مقالات

صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن

صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن

دنیای مبلمان مختص به مبلمان خانگی نبوده و امروزه شاهد پیشرفت صنعت مبلمان در زمینه مبلمان اداری نیز هستیم . میزها ، صندلی ها ، فایل ها و سایر وسایل مرتبط با این نوع مبلمان اداری ، در طرح ها و جنس های متنوعی در بازار یافت می شود . افراد جهت خرید با محدودیت مواجه نمی شوند و به راحتی می توانند متناسب با فضا و بودجه خود مبلمان اداری متناسب با فعالیت شرکت خود را ، خریداری نمایند . قصد داریم تا ، در این مطلب در رابطه با صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن مطالبی را ، گردآوری نماییم . همراه ما باشید .

بیشتر بخوانید: روش های کنترل صدا در محیط کار با هدف افزایش تمرکز

صندلی اداری پشت توری چه نوع صندلی می باشد ؟

 

در اولین بخش از مبحث صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن در نظر داریم تا ، به معرفی این نوع صندلی بپردازیم . صندلی اداری پشت توری را ، با نام صندلی اداری پشت توری یا مش نیز می شناسند . این صندلی در مقایسه با صندلی های کلاسیک مدرن تر به نظر می رسد .

طراحی این نوع صندلی ، صندلی اداری پشت توری ، به گونه ای است که ، دارای بالشتک و تودوزی منسوجات ساده و طرح دار است . از سویی دیگر ، طراحی و ساخت صندلی پشت توری می تواند مطابق اصول آرگونومی باشد . به همین دلیل استفاده از این صندلی می تواند در حفظ سلامت کارمندان موثر باشد .

قبلاً نیز ذکر شد ، نام دیگر صندلی پشت توری صندلی پشت مش می‌ باشد . دلیل این نامگذاری آن است که ، در قسمت تکیه گاه این صندلی از رشته هایی از جنس پلیمر استفاده شده است . این رشته‌ های پلیمری بافتی مش مانند تشکیل می‌ دهند . در بخش بعدی صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به بررسی مزایای این صندلی می پردازیم .

 

مزایای استفاده از صندلی پشت توری چه می باشد ؟

 

این بخش از مبحث صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن را ، به بررسی ویژگی ها و مزیت های این نوع صندلی اختصاص داده ایم . این صندلی برای اولین بار در دهه ١٩٩٠ میلادی به عرصه مبلمان معرفی گردید . با این حال مزیت های فراوان آن باعث ترقی و کسب جایگاه بهترین صندلی اداری در سال ٢٠١٠ گردید ؛

  • ضد باکتری : این صندلی به دلیل داشتن تکیه‌ گاهی از جنس بافت مش قادر است جریان هوا را ، در خود عبور دهد . به همین دلیل هیچ گونه باکتری و میکروبی در پشتی آن رشد نخواهد کرد . برخلاف سایر مبلمان که ، از جنس فوم می‌ باشند و امکان رشد انواع باکتری ، به دلیل تعریق زیاد در آن ها وجود دارد .
  • نظافت بسیار راحت و آسان : ساختار صندلی پشت توری به دلیل داشتن مش در تکه گاه و همچنین ، بافت عالی و قابل نظافت در نشیمنگاه ، به راحتی قابل نظافت و تمیز کردن می‌ باشد . به همین دلیل نظافت این صندلی کار بسیار ساده‌ ای است .
  • پیشگیری از تعریق کارمندان : صندلی اداری پشت توری ، به دلیل داشتن توری مشبک در قسمت تکیه گاه می‌ تواند از تعریق کارمندان جلوگیری کند و به همین دلیل ، از ایجاد بیماری‌ های پوستی نیز ، پیشگیری نماید .
  • ماندگاری و دوام بالا : در ادامه مطلب صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن باید گفت که ، با خرید این صندلی مشکلاتی مانند پاره شدن پارچه و یا فوم صندلی نخواهید داشت . همچنین ، اثری از لک بر روی آن باقی نمی‌ ماند . به همین دلیل ، این صندلی می‌ تواند دارای طول عمر و دوام زیادی باشد .

 

مزایا و ویژگی های مثبت صندلی اداری پشت توری بسیار زیاد و بی‌ شمار هستند . حتی می‌ توان گفت که ، طراحی آن بر اساس اصول آرگونومیک بوده و از ایجاد خستگی و درد عضلانی در کارمندان جلوگیری می‌ کند . در بخش بعدی از مبحث صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به بررسی معایب این صندلی می پردازیم .مزایای استفاده از صندلی پشت توری چه می باشد ؟

 

معایب صندلی اداری پشت توری چیست ؟

 

در ادامه مطلب صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن ، در نظر داریم تا ، معایب و ایراد های صندلی اداری پشت مش را ، با هم بررسی نماییم . البته لازم به ذکر است که ، مزیت‌ های فراوان صندلی پشت توری ، بسیار بیشتر و گسترده تر از معایب آن است .

یکی از ایراد های اساسی صندلی اداری پشت توری ، عدم امکان به کارگیری آن در تمامی فضاهای اداری است . برای مثال ، درون شرکت‌ ها و ادارات با فضای داخلی کلاسیک نمی‌ توان از این نوع صندلی استفاده کرد . استفاده از صندلی اداری پشت توری ، منحصر به فضاها و اداره‌ هایی با طراحی و فضای داخلی مدرن می باشد .

استفاده از صندلی اداری پشت توری ، در اداره‌ هایی با فضای داخلی و طراحی مدرن ، مانند استارتاپ‌ های امروزی ، بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود . در ادامه مبحث صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به بررسی گزینه های مناسب استفاده از این نوع صندلی خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید: قیمت میز کارمندی

چه کسانی می توانند از صندلی پشت توری استفاده نمایند ؟

 

در نظر داریم تا ، در ادامه مبحث صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به بررسی مکان های مناسب و افراد ایده آل برای استفاده از صندلی اداری پشت توری بپردازیم . این نوع صندلی با داشتن تکیه‌ گاهی از جنس مش بندی شده ، عبور هوا را ، میسر می‌ سازد و از رشد باکتری‌ ها و قارچ‌ ها جلوگیری به عمل می‌ آورد .

به همین دلیل ، استفاده از این نوع صندلی در مکان‌ های مرطوب و شرجی بسیار ایده آل خواهد بود و دلیل این امر نیز ، تعرق بالا در این مکان‌ ها می‌ باشد . در صورتی که ، برای ساعات طولانی بر روی صندلی می‌ نشینید بهتر است تا ، از این نوع صندلی استفاده نمایید .

این صندلی می‌تواند از تعریق بیش از حد شما جلوگیری نماید و در نتیجه شما را ، از بیماری های پوستی محافظت کند . با اطلاع از ویژگی های صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به راحتی قادر به تصمیم گیری در رابطه با سنخیت این نوع صندلی با فعالیت و کسب و کار خود خواهید بود .

 

چه کسانی می توانند از صندلی پشت توری استفاده نمایند ؟

کلام پایانی

 

با اطلاع از صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن به نحو بهتری می توان در رابطه با خرید این نوع صندلی تصمیم گیری نمود . به طور کلی ، صندلی پشت توری دارای مزایای بی شمار و متعددی برای مصرف کننده دارد . دلیل این امر نیز ، طراحی و ساخت این صندلی بر اساس اصول آرگونومیک است .

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید و طراحی انواع صندلی های پشت توری ، مجموعه دکومهر است . این مجموعه برند خود را ، با تکیه بر شعار کیفیت مواد و قیمت مطلوب بنا نهاده است . کلیه محصولات این برند ، مبتنی بر استانداردهای آرگونومیک طراحی و تولید می شوند .

بیشتر بخوانید: خرید صندلی انتظار سما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *