مقالات

مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

حال که شما این مطلب از ما در دکومهر را مطالعه می کنید، حتماً قصد خرید صندلی برای میز مدیریتی خود را دارید! درست است؟ ولی صندلی مدیریتی را از چه جنسی خریداری نمایید. آیا شما با مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای آشنا هستید؟ در واقع وجودِ مواد اوّلیه مختلف برای ساخت صندلی منجر شده، تا خریداران کمی گیج شوند.

خیالتان راحت! زیرا ما در ادامه شما را با یکی از انواع صندلی های موجود به خوبی آشنا می نماییم. برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه باشید.

با انواع صندلی مدیریتی آشنا بشوید

اگر که صندلی در کنار میز مدیریت شما نباشد، آن میز مدیریت دیگر میز نیست! شما باید در زمان خرید چنین وسیله ای به سبک دکوراسیون اتاق اداری خود توجه ویژه ای داشته باشید. سبک دکوراسیون شما چه نوعی است؟ اگر که شما بتوانید، میز مدیریت را با سایر اجزای اتاق هماهنگ کنید، قطعاً اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید. ما در قسمت زیر مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای را بررسی می کنیم. تا شما بتوانید، خریدی آگاهانه تر و با اعتماد بیشتری تجربه کنید.

ویژگی های صندلی مدیریت پارچه ای چیست؟

ما در قسمت فوق به این مسئله اشاره کردیم، که شما باید در انتخاب صندلی اتاق مدیریت به نکات بسیاری توجه داشته باشید. یکی از این نکات که بسیار مهم است، مواد اوّلیه استفاده شده در ساخت صندلی می باشد! متریال به کار رفته در ساخت باید باکیفیت بوده و بتوان برای سالیان طولانی از صندلی خریداری شده استفاده کرد. ما در ادامه شما را با مهم ترین مشخصات چنین صندلی هایی آشنا خواهیم کرد؛

·         مهم ترین ویژگی پارچه صندلی مدیریتی

قطعاً یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای جنسِ پارچه مورد استفاده در ساخت آن است. معمولاً پارچه به کار رفته در ساخت آن ها مخصوص بوده و مزایای بسیاری را در دِل خود جای می دهد. ممکن است، که شما نگران جا به جایی هوا درون صندلی خود باشید. زیرا بعضی از شماها در صورت عدم تبادل هوا دچار تعریق شدید می شوید. در این گونه از صندلی ها پارچه مورد استفاده جنسی دارد، که هوا به خوبی جریان پیدا می کند.

این گونه در اثر استفاده طولانی مدّت شما از صندلی عرق نکرده و صورت یا گردنتان آسیب نمی بیند. تولید پارچه های این قبیل از صندلی ها بسیار محکم و مقاوم است. در واقع یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای جنسِ الیاف به کار رفته در ساخت است. پس به مرور زمان و در نتیجه نشستن های بسیار برروی صندلی پارچه دچار ساییدگی نمی شود.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوعِ از صندلی ها استفاده از روکش پی یو (PU) می باشد، که به صندلی شما ماندگاری بیشتری می بخشد. بنابراین شما در نتیجه استفاده طولانی مدّت از چنین صندلی هایی خسته و کوفته نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: شیوه هماهنگی اکسسوری و ست اداری رومیزی با مبلمان اداری

·         مطابقت حالت صندلی مدیریتی پارچه ای با بدن شما

این روزها هرچه که صندلی مدیریتی ساخته می شود، با حالت و شکل کلّی بدن مطابقت دارد. می دانید، که چه می گوییم! در واقع مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای توجه به ارگونومیک بدنی شماست. یعنی چنین صندلی هایی با توجه به حالت بدنتان قابل ساخت است. این گونه شما می توانید، طی ساعاتی طولانی برروی چنین صندلی هایی بنشینید. نیز کارهای خود را با تمرکز بالا انجام بدهید.

علاوه بر این ها در ساخت صندلی مدیریتی پارچه ای از بالشتک راحت و بلند استفاده می کنند. بنابراین کمر شما بَر اثر نشستن خسته نشده و آسیب نمی بیند. شیبی که در قسمت کف یا نشیمن گاه چنین صندلی به چَشم می خورد، از سایر مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای است. با وجودِ این ویژگی دیگر عضلات ران پای شما دچار گرفتگی نمی شود.

اگر که با کمی دقّت بیشتر به صندلی معرفی شده نگاهی اندازید، یک پشت گردنی هم می بینید. بخش پشتی صندلی از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده که زیبایی صندلی را هم دو چندان کرده است.

·         با بخش های متحرک صندلی مدیریتی پارچه ای آشنا شوید

اگر که بخواهیم، شما را با قسمت های متحرک این صندلی ها آشنا کنیم، باید به پایه ها اشاره بنماییم. در واقع یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای برخورداری از چندین پایه با قابلیت حرکت راحت است. با توجه به چرخ های روانی که برروی پایه ها نصب شده شما می توانید، بسیار سریع تر حرکت کنید. یکی از قابل توجه ترین جنس ها در ساخت پایه صندلی مدیریتی پارچه ای آلومینیوم می باشد. چرا که آلومینیوم قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی داشته و هر فردی با مقدار وزن می تواند، برروی چنین صندلی هایی بنشیند.

نگران نباشید! اگر که شما در مناطق مرطوب هستید، فکری به حالِ شما شده است. در واقع پایه های آلومینیومی این صندلی ها با آبکاری کروم پوشش داده شده است. این گونه در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شود. علاوه بر این ها زیبایی صندلی شما چند برابر می شود، مطمئن باشید!

 

·         نقش فوم سرد در تولید صندلی مدیریتی پارچه ای

فوم سرد با فناوری بسیار مدرن تولید و برای ساخت محصولات مختلف کاربرد دارد. نکته جالب توجه این که یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای وجودِ همین فوم هاست. با وجودِ فوم سرد صندلی ها از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و همچنین به عضلات شما آسیب نمی رساند. علاوه بر این ها چنین فوم هایی به حالت قالبی بوده و به مرور زمان فرورفتگی را تجربه نمی کنید. برروی این نوعِ از فوم ها پارچه ای بسیار باکیفیت استفاده می شود. همچنین بَر اثر استفاده طولانی مدّت از صندلی پارچه آن پرز نمی دهد.

شما می توانید، با توجه به سلیقه خود بهترین طرح و رنگ را انتخاب بنمایید. در واقع شما امکانِ انتخاب صندلی مدیریتی پارچه ای را با توجه به سبک دکوراسیون خود را دارید. امیدواریم که شما با خرید چنین صندلی هایی بهترین تجربه ها را در طول زمان داشته باشید.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از دکومهر به بررسی مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای پرداختیم. چنین صندلی هایی می تواند، با توجه به سبک دکوراسیون اتاق اداری شما انتخاب بشود. این صندلی ها دارای ویژگی هایی بسیار است. مثل؛ پارچه هایی باکیفیت، فوم سرد، پایه هایی روان و از جنس آلومینیومی، پشتی گردنی و…! امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار از ما برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *