مقالات

قسمت های مهم یک میز مدیریت و ویژگی های آن

قسمت های مهم یک میز مدیریت و ویژگی های آن

میز مدیریت یکی از مهم ترین ارکان تشکیل دهنده اتاق مدیریت بوده و نقش مهمی را برعهده خود دارد. این میزها با پیوند قسمت هایی مختلف ساخته می شود. بنابراین می توان گفت؛ از جمله قسمت های مهم یک میز مدیریت قفسه، فضایی برای قراردادنِ پوشه ها، و… است. در واقع میزهایی که درون این فضاها مورد استفاده قرار می گیرد، به نسبت سایر میزها باید دارای ویژگی هایی منحصر به فردتر باشد!

ما در ادامه این مطلب از خود شما را بیشتر و بهتر با میز مدیریت و ویژگی های آن آشنا می نماییم. بنابراین شما می توانید، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این مطلب از دکومهر همراه باشید.

با میز مدیریت بیشتر آشنا بشوید!

برخی ها فکر می کنند، که میز مدیریت همانند میز سایر پرسنل اداره است! نکته جالب توجه اینجاست که چنین میزهایی دارای طراحی کاملاً متفاوت نسبت به انواعِ میز کارمندان هستند. گویا سازنده در طراحی و ساخت چنین میزهایی نهایت خلاقیت خود را به خرج داده است. اگر که بخواهيم قسمت های مهم یک میز مدیریت را معرفی کنیم؛

یک میز بسیار بزرگ تر نسبت به میز سایر کارمندان اداره متصور شوید. این میزها دارای ظرفیتی بسیار بیشتر برای قرار دادنِ وسیله هایی مختلف برروی خود است. البته برخی ها یک میز مدیریت با تعداد صندلی هایی زیاد را انتخاب می کنند. هدف چنین مدیرانی صرفه جویی در مکان و هزینه هاست. در واقع آن ها بایک تیر دو نشان را هدف می گیرند. حال در این میز قسمت هایی مختلف چون؛ قفسه، کِشو یا قسمتی برای قرار دادنِ لپ تاپ تعبیه شده است.

با میز مدیریت بیشتر آشنا بشوید!

مهم ترین قسمت های میز مدیریت را بشناسید

ما در این بخش از مطلب خود قسمت های مهم یک میز مدیریت را به شما معرفی خواهیم کرد. این چنین قطعاً شما با دامنه اطلاعات بیشتر و دقیق تر در راستای خرید محصول مورد نظر خود اقدام می کنید. لطفاً در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از قسمت های مهم یک میز مدیریت قفسه و کِشوهای تعبیه شده برروی آن است. شما می توانید، پوشه ها یا اسناد و مدارک مهم را درون این قسمت ها قرار بدهید. البته توجه داشته باشید، که باید کِشو دارای قفل محکم و معتبر باشد!

این روزها حتی میز مدیریت را به سبک مدرن طراحی کرده و می سازند. آیا می دانید، یعنی چه! به این معنا که شما می توانید، خواستار طراحی میز مدیریت هماهنگ با سایر اجزای موجود درون اتاق بشوید. به این حالت زیبایی های حاکم درون اتاق شما چندین برابر می شود. مطمئن باشید!

از جمله دیگر قسمت های مهم یک میز مدیریت جنس آنهاست. شما می توانید، با توجه به جنس وسیله های موجود درون اتاق جنس کلّی میز را تعیین کنید. مثلاً اگر که تم اتاق شما رنگ سبز که یک رنگِ آرامش بخش و زیباست می باشد، امکانِ خرید میز مدیریت از جنس چوب را دارید. ما در قسمت زیر میزهای نوستالژیک یا چوبی را بیشتر بررسی خواهیم کرد. پس شما می توانید، در ادامه با ما برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر همراه باشید.

مهم ترین قسمت های میز مدیریت را بشناسید
انواع میزهای مدیریت

شما تا به این بخش از مطلب ما در دکومهر با قسمت های مهم یک میز مدیریت آشنا شدید. حال در ادامه سه نمونه از محبوب ترین انواع میز مدیریت را به شما معرفی خواهیم کرد.

·         میز مدیریت نوستالژیک

ما یکی از انواع میز مدیریت که بسیار محبوب است، را میز مدیریت نوستالژیک معرفی می کنیم. این میزها چوبی بوده و باتوجه به سبک روستیک ساخته شده است. با استفاده از میزهای نوستالژیک می توانید، سبکِ هنری روستایی را به محیط اداری خود میهمان کنید. اغلب میز مدیریت نوستالژیک با چوب درختانی چون؛ گردو و افرا ساخته می شود. بیایید، درباره قسمت های مهم یک میز مدیریت نوستالژیک صحبت کنیم.

معمولاً چنین میزهایی دارای قسمت های کمتری (امکانات محدودتری) به نسبت میزهای دیگر است. چرا که هدف سازنده از ساخت میز با متریال چوب به نمایش گذاشتن جلال و زیبایی های چوب درختان تنومند است. شما می توانید، علاوه بر میز مدیریت میز جلسه را هم از جنس چوب انتخاب کرده و هماهنگی هایی بیشتر در محیط اداری خود ایجاد کنید.

البته نکته قابل توجه اینجاست، که این سبک از میزها در کشور ایران بسیار کم ساخته می شود. چرا که متریال اوّلیه یعنی چوب برای ساخت چنین میزهایی درون کشور ما به ندرت در دسترس است! ولی شما می توانید، در صورت انتخاب میز نوستالژیک و آشنایی با قسمت های مهم یک میز مدیریت آنها را از مراکز معتبر تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین راه های ترمیم چرم مبلمان اداری

·         میز مدیریت کلاسیک

یکی دیگر از میزهایی که می توانید، برای اتاق مدیریت انتخاب بنمایید، نمونه های کلاسیک است. این نوع از میزها سبکی قدیمی و شاهنشاهی دارد! اگر که دکوراسیون اتاق مدیریت شما حال و هوای کلاسیک دارد، انتخاب این مدل میز یکی از بهترین ها خواهد بود. اگر که شما کمی دقیق تر به میز مدیریت کلاسیک توجه کنید، شاهد وجودِ منبت کاری هایی زیبا و چَشم نواز خواهید بود.

·         میز مدیریت مدرن

قسمت های مهم یک میز مدیریت مدرن نسبت به دو نمونه فوقانی بیشتر است. اگر که شما به دنبال خرید یک میز به نسبت جدید هستید، این محصولات پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. این میز دارای پایه هایی فلزی می باشد، که آن را از نمونه های دیگر موجود متفاوت کرده است.

با مهم ترین خصوصیات میز مدیریت آشنا شوید

این میزها دارای ویژگی های متعددی است، که ما در قسمت زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد؛

·         رنگ

رنگ میز مدیریتی باید هماهنگ با دیگر اجزای تشکیل دهنده اتاق مدیریت باشد. اگر که شما فضای اتاق را با رنگ هایی شاد آراسته باشید، امکانِ انتخاب رنگ هایی تیره برای چنین وسیله ای وجود ندارد! یا اگر که دکوراسیون اتاق مدیریت به رنگِ سبز است، رنگِ قهوه ای برای این میز یکی از بهترین رنگ هاست.

 

      رنگ

·         ابعاد

اگر که به صورت کلّی بررسی کنیم، چنین میزهایی دارای اندازه ای بزرگ تر نسبت به سایر میزها بوده و قسمت های مهم یک میز مدیریت بسیار است. البته اندازه چنین محصولاتی به مساحت دفتر کارِ شما هم بازمی گردد. اگر که اتاق مدیریت بزرگ باشد، امکانِ خرید میز مدیریت در ابعادی بزرگ را دارید. ولی در صورت کوچک بودنِ فضا باید یکی از نمونه های کوچک را انتخاب بنمایید.

·         طراحی

تمامی شماها به دنبال یک میز مدیریت با طراحی خاص و بی نظیر هستید، درست است؟ در واقع چنین وسیله ای اُبهت و زیبایی اتاق شما را به نمایش می گذارد. پس نباید ساده و بی آلایش باشد. باید طراحی این محصول به صورت خاص و خیره کننده انجام شده باشد.

این چنین علاوه بر انگیزه دوچندان شما برای ادامه فعالیت روزانه، مراجعه کنندگان هم از ورودِ خود به درون اتاق لذّت می برند.

·         ارتفاع

یکی دیگر از مهم ترین مسائل علاوه بر قسمت های مهم یک میز مدیریت توجه به ارتفاع آن است. اگر که ارتفاع بیش از حد زیاد یا کم باشد، شما را در حین انجام کارها آزار می دهد. پس حتماً به استانداردهای موجود در این زمینه توجه داشته باشید.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از دکومهر به بررسی قسمت های مهم یک میز مدیریت پرداختیم. همانطور که خواندید، این میزها از قسمت هایی مختلف، چون؛ کِشو، قفسه، قسمتی برای قرار دادنِ لپ تاپ و… تشکیل می شود.

ویژگی این قبیل از میزها بسیار بوده و شما می توانید، با توجه به سبکِ دکوراسیون اتاق مدیریت یکی از بهترین آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید، که میز مدیریت به نسبت سایر میزها بزرگ تر بوده و امکانات بیشتری در اختیار مدیران قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *