مقالات

صندلی اداری ارگونومیک از کجا بخریم؟

صندلی اداری ارگونومیک از کجا بخریم؟

یکی از سوالاتی که افراد در هنگام تکمیل مبلمان اداری مطرح می کنند، این است صندلی اداری ارگونومیک از کجا بخریم؟ این مدل صندلی ها از قیمت بالایی برخوردار هستند، بنابراین باید در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید. دقت داشته باشید، ساختار این نوع صندلی ها باید از هر لحاظ استاندارد باشد.

برای خرید صندلی ارگونومیک اداری باید به نکات خاصی توجه کنیم. رعایت این موارد باعث می شود، که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. وجود یک صندلی ارگونومیک مناسب باعث می شود، بتوانید در طول روز بهتر وظایف خود را انجام بدهید.

نکات مهمی که هنگام خرید صندلی ارگونومیک باید به آن‌ها توجه کنید

خرید مبلمان اداری یک امر بسیار مهم است، باید توسط افراد با تجربه انجام شود. با توجه به اینکه کارمندان مدت زمان زیادی را در پشت میزهای خود می گذرانند، لازم است که انتخاب صندلی اداری ارگونومیک با توجه زیادی انجام بگیرد. در صورتی که صندلی های اداری غیر استاندارد باشند، به دلیل نشستن های طولانی مدت ممکن است به بخش هایی از بدن مانند ستون فقرات، گردن، کمر و …. آسیب های جدی وارد کند. در زیر به نکاتی اشاره کرده ایم که در هنگام خرید صندلی اداری ارگونومیک باید مورد توجه قرار بگیرد.

نکات مهمی که هنگام خرید صندلی ارگونومیک باید به آن‌ها توجه کنید

مهم‌ترین نکته هنگام خرید، برخورداری از گارانتی محصول

با توجه به اینکه صندلی های اداری ارگونومیک نسبت به صندلی های معمولی، از قیمت بیشتری برخوردار هستند، باید در هنگام انتخاب و خریداری آن ها نهایت دقت را داشته باشید. این نوع صندلی ها توسط برندهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

برخی از این صندلی ها توسط برندهای بی کیفیت تولید شده اند، پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. زمانی که صندلی شما از یک گارانتی مناسب برخوردار باشد، خیال تان از این بابت آسوده خواهد بود. در صورت بروز هر نوع مشکلی می توانید به نمایندگی برند مورد نظر مراجعه کنید.

·         خرید صندلی ارگونومیک اداری از برند معتبر

اولین نکته ای که در هنگام خرید صندلی ارگونومیک اداری پیشنهاد می شود، انتخاب برند معتبر می باشد. ممکن است برندهای زیادی صندلی های اداری ارگونومیک را با قیمت های وسوسه کننده به خریداران ارائه کنند. باید دقت داشته باشید بعضی از این برندها در هنگام ساخت صندلی معیارهای مورد نیاز برای تولید یک صندلی استاندارد را رعایت نکنند.

مطمئنا خرید یک صندلی اداری از برند، گمنام و شناخته نشده موجب می شود، سلامت کارکنان شما به خطر بیفتد. پیش از آنکه اقدام به خرید نمایید، دقت داشته باشید فروشگاه مورد نظرتان یک مکان معتبر باشد و وسایل استاندارد را به فروش برساند. دقت داشته باشید که حتما فروشگاه مورد نظرتان محصولات اورجینال و معتبر عرضه کند.

بیشتر بخوانید: تفاوت میز کامپیوتر و میز کارمندی

·         قیمت مناسب و مدیریت بودجه هنگام خرید از فروشگاه ‌ها

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید صندلی ارگونومیک اداری مطرح می شود، مدیریت هزینه ها می باشد. معمولا کارفرمایان تمایل دارند محصولاتی با قیمت پایین تر را خریداری کنند. دقت داشته باشید قیمت محصول مورد نظر باید به نسبت کیفیت مقرون به صرفه باشد. بنابراین بهتر است، از مراکزی خرید کنید، که قیمت های منصفانه ای دارند.

فروشگاه های مربوط به برند های تولید کننده یا نمایندگی های فروش مستقیم محصولات برندهای معتبر به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در صندلی ارگونومیک اداری از کجا بخریم محسوب می شوند. در این موقعیت واسطه ها از بین می روند، می توانید صندلی ارگونومیک را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

قیمت مناسب و مدیریت بودجه هنگام خرید از فروشگاه ‌ها

·         اطلاعات محصول را از فروشنده بپرسید

در هنگام خرید صندلی اداری ارگونومیک به دست آوردن اطلاعات مختلف درباره ی محصول یک امر الزامی است. مسئول فروش در فروشگاه موظف است، توضیحات لازم را در مورد طرز استفاده، نگهداری و گارانتی صندلی به شما ارائه دهد. این امر موجب می شود که شما با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرید.

ممکن است تصمیم داشته باشید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، در این موقعیت دقت کنید، اگر توضیحات کوتاهی در مورد ویژگی های صندلی ارائه شده است، پیش از اقدام به خریدار فروشنده درخواست کنید کاتالوگ محصول مورد نظرتان را برای شما ارسال کند. راه حل دیگر اینکه می توانید با یک سرچ ساده فروشگاه هایی را پیدا کنید، که سایت برند هستند، یا از اعتبار بالایی برخوردارند. این دسته از فروشگاه ها تمام اطلاعات محصول را در سایت خود ارائه می کنند. پس از مطالعه دقیق اقدام به ثبت سفارش کنید.

هنگام خرید صندلی ارگونومیک اداری به این نکته نیز توجه کنید، هر کدام از سایت های فروشگاهی در کنار توضیحات و اطلاعاتی که ارائه کرده اند، دارای تیم پشتیبانی و فروش برند هستند، که در صورت بروز ابهامات با توضیحات شفاف آن را برطرف می کنند. زمانی که تصمیم به خرید اینترنتی می گیرید، به این موضوع توجه داشته باشید، آیا سایت مورد نظر اطلاعات کافی در مورد صندلی ارائه کرده است یا خیر.

·         خرید مستقیم از تولیدکنندگان صندلی؛ ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر

در پاسخ به صندلی ارگونومیک اداری را از کجا بخریم؟ باید گفت یکی از بهترین گزینه ها خرید از تولید کننده می باشد. مهمترین مزیت این نوع خرید این است که واسطه ها حذف شده و شما خرید بدون سود را تجربه می کنید. همچنین امکان دسترسی به پشتیبانی قوی و با کیفیت را در صورت بروز مشکلات خواهید داشت. با خرید از تولید کننده می توانید دیگر قطعات مبلمان اداری را مشاهده کرده و متناسب با صندلی ارگونومیک خریداری نمایید. اکثر تولید کنندگان اجناس خود را با قیمت عمده به فروش می رسانند، همین امر باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

    خرید مستقیم از تولیدکنندگان صندلی؛ ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر

سخن پایانی

صندلی ارگونومیک اداری از کجا بخریم؟ برای آگاهی بیشتر شما از این موضوع نکات مهمی را که در این زمینه وجود دارد، را در بالا ارائه کردیم. یکی از مهمترین نکات انتخاب برند مناسب است. زمانی که شما یک برند معتبر را انتخاب می کنید، به تبع بسیاری از مشکلات مانند عدم رعایت استاندارد در ساخت و مشکل بی کیفیتی را نخواهید داشت.

دکو مهمر یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه مبلمان اداری و صندلی های اداری ارگونومیک در ایران می باشد. می توانید با مراجعه به این برند علاوه بر یک خرید محصولات باکیفیت از مشاوره های لازم هم برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *