مقالات

قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402

قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402

صندلی ارگونومیک از تجهیزات اداری ضروری است ، که در این مقاله شما را با ویژگی ها ، مزایا و قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 آشنا می کنیم .

اگر قصد بالا بردن رضایت و بهر وری کارکنان را در مجموعه کاری خود دارید ، صندلی های ارگونومیک را انتخاب کنید . در ادامه مقاله بیشتر راجع به خصوصیات این صندلی صحبت می کنیم ، تا با تمام جنبه های آن آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی میز اداری

صندلی ارگونومیک چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه در مورد قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 صحبت کنیم ، بهتر است شما را با این نوع صندلی اداری آشنا کنیم . صندلی های اداری ارگونومیک بر خلاف صندلی های معمولی ، به طور خودکار طرز نشستن کارکنان را به حالت صحیح ( S ) اصلاح می کنند .

این صندلی ها با کاهش فشار روی کمر ( در نتیجه نشستن های طولانی مدت ) از ستون فقرات و سایر اندام های درگیر حمایت می کنند ، تا صدمه و آسیبی نبینند .

در واقع صندلی ارگونومیک از کمر و بدن در حالت نشسته حمایت کرده ، تا از خستگی ناشی از نشستن های طولانی مدت بکاهد و مانع از صدمه و آسیب به این بخش های بدن شود . در ادامه مقاله قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 با ما باشید ، تا با ویژگی های این صندلی مدرن اداری آشنا شوید .‌

صندلی ارگونومیک چیست ؟

ویژگی های صندلی ارگونومیک

صندلی های ارگونومیک برای حمایت از بدن کارمندان با هر قد و استایلی طراحی شده اند ، از این رو ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند . در این قسمت از مقاله قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 ، راجع به ویژگی های این صندلی ها صحبت می کنیم .‌ مهم‌ترین ویژگی های صندلی اداری ارگونومیک عبارتند از ؛

  • از بارز ترین مشخصات صندلی ارگونومیک ، حمایت از گودی کمر است . طراحی این صندلی به صورتی است ، که زمان نشستن شخص روی آن ، گودی کمر او را کاملا پر می کند . با توجه به این مکانیسم صندلی ارگونومیک ، افراد در اثر نشستن طولانی مدت روی آن حس ناراحتی در قسمت کمر ندارند .
  • از دیگر مشخصات مهم صندلی اداری ارگونومیک ، امکان تنظیم ارتفاع آن است . هر شخصی با توجه به ارتفاع میز کار و قد خود ، می تواند ارتفاع صندلی را تنطیم کند و به راحتی روی آن بنشیند و وظایف خود را انجام دهد .
  • دسته های این صندلی به نحوی طراحی شده است ، که شخص متناسب با بدن خود آنها را تنظیم کند .
  • از ویژگی های دیگر صندلی ارگونومیک ، داشتن بخشی به نام پشت سری است ، که فشار در قسمت بالا تنه و شانه را کم می کند .
  • از دیگر مشخصات صندلی ارگونومیک که در ادامه این مبحث از مقاله قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 به آن می پردازیم ، استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت در ساخت آن است .

این صندلی ها اغلب از متریال مرغوب ساخته و با کیفیت بالا مونتاژ می شوند ؛ از این رو با نشستن روی آن فرد احساس گرما ، سرما ، تعرق ، خشکی یا نرمی بیش از حد و … را ندارد .

  • همینطور صندلی های ارگونومیک قابلیت تنظیم عمق نشیمنگاه را نیز دارند . این ویژگی کمک می کند ، تا به زانوی فرد هیچ گونه فشاری وارد نشود .

 

مزایای صندلی اداری ارگونومیک

در مطالب بالای مقاله قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 ، با ویژگی های این نوع صندلی اداری آشنا شدید ، این ویژگی ها مزایای زیادی را به کاربران ارائه می دهند . مهمترین مزایای صندلی ارگونومیک در زیر بیان شده است ؛

  • مهمترین مزیت نشستن بر روی صندلی ارگونومیک ، احساس راحتی است ؛ زیرا این صندلی را می توان از لحاظ ارتفاع ، عمق ، دسته و … متناسب با بدن خود تنظیم کنید ، که باعث می شود کارمندان در زمان کار کاملا احساس آسایش و راحتی داشته باشند .
  • از دیگر مزایای صندلی ارگونومیک پیشگیری از وارد شدن فشار و آسیب به ستون فقرات و زانوی کارکنان است . همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید ، طراحی این صندلی به نحوی است ، که خود به خود شیوه نشستن را اصلاح می کند .
  • صندلی ارگونومیک مجهز به‌ نشیمنگاه استاندارد است ؛ از این رو مانع از ایجاد فشار به لگن و ران افراد در زمان نشستن های طولانی مدت می شود .

 

  • آخرین مزیت صندلی ارگونومیک که در این بخش از مقاله قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 به آن اشاره می کنیم ، چرخدار بودن آنهاست .

صندلی ها در قسمت پایه خود دارای چرخ هستند ؛ از این رو بدون اینکه نیاز باشد کارمندان مدام از جای خود بلند شوند ، در حالت نشسته صندلی را از این سو به آن سوی دفتر کاری خود می کشانند .

 

مزایای صندلی اداری ارگونومیک

قیمت صندلی اداری ارگونومیک

در آخرین بخش از مقاله ، به بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 می پردازیم . باید گفت که دو عامل تحریم و نوسان ارز بیشتر از سایر عوامل روی قیمت این صندلی تاثیر می گذارد ، به نحوی که نمی توان قیمت واحدی را برای این صندلی تعیین نمود .

علاوه بر دو عامل فوق عوامل دیگری نظیر برند ، هزینه تولید ، هزینه انبار داری ، هزینه حمل و نقل ، متریال ، کیفیت مونتاژ و … نیز در قیمت این محصول نقش دارند .

اگر به دنبال صندلی ارگونومیک با کیفیت بالا ، طراحی زیبا و با قیمت مناسب هستید ، به سایت دکو مهر مراجعه نمایید . این فروشگاه تمام محصولات خود را از برندهای معتبر و سرشناس ایرانی تامین و با قیمت شرکتی به سراسر ایران عرضه می دارد .

برای آگاهی از قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 به سایت دکو مهر سر بزنید ، تا از قیمت صندلی مورد نظر خود آگاه شوید . همینطور می توانید قیمت محصولات این فروشگاه را با دیگر فروشگاه های اینترنتی یا حضوری مقایسه کنید ، تا متوجه قیمت ارزان تر تجهیزات اداری فروشگاه اینترنتی دکومهر نسبت به دیگر فروشگاه ها شوید .

قیمت صندلی اداری ارگونومیک

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی دکومهر از پیشگامان فروش اینترنتی تجهیزات اداری در ایران است . این فروشگاه با کیفیت ترین تجهیزات اداری را با قیمت مناسب به سر تا سر ایران عرضه می کند .

تمام‌ محصولات خریداری شده از این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتری ارسال می شوند . برای آگاهی از قیمت صندلی ارگونومیک در سال 1402 یه سایت دکومهر مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: تفاوت میز کامپیوتر و میز اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *