مقالات

شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری

شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری

در دنیای دکوراسیون و طراحی فضاهای اداری علاوه بر، هماهنگی و هارمونی رنگ، مبلمان و المان های اداری هماهنگی بین ست های اداری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای داشتن یک میز ایده آل مدیریت تک تک عناصر و المان ها باید در نظر گرفته شود.بنابراین، شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری در صنعت دکوراسیون بسیار مهم است. در همین راستا اکثر طراحان و خبرگان در زمینه اکسسوری و دکوراسیون فضاهای اداری در صدد برقراری یک شیوه و تکنیک برای دستیابی به این هدف هستند.

دلایل اهمیت ایجاد هماهنگی بین اکسسوری اداری و مبلمان اداری

در ادارات و فضاهای اداری مدرن و به ویژه شرکت های خصوصی، رعایت شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. این امر دلایل بسیار مهم و کلیدی دارد. از دید مشتریان و وجهه کاری شرکت ها رسیدگی به این موضوع بسیار کلیدی است.

در شرکت ها و فضاهای اداری با داشتن یک محیط اداری با دکوراسیون و رنگ های هماهنگ و متناسب می توان در جذب مشتریان و رسیدن به قراردادهای تجاری موفق عمل نمود. زیرا، ظاهر زیبا، شیک و مدرن شرکت منعکس کننده نظم و دیسپلین مدیر شرکت می باشد.

بالطبع به هر میزان محیط داخلی شرکت از اصول دکوراسیون پیروی کرده باشد و دارای دکوراسیون شیک و منحصر به فردی باشد، در جذب مشتریان و جلب رضایت و توجه آنان موفق تر عمل خواهد کرد. از سوی دیگر برند سازی یک مقوله مهم در شرکت است.

برای داشتن یک برند موفق و ماندگار در بین تمامی رقبا، داشتن یک فضای کاری شیک، مدرن و پیشرفته از فاکتورهای مهم برند سازی است. لازمه این امر، ایجاد یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری می باشد.

دلایل اهمیت ایجاد هماهنگی بین اکسسوری اداری و مبلمان اداری

نحوه هماهنگ نمودن رنگ ست اداری با ست مبلمان اداری

یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری هماهنگ نمودن رنگ ست ها با رنگ مبلمان اداری است. در ایجاد این هماهنگی بین رنک هر دو ست اداری، دقت به رنگ نباید از قلم بیفتد. از رنگ های خیلی زننده و جیغ استفاده نکنید.

رنگ ها باید بیانگر شخصیت و نمایشگر قدرت خارق العاده شما در تسلط بر امور باشند. یک ایده بسیار هوشمندانه استفاده از رنگ های موجود در برند و یا لوگوی شرکت تجاری شما است. در طراحی ست های اداری و یا مبلمان اداری شرکت خود از رنگ های بهره بگیرید که، فرد را، به یاد برند شما بیندازند.

معمولا یک ایده جذاب و ناب در انتخاب رنگ فضاهای اداری، به کار گرفتن تناژهای متفاوت یک و یا دو الی سه رنگ است. برای مثال، استفاده از رنگ آبی سیر برای مبلمان اداری و آبی نیلی یا روشن برای ست اداری رومیزی و ترکیب این دو رنگ با المان های به رنگ توسی می تواند یک دکوراسیون مدرن و جذاب تولید نماید.

روش ها و شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری بسیار گسترده بوده و می توان گفت که، این امر تا حدودی، به سلیقه مدیران و کارکنان شرکت های تجاری بستگی دارد. هر چند که، سپردن این امر به یک متخصص و طراح دکوراسیون، می تواند نتایج بی نظیری برای برند شما به بار بیاورد.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی بیوفیلیک اداری

برخی از وسایل ست رومیزی قابل ست شدن با مبلمان اداری

یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری ست کردن و ایجاد هارمونی بین برخی از وسایل ست اداری رومیزی با سایر المان های یک دفتر کار است. برخی از وسایلی که، می توان آن ها را هماهنگ و همسو با مبلمان اداری انتخاب نمود به شرح زیر هستند؛

 

  • جاخودکاری و جامدادی های رومیزی
  • پایه های تقویم
  • پایه و جای کاغذهای کوچک نت برداری
  • مت زیردستی
  • پاکت بازکن
  • پایه لپ تاپ و یا نمایشگر کامپیوترها
  • پوشه ها
  • زونکن ها
  • کازیوها که، وظیفه نگهداری زونکن ها و فایل های اداری را، دارند.
  • منگنه و پایه چسب نواری رومیزی
  • پانچ و سوزن کش

 

در اینجا به برخی از وسایلی که، قابلیت هماهنگ و ست شدن با سایر بخش های اداری به ویژه مبلمان اداری را، دارند ذکر شد. ممکن است بسته به نیاز کارمندان و یا مدیران برخی از این وسایل حذف و یا به آن ها برخی ابزار دیگر اضافه شود.

نحوه ست کردن مبلمان اداری با ست های اداری رومیزی

هر چند رعایت تکنیک ها و شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری می تواند در رسیدن به یک ظاهر مدرن و شیک فضای اداری کمک شایانی نماید، اما به یاد داشته باشید ایجاد هماهنگی بیش از اندازه بین وسایل اداری نیز امری ناپسند و ناخوشایند است.

فضای اداری را، در نظر بگیرید که، تمامی ست های اداری و مبلمان و همچنین، کلیه فضاها از یک رنگ تهیه شده باشند! بالطبع چنین فضای اداری نه تنها به هیچ عنوان جذاب نبوده بلکه، باعث زدگی افراد شده و حس ناخوشایندی را، به افراد مراجعه کننده به آن شرکت القا می کند.

بنابراین، پیروی از یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری بر اساس اصول و استانداردهای دکوراسیون و رنگ شناسی در درجه اول بسیار حایز اهمیت است. برای این منظور می توان از کارشناسان و متخصصان این زمینه راهنمایی دریافت نمود.

به این ترتیب، علاوه بر ایجاد یک فضای شیک و مدرن اداری، افزایش روحیه کارکنان، ایجاد فضای شاد کاری می توان به شناساندن برند و لوگوی تجاری خود به بهترین شکل نائل آمد. نتیجه تمامی این موارد، رسیدن به اهداف والای تجاری و سرآمد شدن در بین رقبا می باشد.

نکات مهم در ست کردن اکسسوری های اداری با مبلمان اداری

به منظور پیروی از یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری نیاز است تا، یک سری نکات و اصول دکوراسیون را، مد نظر داشته باشید. به این ترتیب، قادر به ایجاد هماهنگی مطلوب و موثرتر بین ست های اداری رومیزی و سایر اجزای شرکت خواهید بود.

رعایت اندازه فضا با سبک چیست وسایل اداری را، رعایت کنید تا، فضای کافی برای انجام کارهای اداری داشته باشید. از اصول دکوراسیون کمک بگیرید. به عنوان مثال، رنگ های روشن به بزرگ تر نشان دادن محیط کمک می نمایند. برای شکستن قوانین سنتی دکوراسیون تردید نکنید!

یک شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری استفاده از طرح ها و رنگ های دلخواه است. در به تصویر کشیدن تصویر ذهنی خود این زمینه شک نکنید و فضای اداری خود را، به شیوه ای خارج از چارچوب تزئین و ست کنید.

کلام پایانی

رعایت شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری باعث دستیابی به اهدافی همچون، فضای اداری ایده آل، شیک و مدرن می گردد. برای این منظور علاوه بر، رعایت اصول دکوراسیون و طراحی، توانایی تهیه مبلمان اداری در رنگ ها و طرح های مورد نظر نیز مهم می باشد.

مجموعه دکومهر یک برند منحصر به فرد و بسیار معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع ست های اداری و مبلمان اداری در طرح ها و رنگ های متنوع است. با تهیه مبلمان اداری از این برند به هیچ عنوان در انتخاب رنگ و طرح مورد نظر مشکلی نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *