مقالات

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی

عوامل اثر گذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی

در این مقاله شما را با عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی آشنا می کنیم.‌ همه افراد پیش از اقدام برای سفارش و نصب هر محصولی یک بودجه برای خود معین می کنند؛ از این رو قیمت این محصول در بودجه بندی اجرای پروژه اهمیت بالایی دارد.

قیمت پارتیشن آلومینیومی‌ همانند هر محصولی به عوامل زیادی بستگی دارد. در این مقاله ضمن آشنایی شما با این پارتیشن ها و مزایا و کاربردهای آنها، در مورد معیارهای موثر در قیمت پارتیشن آلومینیومی نیز صحبت خواهیم کرد.‌

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه در مورد عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی صحبت کنیم، شما را با این پارتیشن آشنا می کنیم. به بیان ساده به تمام پارتیشن هایی که دارای فریم آلومینیومی و پنل هایی از جنس چوب، شیشه، پی وی سی و … هستند، پارتیشن آلومینیومی گفته می شود.‌

پارتیشن های آلومینیومی به دلیل ویژگی های خاص متریال آلومینیوم مانند عایق صوتی، عایق حرارتی، دوام بالا، سبکی، ضد ضربه بودن و … به گزینه ای ایده ال برای تقسیم بندی فضاهای اداری، خانگی و تجاری تبدیل شده اند. از آنجایی که پارتیشن های آلومینیومی توسط برندهای مختلفی با ویژگی های گوناگون و منحصر به فردی ساخته می شوند، قیمت آنها متغیر است و در بازار با قیمت یکسانی دیده نمی شوند، که در ادامه مطلب به عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی می پردازیم.

 

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

مزیت های پارتیشن آلومینیومی

در این بخش از مقاله عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی شما را با مزایای بی شمار این نوع از پارتیشن ها آشنا می کنیم، تا از سفارش این سازه های تقسیم کننده اطمینان حاصل کنید.‌ مهمترین مزایای پارتیشن آلومینیومی عبارتند از؛

  • انعطاف در طراحی

به لطف ویژگی های برش آسان و شکل پذیری آلومینیوم، می توانید با استفاده از این پارتیشن ها فضاهای مختلف اداری، تجاری یا مسکونی را طراحی کنید.

  • عایق صوتی و حرارتی موثر

پارتیشن های آلومینیومی دارای خواص عایق حرارت و صوتی بسیار خوبی هستند؛ بنابراین فضای تفکیک شده خصوصی تر و خوشایند تر خواهد بود. این مسئله برای مناطقی که به حریم خصوصی و سکوت نیاز دارند، بسیار مهم است.

  • ساخت و نصب آسان

وزن پارتیشن های آلومینیومی نسبت به سایر مواد بسیار سبک است؛ از این رو می توانید به راحتی آن را جابجا و نصب کنید.

 

مزیت های پارتیشن آلومینیومی

·         دوام بالا، نگهداری آسان

متریال آلومینیوم بسیار بادوام بوده و نگهداری از آنها آسان است. از آنجایی که پارتیشن های آلومینیومی تحت تاثیر محیط اطراف قرار نمی گیرند، طول عمر بالایی دارند.‌ همچنین این متریال نیاز به مراقبت های خاصی ندارد.

·         قیمت مقرون به صرفه

دیگر مزیت پارتیشن های آلومینیومی قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر متریال است. البته همانگونه که گفته شد عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی بسیار گسترده هستند، که در ادامه مطلب به معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی

هزینه پارتیشن های آلومینیومی معیارهای زیادی بستگی دارد. عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی عبارتند از؛

·         طراحی و اندازه

مانند هر محصول دیگری، اندازه و طراحی این محصولات ارتباط نزدیکی با قیمت آنها دارد. در مورد پارتیشن آلومینیومی هم در این مورد صدق می کند. قطعا قیمت یک پارتیش آلومینیومی بزرگ با طراحی خاص بیشتر از قیمت یک پارتیشن با سایز کوچک و طراحی ساده خواهد بود.

·         کیفیت

از دیگر عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی کیفیت مواد و ساخت آن است. در حال حاضر در بازار انواع پارتیشن ها آلومینیومی با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارد؛ بنابراین با هر نوع کیفیتی قیمت پارتیشن آلومینیومی نیز متفاوت خواهد بود.

·         سازنده و تامین کننده

هر سازنده و تامین کننده قیمت متفاوتی برای پارتیشن های آلومینیومی دارد. علاوه بر این، محل نمایندگی نیز مستقیماً بر قیمت این پارتیشن تأثیر می گذارد. قطعا قیمت پارتیشن های برندهای معروف که از استانداردها پیروی می کنند و محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می کنند، بالاتری از برندهای متفرقه و ناشناس است، البته اگر پارتیشن های آلومینیومی را از نمایندگی های مجاز تهیه کنید، با قیمت شرکتی آن را تهیه خواهید کرد.‌

 

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی

·         لوازم جانبی و تکنولوژی نصب

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی لوازم جانبی و تکنولوژی نصب است. لوازم جانبی ویژه و فناوری نصب پیشرفته در زیبایی پارتیشن های آلومینیومی اهمیت بسیار بالایی دارد. استفاده از این لوازم جانبی خاص یا فناوری نصب برای شما هزینه اضافی دارد، اما در ازای آن می توانید از یک پارتیشن شیک و لوکس با ماندگاری طولانی بهره بگیرید.

کاربرد پارتیشن آلومینیومی

حال که با عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی آشنا شدید، در بخش پایانی مقاله با ما باشید تا در مورد کاربرد پارتیشن های آلومینیومی صحبت کنیم. این پارتیشن ها برای تقسیم بندی فضا، جداسازی اتاق ها از یکدیگر و تفکیک فضاها در دفاتر، فروشگاه ها و رستوران ها استفاده می شوند. به لطف انعطاف پذیری بالای پارتیشن های آلومینیومی، می توانید آزادانه اندازه و مساحت فضای اتاق را در هر زمان که نیاز باشد، تنظیم کنید. مهمترین کاربردهای پارتیشن آلومینیومی عبارتند از؛

  • به لطف مزایای گفته شده، می توان از پارتیشن های آلومینیومی برای تزئین فضاهای داخلی یا ساخت دیوارها برای نمایش آثار هنری در نمایشگاه ها یا غرفه های فروش استفاده کرد.
  • پارتیشن های آلومینیومی برای ایجاد مناطق کاری مجزا در کارخانه ها، دفاتر و موسسات تجاری استفاده می شود و به کارمندان کمک می کند فضای جداگانه ای برای تمرکز روی کار داشته باشند.
  • به دلیل ضد رطوبت بودن متریال آلومینیوم، می توان از پارتیشن های آلومینیومی برای مناطق مرطوب مانند سرویس بهداشتی استفاده نمود.‌
  • پارتیشن های آلومینیومی دارای مقاومت دمایی بسیار خوبی هستند، که برای محیط هایی که با دمای بالا سر و کار دارند، بسیار ایده آل اند و در مهار آتش در مواقع بروز آتش سوزی بسیار موثر می باشند.

سخن پایانی

مقاله عوامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی توسط تيم فروش فروشگاه آنلاین دکومهر نگاشته شده است. هدف ما از این مقاله آشنایی شما با پارتیشن آلومینیومی و قیمت آن برای تفکیک فضاهای اداری است. فروشگاه آنلاین دکومهر بزرگترین توزیع کننده انواع تجهیزات اداری است، که در زمینه دکوراسیون و چیدمان فضای اداری نیز به شما مشاوره می دهد، برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکومهر مراجعه کنید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *