این نوشتار از خود ، با شما درباره رخت آویزهای اداری سخن خواهیم گفت . لطفاً با ما همراه شوید .‌.‌.

خصوصیات مهم رخت آویزهای اداری !

شما می دانید ، که رخت آویز اداری چیست ؟ به عبارتی این محصول جالباسی است ، که آن را در راهرو یا اتاق های اداری قرار می دهند . برروی این محصولات بنابر سبکِ طراحی که دارند ، شال گردن ، کُت ، کلاه و حتی کیف خود را قرار می دهند .

علاوه بر مرتب تر دیده شدن فضای اداری با وجودِ این وسیله ها ، از ورود هرگونه صدمه به لباس های خود پیش گیری خواهید کرد . ولی این ویژگی ها زمانی زمینه عمل پیدا می کند ، که برخی از مزایا در دِل رخت آویز وجود داشته باشد .

ما در ادامه متن به این مزایا و خصوصیات بیشتر و بهتر خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید: صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن

جنس به کار رفته در ساخت رخت آویز

جنس رخت آویز اداری از چندین جهت اهمیت خواهد داشت و بایستی با دقّت عمل بسیاری مورد بررسی قرار بگیرد . تمامی نقاط این وسیله باید کیفیت و استحکام مورد نیاز را جهتِ نگهداری لباس ، کیف با وزن هایی متنوع را داشته باشد .

بنابراین یکی از بهترین انتخاب‌ ها جهتِ خرید این وسیله ، نوعِ فلزی است . البته علاوه بر جنس و کیفیت نمی توان ، نسبت به شکل ظاهری هم بی تفاوت بود . توصیه می کنیم ، با توجه به نوع و جنس مبلمان و میز اداری شکل ظاهری رخت آویز را انتخاب بنمایید .

مثلاً برای اداره جاتی که دارای سبک چیدمان کلاسیک می باشند ، رخت آویز چوبی یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه ها خواهد بود .

جنس به کار رفته در ساخت رخت آویز

 

رنگ انتخابی در خرید رخت آویز

اگر که شما به جزئیات توجه کنید ، بهترین نتیجه ها را خواهید گرفت . پس توصیه ما به شما این است ، که با توجه به رنگ اتاق اداری و دیگر وسیله های موجود در گستره ی این اتاق ، رخت آویز اداری را خریداری کنید . شما می توانید ، طرح و رنگ چوب را برای رخت آویز خود انتخاب بنمایید ، که یکی از بهترین ها خواهد بود .

مدل و شکل ظاهری رخت آویز

به علت بهره گیری و کاربردِ بسیار این وسیله ، تنوع و گستردگی زیادی از آن در بازار وجود دارد . بنابراین شما باید با توجه به شرایط محیط اطراف خود یکی از متناسب ترین گزینه ها را برگزینید .

در انتخاب مدل رخت آویز اداری باید به سبک و سیاق تزئین اداره ، مقدار فضای موجود در اطراف خود ، تعداد کارمندان حاضر در آن محیط توجه داشته باشید . برای اداره جاتی که تعداد افراد زیادی مشغول به کار هستند ، نمونه های ایستاده می تواند ، بهتر کار شما را راه بی اندازد .

حال در اداره هایی که تعداد افراد کمتری حاضر هستند ، نمونه های دیواری برای خرید توصیه می شود .

بیشتر بخوانید: صندلی کنفرانسی سما

انواع مدل های رخت آویزهای اداری

ما در این قسمت انواع رخت آویز اداری را بنابر پارامترهایی گوناگون مورد بررسی قرار خواهیم داد . بنابراین شما می توانید ، با توجه به این قسمت از مطلب ما در دکومهر یکی از بهترین مدل ها را انتخاب کنید .

 

  1. جالباسی فلزی

از مستحکم ترین و بادوام ترین انواع جالباسی می توانیم ، به فلزی اشاره نماییم . پایداری بالا از حائز اهمیت ترین خصوصیات این رخت آویزها محسوب می گردد و برای فضاهایی پُر هرج و مرج یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود .

نکته قابل توجه این که ، رخت آویز اداری فلزی باید در مقابل رطوبت و آب مقاومت داشته و دچار پوسیدگی نگردد .

  1. جالباسی چوبی

انواع دیگری از رخت آویزها ، مدل های چوبی است و برای فضاهایی کلاسیک یکی از ایده آل ترین گزینه ها خواهد بود . چوب به کار رفته شده در ساخت این نوع از جالباسی ها باید در مقابل رطوبت مقاومت لازم را داشته و شما بتوانید ، از نظر استحکام انواع لباس ها را برروی آن قرار بدهید .

نمونه های این نوع رخت آویزها در انواع طرح و رنگ ها قابل مشاهده است ، پس شما متناسب با طرح به کار رفته در اتاق های اداری می توانید ، بهترین مدل را خریداری کنید .

انواع مدل های رخت آویزهای اداری

مدل رخت آویزهای اداری که می توانید ، انتخاب کنید !

علاوه بر تفاوت در جنس به کار رفته در ساخت این محصولات ، شما می توانید ، انواع مدل ها را در رخت آویز اداری ببینید . ما از متداول ترین این رخت آویزها را می توانیم ، در موارد زیر خلاصه بنماییم ؛

انواع ایستاده

ساختار این قبیل از رخت آویزها به حالت ایستاده است و چندین عدد شاخه ریز و درشت برای آویختن لباس ها دارد . نمونه های ایستاده بیشترین میزان کاربرد را داراست . چرا که گنجایش بیشتری به نسبت دیگر رخت آویزهای اداری جهتِ آویزان کردن لباس ها دارد .

بنابراین شما می توانید ، لباس های خود را برروی این رخت آویز قرار داده و در گوشه ای از اتاق اداری قرار بدهید . رخت آویز اداری از نوع ایستاده به لحاظ مدل و شاخه های خود انواع مختلفی دارد .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید نیمست اداری

انواع دیواری

شما در فضاهایی که اداری هستند ، از رخت آویزهای دیواری استفاده نمایید . این نوع از آویزها دارای جای محدودی جهتِ قرار دادن لباس ها است . انواع جالباسی دیواری باید دارای استحکام و مقاومت کافی در برابر ترک خوردگی و شکستگی باشد .

انواع آینه دار

یکی دیگر از بهترین مدل های رخت آویز اداری انواع آینه دار است . این قبیل از رخت آویزها به صورت ایستاده طراحی شده و برروی سطح چوب ، جای آویز لباس ها و آینه طراحی می شود . به عبارتی یکی از بهترین مدل های رخت آویز جهتِ قرار دادن در اتاق اداری آن هایی می باشند ، که در یک طرف خود آینه به صورت قدی دارند .

در طرف دیگر که از دیدگاه تمامی افراد به دور است ، جایی برای قرار دادن لباس ها طراحی می شود . این نوع از جالباسی ها نظم بسیار خوبی به محیط بخشیده و در جنس چوبی و فلزی طراحی و ساخته می گردد .

مدل رخت آویزهای اداری که می توانید ، انتخاب کنید !

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود سعی نمودیم ، شما را با رخت آویز اداری و انواع آن آشنا نماییم . امیدواریم که شما بتوانید با اکتفاء به مطالب ادا شده ، بهترین ها را انتخاب بنمایید . البته که شما می توانید ، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: خرید میز کارمندی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *