مقالات

عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری

عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری

عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری

در حال حاضر تقاضا برای خرید انواع میز و صندلی اداری افزایش یافته است و بسیاری از افراد برای مکان‌ هایی مانند شرکت‌ ها، موسسات، ادارات، مطب‌ های پزشکی، آموزشگاه‌ ها، دانشگاه‌ها و…. مایل به خرید بهترین نوع میز و صندلی هستند.

در کنار اهمیتی که کیفیت و کارکرد این محصولات دارد قیمت آنها نیز برای بیشتر خریداران مهم است و آنها می‌ خواهند محصولی با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنند.

در ادامه این قسمت عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری را بررسی کرده تا شما پس از اطلاع از آن ها بتوانید مرغوب‌ ترین این محصولات‌ را تهیه نمایید.

عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری

1. جنس بدنه و نوع متریال استفاده شده در ساخت میز و صندلی اداری

اولین و مهم‌ ترین عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری مربوط به جنس بدنه و نوع مواد و متریال‌ های استفاده شده در ساخت و تولید این محصولات است. به طور معمول هر چقدر کیفیت ساخت آنها بالاتر باشد و از مواد اولیه و متریال‌ های درجه یک و با کیفیت برای ساخت آنها استفاده کرده باشند، شما باید هزینه بالاتری نیز پرداخت کنید.

معمولاً میز و صندلی‌ های با کیفیت و درجه یک از ماندگاری و استحکام بیشتری برخوردار بوده و از موادی مانند چرم خالص، چوب طبیعی و دیگر مواد اولیه مرغوب تهیه شده‌اند.

پس همانطور که متوجه شدید اصلی‌ ترین عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری مربوط به جنس و مواد اولیه در ساخته آن است که شما باید این آیتم را نسبت به سایرین بیشتر مورد توجه قرار دهید.

2. اندازه و ابعاد میز و صندلی اداری

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری، ابعاد و اندازه این محصولات است به طوری که هر چقدر اندازه آنها بزرگتر باشد و وزن سنگین‌ تری داشته باشند، قیمت آنها نیز بالاتر می‌ رود.

میز و صندلی‌ های بزرگ معمولاً از متریال‌ های بیشتری ساخته شده‌اند و به همین دلیل قیمت زیادتری نسبت به میز و صندلی‌ های کوچک و سبک وزن دارند.

گاهی مواقع برای شرکت‌ ها و ادارات بزرگ نیاز به استفاده از میز و صندلی‌ هایی با ابعاد گسترده‌ تر است به همین دلیل شما باید در این مواقع هزینه بیشتری را صرف کرده و میز و صندلی بزرگتری نیز خریداری کنید.

3. کلاسیک یا مدرن بودن میز و صندلی اداری

ممکن است تاکنون مدل‌ های فراوانی از میز و صندلی به صورت کلاسیک یا مدرن دیده باشید. در اغلب مواقع میز و صندلی‌ های کلاسیک به دلیل داشتن ریزه کاری‌ های فراوان و وزن بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌ های مدرن دارند.

در صورتی که میز و صندلی‌ های کلاسیک اداری را می‌ پسندید باید قیمت بیشتری برای آن پرداخت کنید. این بخش نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری به حساب می‌ آید که می‌ تواند تا حجم زیادی قیمت‌ ها را تغییر دهد.

گاهی مواقع میز و صندلی اداری مدرن از فلزات سبک و معمولی تهیه می‌ شود که قیمت چندان زیادی ندارد اما میز و صندلی‌ های کلاسیک قیمت بالاتری داشته و خریداران موظف به پرداخت هزینه بیشتری هستند.

 

کلاسیک یا مدرن بودن میز و صندلی اداری

4. وجود خواص آرگونومیک در صندلی‌ های اداری

بهره‌ مندی از استانداردهای آرگونومیک از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت صندلی‌ های اداری به حساب می‌ آید. صندلی‌ هایی که استانداردهای آرگونومیک را دارند سبب افزایش راندمان و پیشگیری از ایجاد مشکلات فیزیکی مانند کمر درد می‌ شوند.

به همین دلیل هزینه سفارش و خریدار آن‌ها نسبت به صندلی‌ های معمولی بیشتر است. در صورتی که بخواهیم یکی از مهم‌ ترین عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری را نام ببریم، داشتن استانداردهای ساخت برای حفظ سلامت کارکنان و کارمندان نیز جزء آن است.

همین موضوع سبب می‌ شود تا انواع صندلی‌ های اداری قیمت‌ های مختلفی داشته باشند.

5. کشور و برند تولید کننده میز و صندلی اداری

در لیست عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری می‌ توانیم برند تولید کننده و کشور سازنده این محصولات را مشاهده کنیم. معمولاً میز و صندلی‌ های اداری که تولید کشورهای خارجی هستند به دلیل داشتن هزینه‌ های گمرک و کیفیت ساخت بالاتر، قیمت بیشتری نسبت به محصولات ایرانی دارند.

البته این موضوع که این محصولات ساخت کدام کشورها هستند نیز می‌ تواند در تعیین قیمت نهایی آنها موثر باشد. به هر حال در کشور ایران تفاوت‌ های محسوسی بین قیمت میز و صندلی‌ های اداری ایرانی و خارجی و وجود دارد که هنگام خرید و سفارش اینترنتی باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

کشور و برند تولید کننده میز و صندلی اداری

6. کیفیت ساخت و استفاده از یراق آلات و تجهیزات مختلف در میز و صندلی اداری

گاهی مواقع از لوازم و یراق آلات مختلف در ساخت میز و صندلی اداری استفاده می‌ کنند که این خود نیز می‌ تواند در افزایش یا کاهش قیمت این ملزومات تاثیر بگذارد. برای مثال استفاده از قفل‌ های محکم، لوازم و تجهیزات تزیینی دیگر و لوازم کاربردی از مهمترین موارد در ساخت و ایجاد میز و صندلی‌ های اداری است که همه موارد از عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری هستند.

گاهی مواقع برای ساخت انواع میز و صندلی از دستگاه‌ های بزرگ و مخصوص استفاده می‌ کنند که همین موضوع اتصالات محکم و ایمنی در این محصولات به وجود می‌ آورد. همین موضوع را می‌ توانیم از جمله اصلی‌ ترین عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری معرفی کنیم که معمولاً باعث افزایش قیمت خرید نیز می‌ شود.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد عوامل موثر در قیمت میز و صندلی اداری صحبت کردیم. پس از کسب اطلاعات ضروری در صورتی که می‌ خواهید انواع میز و صندلی اداری را با قیمت منصفانه و کیفیت عالی خریداری کنید، می‌ توانید از طریق سایت دکومهر اقدام نمایید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان ملزومات اداری است که بهترین محصولات را ساخته و در اختیار شما قرار می‌ دهد. کافیست در ابتدا مدل مورد نظر را انتخاب کرده و پس از کسب اطلاعات ضروری در مورد ویژگی‌ های آن، سفارش خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *