مقالات

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک از پرفروش ترین صندلی های بازار است . این تجهیز بسیار باکیفیت و راحت می باشد . این محصول حالت بدن شما را در وضعیتی استاندارد قرار می دهد .

صندلی ها از نظر رنگ ، جنس ، مدل و کیفیت متنوع هستند . مدل کلاسیک آن ، علاوه بر کیفیت بالا ، زیبا و منحصر به فرد نیز می باشد . اگر به ایمنی و زیبایی محصول اهمیت می دهید ، صندلی های کارشناسی مدل کلاسیک گزینه مناسبی برای مجموعه شما است .

در ادامه درباره خصوصیات و چگونگی خرید این صندلی توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: میز کارمندی

معرفی صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک یکی از گزینه‌ های بسیار محبوب برای محیط‌ های اداری ، کاری و تحصیلی است . این صندلی‌ از طراحی به خصوصی بهره مند می باشد . با بهره گیری از این محصول بر زیبایی دکوراسیون محیط ساختمان بیفزایید .

ابن تجهیز برتر در صنعت مبلمان کولاکی عظیم به راه انداخت . صندلی های کارشناسی ، ساختار ساخت الگو های قبلی را به کلی تغییر داد . در طراحی این ابزار علاوه بر توجه به کیفیت مواد مورد استفاده ، اصول ارگونومی نیز موثر هستند .

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک ، نباید به عضلات افراد فشار بیاورند . صندلی از برترین تجهیزات راحتی است ، که قابل حمل می باشد . این محصول با این که وزن بالایی ندارند ، اما می تواند وزن هایی با بیش از 150 کیلو گرم را تحمل کند .

قابلیت های این نوع از صندلی ها ، منحصر به فرد است . از قابلیت های بارز آن می توان به طراحی زیبا ، راحتی بسیار ، مقاومت بالا و قابلیت تنظیم ارتفاع را نام برد . از صندلی های معمولی دست بکشید ، به جای آن ها در ساختمان از انواع صندلی کارشناسی مدل کلاسیک استفاده کنید .

این محصول تنها یک وسیله راحتی معمولی نیست ، بلکه از عناصر اصلی طراحی در ساختمان نیز به حساب می آید . با بهره گیری از آن ، تغییراتی دوست داشتنی در محیط به وجود آورید .

معرفی صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

مشخصات بارز صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک یکی از کاربردی ترین تجهیزات راحتی در محیط های کاری است . این تجهیز در برند های مختلفی در بازار عرضه می شود . در عصر حاضر با این که تعداد تولید کنندگان در این حوزه بسیار است ، اما تمامی آن ها محصولات اصل به دست مشتریان نمی رسانند ‌‌.

جمل آوری اطلاعات در رابطه با رنگ ، جنس ، کیفیت ، ابعاد محصول به شما کمک می کند ، تا به ارزیابی مشخصات فنی صندلی ها را با یکدیگر بپردازید . این فاکتور به شما در خرید صندلی کارشناسی مدل کلاسیک کمک شایانی می کند .

از دیرباز جهت ساخت میز و صندلی از چوب استفاده می شد . با طلوع فناوری های نوین ، خط تولید این محصول بر پایه متریال هایی همچون آهن ، چرم ، فوم و ..‌. ادامه پیدا کرد . محصولات امروزی علاوه بر کیفیت بالا ، استاندارد و زیبا می باشند . در ذیل به برخی از مهم ترین مشخصات صندلی های کارشناسی مدل کلاسیک اشاره می کنیم ؛

  • اندازه : این محصول بزرگ تر از صندلی های معمولی است . طراحی این صندلی غالبا طبق جداول استاندارد جهانی صورت می گیرد . به طور معمول طول و ارتفاع آن بین 80 تا 100 سانتی متر است و عرض آن بین 60 تا 80 سانتی متر می باشد .
  • جنس : صندلی کارشناسی مدل کلاسیک از فلزات مرغوب است . البته ساخت برخی از انواع آن در کنار آلومینیوم و فلز از ملزومات دیگری مانند ؛ چرم ، پارچه و چوب استفاده می‌ شود .
  • طراحی : این محصول از طراحی خاصی برخوردار است . الگوی ساخت این صندلی ، الهامی از طراحی های قدیمی است . این طرح ‌ها شامل منحنی‌ ، رویه‌ های نقش دار و جزییات تزئینی مختلف می‌ باشد . برخی از صندلی‌ های کلاسیک دارای بالشتک یا پشتی بلند هستند ، تا راحتی افراد را در دراز مدت تضمین نمایند .
  • راحتی : صندلی کارشناسی مدل کلاسیک طبق یک اصول خاص طراحی می گردد . این محصول بسیار راحت و مقاوم است . با قرارگیری بر این صندلی ، خستگی خود را از یاد می برید .
  • کارایی : این نوع از صندلی ها برای استفاده در محیط ‌های اداری ، کارشناسی ، کنفرانس یا نشست ‌های رسمی مناسب است . این صندلی ، بهترین گزینه برای محیط های اداری می باشد . با انتخاب آن از نشستن های طولانی آزرده نمی شوید .

مشخصات دقیق صندلی کارشناسی مدل کلاسیک به طراحی ، سازنده ، نوع متریال و … بستگی دارد . قبل از خرید ، مشخصات محصول را بررسی کنید ، تا تجهیزی راحت برای خود و همکاران عزیز تان تدارک ببینید .

 

مشخصات بارز صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

مزایای صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

صندلی کارشناسی مدل کلاسیک از پرفروش ترین و راحت ترین تجهیزات اداری در صنعت مبلمان می باشد . این محصول برتر بسیار راحت و باکیفیت است . با انتخاب این محصول در تمام طول حضورتان در شرکت ، بدن تان در وضعیتی استاندارد قرار می گیرد .

همچنین از نشستن های طولانی خسته نمی شوید ، بلکه تمام فکر و ذکر شما انجام صحیح وظایف تان می باشد . با یک بار امتحان کردن این تجهیز ، محال است ، که دیگر به سراغ صندلی های معمولی بروید .

صندلی های معمولی کوچک ترین تطابقی با صندلی های ارگونومی ندارد . این محصولات اصلا مناسب محیط های کاری نیستند . این نوع از صندلی ها بهترین انتخاب برای محیط های اداری است . با بهره گیری از این تجهیز توانمند تغییراتی اساسی در تشکیلات مجموعه به وجود بیاورید . این تجهیز مزایای بسیاری دارد . در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد ؛

  • طراحی هوشمندانه : طراحی این محصول طبق بروزترین الگو های جهانی صورت می گیرد . این صندلی ، زیبایی دکوراسیون ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد . با استفاده از این محصول ، تغییراتی خوشایند در جلوه ساختمان به وجود آورید .
  • راحتی و آسایش : صندلی کارشناسی مدل کلاسیک بیشتر از همه بر راحتی کاربران تمرکز دارد . در ساخت این صندلی علاوه بر استفاده از اسفنج های درجه یک ، پشتیبانی برای منحنی های بدن طراحی می شود . پشتی ها ، وضعیت بدن را در زاویه ای استاندارد قرار می دهد ، تا فشاری بر ناحیه گردن و کمر نباشد .
  • مقاومت و دوام : خطوط تولید محصول بر پایه مواد باکیفیت و تکنولوژی های روز جهانی پیش می رود . این صندلی منحصر به فرد است . برخلاف دیگر محصولات در برابر خراش و ضربه های مکانیکی مقاوم می باشد . مشتریان عزیز می توانند تا مدتی طولانی بدون نیاز به تعمیر یا سرویس خاصی ، از این محصول بهره ببرند .
  • انعطاف پذیری و تنظیمات قابل تنظیم : این نوع صندلی ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع ، نیمرخ و پشتی هستند . این انعطاف پذیری به کاربر این امکان را می دهد ، تا ابعاد محصول را مطابق به قد و وزن خود تنطیم کند .
  • و …

مزایای صندلی کارشناسی مدل کلاسیک

سخن پایانی

دکومهر یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در حوزه خرید و فروش صندلی های اداری است . این آنلاین شاپ در طول فعالیت خود ، هیچ گاه تحت تاثیر محیط نبود . همواره حتی با وجود نرخ بالای ارز و دلار محصولات اصل را با قیمتی مناسب به دست مردم رساند . با مراجعه این وب سایت ، محصول منتخب خود را در شرایطی راحت یفارش دهید و درب منزل آن را تحویل بگیرید .

 بیشتر بخوانید: صندلی اداری پشت توری ؛ مزایا و معایب آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *