مقالات

صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟

صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟

صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ این سوال بسیاری از افرادی است ، که قصد خرید این نوع صندلی را دارند ؛ از این رو در این مقاله ما شما را با صندلی توری ، فواید و ایرادهای آن آشنا می کنیم .

صندلی توری یا صندلی پشت مشبک نسل جدید صندلی های اداری هستند ، که به دلیل مزایای بسیار خود بسیار محبوب شده اند ، البته این صندلی ها در کنار مزایای بی شمار خود خالی از ایراد نیز نیستند . در این مقاله با ما باشید تا پاسخ پرسش صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ برای شما روشن شود .

آشنایی با مزایای صندلی پشت توری

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه به پرسش صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ پاسخ دهیم ، شما را با این نوع صندلی اداری آشنا می کنیم . همانگونه که از ظاهر و نام این صندلی ها مشخص است ، پشتی آن به جای پارچه و چرم ، با توری ساخته شده است .

صندلی های پشت توری به سرعت جایگزین صندلی های پارچه ای و چرمی اداری شده و صنعت مبلمان اداری را متحول کرده اند . این صندلی ها در دو نوع کامل مشبک یا پشت مشبک تولید می گردند ، که انتخاب هر یک از آنها به راحتی و سلیقه صاحبان شرکت ها بستگی دارد .

صندلی پشت توری تمام ویژگی های یک صندلی اداری مدرن را به کاربران خود ارائه می دهد ، در کنار این ویژگی ها ، آنها را از مزایای دیگری نیز بهره مند می سازد .

اگر قصد خرید صندلی پشت مشبک را دارید ، در ادامه مقاله با ما باشید ، تا به طور کامل درک کنید که صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟

آشنایی با مزایای صندلی پشت توری

مزایای صندلی پشت توری

در این بخش از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ شما را با مزایای این صندلی آشنا می کنیم . این صندلی به دلیل ارائه مزایای بی شمار نسیت به دیگر صندلی های اداری بسیار محبوب شده است . این مزایا عبارتند از ؛

بیشتر بخوانید: خرید صندلی مدیریتی رومیس نیلپر

1.      تهویه

صندلی های پشت توری به دلیل ساختار باز خود ، تهویه را تسهیل می کنند . تهویه هوا برای فردی که زمان زیادی در طول روز را مجبور است به نشستن بگذراند ، اهمیت ، آرامش و راحتی زیادی را به همراه دارد .

پارچه مشبک باعث گردش هوا بین بدن ، نشیمن گاه و تکیه گاه صندلی می شود . صندلی های پارچه ای و چرمی هنگام نشستن طولانی مدت گرمای زیادی ایجاد می کنند ، اما صندلی های پشت توری گردش هوای آزادانه را در زمان نشستن فراهم می کنند .

2.      وزن سبک و نگهداری آسان

در این بخش از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ به مزیت دیگر این صندلی می پردازیم و آن نگهداری آسان و سبکی آنهاست . این صندلی ها طراحی و ساخت بسیار مینیمالیستی دارند ، در ساخت آنها متریال زیادی به کار نرفته ؛ از این رو بسیار سبک وزن هستند و بلند کردن و حرکت دادن شان بسیار راحت است .

همینطور تمیز کردن آنها در صورت کثیفی بسیار آسان و راحت است . داشتن صندلی هایی در دفتر که نیاز به نگهداری زیادی ندارند ، یک مزیت بزرگ می باشد .

3.      قیمت

قیمت مناسب مزیت دیگری است ، که در این بخش از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ در مورد آن صحبت می کنیم . صندلی های اداری پشت توری در مقایسه با صندلی های پارچه ای یا چرمی بسیار ارزان تر هستند ، که با وجود قیمت ارزان تر نسبت به آنها بسیار راحت تر و شیک تر به نظر می رسند . صندلی های اداری پشت توری معمولا یکی از بهترین مبلمان ها برای دفاتر اداری بزرگ هستند .

همچنین برای دفاتری که بودجه و فضای محدودی دارند ، نیز گزینه ایده آلی هستند . با خرید این صندلی های ارزان یک دفتر کار شیک ، راحت و جذاب را فراهم می کنید .

4.      طراحی ارگونومیک

آخرین مزیتی که در این مبحث از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ به آن اشاره خواهیم کرد ، طراحی ارگونومیک این صندلی هاست . این صندلی ها در کنار ظاهر زیبا و مدرن خود ، مطابق با استاندارد های جهانی و با طراحی ارگونومیک ساخته شده اند .

صندلی های اداری پشت مشبک ستون فقرات کارکنان را به خوبی پوشش می دهند ، بسیار انعطاف پذیر هستند و به راحتی با خطوط و انحنای بدن در طول نشستن مطابقت می کنند ؛ از این رو کارمندان از نشستن طولانی مدت روی آن احساس خوشایندی دارند ، هر چند که همانند صندلی چرم و پارچه ای درون صندلی فرو نمی روند !

وزن سبک و نگهداری آسان
معایب صندلی پشت توری

صندلی پشت توری در کنار مزایای بی شماری که دارد خالی از ایراد نیز نیست ، که ممکن است برای برخی از افراد این معایب بی اهمیت ، اما برای گروهی دیگر از خریداران این ایراد ها بسیار مهم و مهم باشد .

در این بخش از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ معایب این صندلی را بررسی می کنیم . معایب این صندلی شامل چند مورد زیر می شود ؛

بیشتر بخوانید: قیمت صندلی کارمندی

·          طول عمر

دوام صندلی های پشت توری در مقایسه با صندلی های چرمی یا پارچه ای کمتر است . توری های نرم به کار رفته در صندلی های توری در طول استفاده مداوم شل و آویزان می شوند . در کل جنس توری و نوع ساخت از عوامل موثر در طول عمر صندلی هستند .

·          عدم تطابق با همه فضاها

ایراد دیگری که در آخرین مبحث از مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ به آن می پردازیم . عدم تطابق آن با تمام فضاهای اداری در سبک های مختلف است . در واقع این صندلی برای دفاتری با سبک مدرن و مینمیال طراحی و تولید می شود .

سخن پایانی

امیدواریم مقاله صندلی پشت توری چه مزایا و معایبی دارد ؟ از تیم فروش فروشگاه اینترنتی دکومهر برای شما سودمند بوده باشد . فروشگاه آنلاین دکومهر صندلی های پشت توری را از برندهای معتبر در فرم و رنگ های مختلفی با گارانتی و خدمات پس از فروش به سراسر ایران با قیمت مناسب عرضه می دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *