مقالات

لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا مربوط به کدام شرکت هاست؟

لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا مربوط به کدام شرکت هاست؟

امروزه پرداختن به مقوله دکوراسیون داخلی شرکت ها و فضاهای اداری از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است. دلیل این امر، علاوه بر داشتن یک فضای اداری شیک برای کارمندان و مدیران، اثبات شهرت و برند تجاری شرکت نیز می باشد! با اندکی دقت و توجه به لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا متوجه می شویم که، شرکت های موفق و برندهای شناخته شده جهان توجه بسیار ویژه ای به این امر، یعنی دکوراسیون شرکت، می نمایند. با ما همراه باشید تا، با لوکس ترین دکوراسیون های داخلی اداری آشنا شوید.

اهمیت داشتن یک دکوراسیون اداری شیک و پیشرفته چیست؟

با اندکی دقت در لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا و شرکت های معتبر تجاری جهانی، می توان پی برد که، مقوله دکوراسیون در پیش برد اهداف کاری و دستیابی به راندمان کاری بالا بسیار موثر عمل می کند. امروزه بسیاری از شرکت ها فضاهای خاص اداری را، برای کارمندان خود طراحی می کنند.

ایجاد فضاهای کاری خاص و همچنین فضاهایی برای مطالعه، استراحت و حتی بازی برای کارکنان جزو بهترین گام های یک دکوراسیون اداری مدرن و موفق است. اکثر شرکت های بزرگ و موفق جهانی اهمیت زیادی برای دکوراسیون و مبلمان اداری شرکت های خود قائل هستند.

هدف اصلی و انتظار مدیران شرکت های تجاری از کارکنان خود، دقت بالا، تمایل به حضور و همکاری در فضای اداری، افزایش وفاداری و دلسوزی آنان نسبت به امور شرکت است. در مقابل مدیران، برای دستیابی به این هدف بایستی آسایش و رفاه کارکنان خود را، تامین نمایند.

اقدامات مهم مدیران برای رسیدن به این هدف یعنی کسب رضایت و وفاداری کارکنان خود ایجاد یک فضای اداری راحت و مدرن است. فضایی که کارکنان در آن احساس آسایش و آرامش داشته باشند. در ادامه با لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا و شرکت های بزرگ آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ترند مبلمان اداری 1401

دفتر اداری شرکت مایکروسافت واقع در وین کشور اتریش

یکی از لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا متعلق به شرکت مایکروسافت است. این شرکت در شهر وین و کشور اتریش واقع شده است که، در سال ٢٠١١ بنیان این دفتر اداری بنا نهاده شده است. هدف از این ایجاد این دفتر، دستیابی به یک ترکیب نوآورانه بوده است.

از جمله ایده های دکوراسیون این دفتر اداری متعلق به مایکروسافت، ایجاد دیوارهای پوشش گیاهی است. ایجاد تم شهرهای معروف مانند شهر نیویورک و تم های طبیعت از دیگر ایده های جدید و ناب دکوراسیون این دفتر اداری مایکروسافت واقع در شهر وین است.

دفتر اداری شرکت مایکروسافت واقع در وین کشور اتریش

دفتر مرکزی نایک در شهر نیویورک

دفتر مرکزی نایک واقع در شهر نیویورک از دیگر لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا به شمار می رود. نایک یک برند بسیار فوق العاده در زمینه تولید و طراحی کفش های اسپورت و ورزشی است. اکثر ورزشکاران و باشگاه های ورزشی شناخته شده جهان از برند نایک استفاده می نمایند.

بر همین اساس، نایک از این اتفاق ایده گرفته و دفتر مرکزی خود را، مزین به طرح ها و المان های گرافیتی ورزشی و قهرمانان ورزشی نموده است.

دفتر نایک مساحتی حدود ١۵٠ هزار متر مربع داشته و شبیه به یک ورزشگاه ساخته شده است. از جمله مشخصه ها و ویژگی های جالب این دفتر کاری، داشتن یک زمین بسکتبال مسقف و باشگاه پرورش اندام است. لوگوی نایک نیز بر بالای این دفتر در ابعاد ٩٠ متر تعبیه شده و از برخی شهرهای نیویورک قابل دیدن است!

دفتر مرکزی Airbnb در شهر سانفرانسیسکو

عمده فعالیت اصلی این شرکت در زمینه اجاره منازل در طی مسافرت ها می باشد. از آنجا که، فعالیت این شرکت در زمینه گردشگری است، برای مسافران به جای اقامت در هتل ها زمینه اقامت در خانه های شخصی را، فراهم می کند. دفتر مرکزی شرکت Airbnb یکی از لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا را، دارد.

در طراحی دکوراسیون این شرکت، بخش هایی از منازل در فرهنگ های مختلف به کار گرفته شده است. فضاهایی مانند بخش های مختلف شهرهای جهان در این شرکت وجود دارند. برای مثال، کافه های مصری، آشپزخانه های ایسلندی، قایق های نروژی و سایر المان های شهرهای جهان از ایده های دکوراسیون این شرکت است.

دفتر مرکزی اپل در شهر سانتاکلارا

یکی دیگر از لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا، متعلق به شرکت اپل و واقع در شهر سانتاکلارا و معروف به اپل پارک می باشد. ساختمان این شرکت پردیسی دایره مانند است که، دیواره های این ساختمان عظیم از شیشه ساخته شده و یک گوی بزرگ را، القا می کند.

این مزیت و دکوراسیون ویژه این ساختمان، آن را، به بزرگ ترین پارتیشن شیشه ای دنیا تبدیل کرده است. از آنجا که، انرژی مورد نیاز این دفتر از منابع تجدید پذیر به دست می آید، در کلیه ایام سال نیازی به سیستم های گرمایشی و یا سرمایشی ندارد.

فضاهای در نظر گرفته شده برای این دفتر مرکزی شرکت اپل، فضای پیاده روی، استخر و باغ میوه، فروشگاه محصولات اپل، سالن تحقیقات وفناوری، آمفی تئاتر و همچنین، سالن بازدید عموم می باشند. یک مرکز و باشگاه تناسب و پرورش اندام از سایر بخش های این دفتر اپل است.

دفتر شرکت گوگل در نیویورک

دفتر گوگل واقع در شهر نیویورک از لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا می باشد. از جمله جالب ترین و خاص ترین ایده های این دفتر، وجود یک پل است که، دو بخش متفاوت دفتر گوگل را، به یک دیگر متصل می نماید. گوگل همواره از ایده های ناب و تک بهره می گیرد.

این خلاقیت و نوآوری را، هم در محصولات این شرکت و هم در ساختمان دفتر مرکزی آن می توان یافت! در طراحی این دفتر کار برای شرکت گوگل، فضای فرهنگی و شهری شهر نیویورک در نظر گرفته شده است. متصل نمودن بخش های مختلف ساختمان از مشخصات بارز آن است.

دفتر یوتیوب در شهر لاس آنجلس کالیفرنیا

یوتیوب از جمله شرکت های بسیار محبوب و پر طرفدار در شهر لاس آنجلس کالیفرنیا می باشد که، در شمار لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا قرار دارد. وجود استودیو ها و اتاق های کار مجزا با قابلیت های ضبط صدا، فیلمبرداری، تجهیزات مدرن، به روز و پیشرفته استودیویی از مشخصات این دفتر یوتیوب می باشند.

در اختیار قرار دادن تمامی این تجهیزات در راستای تولید محتوا برای کارمندان یوتیوب از جمله امکانات رفاهی این شرکت است.

دفتر یوتیوب در شهر لاس آنجلس کالیفرنیا

کلام پایانی

در این مطلب با لوکس ترین دکوراسیون اداری دنیا و شرکت های تاپ جهان آشنا گشتیم. تاثیر مهیا سازی فضای اداری و ایجاد امکانات رفاهی، آسایشی و حتی تفریحی بر افزایش راندمان کاری کارکنان و در نتیجه دستیابی به درآمد هنگفت از جمله مزایای داشتن یک دکوراسیون اداری ایده آل است.

برای بهره مندی از یک محیط مدرن و دکوراسیون اداری به روز و بی نظیر می توانید به مجموعه دکومهر مراجعه کنید. متخصصان این برند در زمینه تولید انواع ست های اداری و مبلمان اداری بی رقیب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *