مقالات

مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای

مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای

یکی از مهمترین موضوعات، که در هنگام طراحی دکوراسیون اداری مورد توجه قرار می گیرد، انتخاب مبلمان اداری مناسب می باشد. انتخاب پارچه مناسب به عنوان روکش برای صندلی های مدیریتی، یکی از دغدغه های طراحان به شمار می رود. در ادامه قصد داریم به بررسی مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای بپردازیم.

صندلی های مدیریتی از اهمیت زیادی در مبلمان اداری برخوردار هستند. لازم است برای داشتن بهترین انتخاب اصولی را رعایت کنید. برای آشنایی با اصول انتخاب صندلی مدیریتی پارچه ای با ما همراه باشید.

ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای چیست؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم انتخاب مبلمان اداری نقش تعیین کننده ای در هر اداره و سازمان بر عهده دارد. انتخاب درست باعث می شود، که مراجعه کنندگان به شما بیشتر از گذشته اعتماد کنند. یکی از مهمترین مواردی که باید رعایت شود، آشنایی با ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای است.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین اصول که در این موقعیت که باید رعایت شود، انتخاب نوع متریال برای صندلی مدیریتی می باشد. این متریال باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد، در ادامه به چند موضوع مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای چیست؟

·         توجه به متریال پارچه صندلی مدیریتی

احتمالا یکی از مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای انتخاب متریال صحیح پارچه روکش آن می باشد. روکش صندلی های اداری معمولا از نوعی پارچه مرغوب ساخته می شود. این روکش ها در کنار پایداری و دوام بالایی، که دارند از مزایای دیگری هم برخوردار هستند.

نکته اول اینکه باید در این روکش ها تبادل هوا به خوبی انجام بگیرد. این قابلیت موجب می شود، افراد هنگام نشستن بر روی صندلی ها، دچار تعریق نشوند و پوست بدن آن ها آسیب نبیند.

علاوه بر این تعریق زیاد باعث می شود، ساختار روکش صندلی ها نیز دچار آسیب دیدگی شوند. به همین دلیل است، که پارچه های روکش های صندلی مدیریتی از بین الیاف محکم انتخاب می شوند.

وجود این ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای باعث می شود، در گذشت زمان عوامل متعدد مانند عرق کردن بدن افراد در هنگام استفاده از صندلی ها، باعث فرسایش متریال به کار رفته در رئکش صندلی ها نشود. یکی از مهمترین ویژگی های صندلی های مدیریت پارچه ای برخورداری از رویه پی یو می باشد، که استحکام آن را به میزان زیادی افزایش می دهد.

·         قابلیت ارگونومیک سازی ساختار صندلی مدیریتی

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای برخورداری از ساختار ارگونومیک می باشد. امروزه تولیدکنندگان مبلمان اداری بیشترین سعی خود را بر این مسئله گذاشته اند، که این وسایل بیشترین تطابق را با ساختار بدن انسان داشته باشند.

لازم است در هنگام تواید صندلی های مدیریتی به استانداردهای فیزیکی توجه شود، تا این صندلی ها بیشترین تطابق را با بدن انسان داشته باشند. این امر باعث می شود در نشستن های طولانی مدت بدن افراد کمتر آسیب ببیند.

از دیگر ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای می توانیم به پشتی بلند آن ها اشاره کنیم، که علاوه بر زیبایی ظاهری موجب راحتی بیشتر و از بین رفتن خستگی می شود. این مدل صندلی ها در بخش نشیمنگاه دارای یک شیب هستند، که در هنگام نشستن باعث تبادل هوا در بخش زیره ی صندلی می گردد.

وجود این قابلیت باعث می شود از گرفتگی عضلات در ناحیه نشیمنگاه جلوگیری شود. طراحی این مدل صندلی ها به شکلی انجام گرفته، که دارای یک پشتی گردنی مخصوص می باشند، این پشتی ها از گرفتگی عضلات گردن پیشگیری می کنند. برای دوام و استحکام این نوع صندلی ها، از یک ستون فلزی مستحکم در قسمت پشتی صندلی ها استفاده می کنند، که باعث عمر طولانی این تجهیزات می شود.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

·         آشنایی با ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای در قسمت های متحرک

ساختار صندلی های مدیریتی پارچه ای به گونه ای طراحی شده است، که از چند بخش متحرک تشکیل شده است. وجود این قسمت ها موجب می شود افراد بتوانند در هنگام استفاده از صندلی ها، برای ایجاد راحتی تغییراتی را اعمال کنند. به عنوان نمونه شما می توانید دسته های صندلی را در چند مدل مختلف تنظیم کنید، تا به این ترتیب بتوانید از ایجاد آسییب به قسمت هایی مانند آرنج، بازو جلوگیری کنید.

از دیگر مشخصات صندلی های مدیریتی پارچه ای که می توانیم به آن اشاره کنیم، استفاده از فوم های انتگرال بر روی دسته های صندلی می باشد.

انتخاب این نوع فوم بر کارایی صندلی های مدیریتی تاثیر زیادی دارد، باعث می شود قابلیت های آن ها چند برابر شود. یکی دیگر از اجزای قابل تنظیم در این مدل صندلی ها پشتی گردن است، که می توانید آن را به سمت بالا حرکت دهید. این ویژگی باعث شده که افراد بتوانند، صندلی را با قد خود هماهنگ کنند.

تکیه گاه این نوع صندلی ها به گونه ای طراحی شده است، که به راحتی به جلو و عقب تنظیم می شود، افراد می توانند در مواقع استراحت از آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای برخورداری از جک قابل تنظیم می باشد، که امکان تنظیم آن با قد افراد را به وجود می آورد. این صندلی ها دارای دسته هایی می باشند، که از فشار بر روی کمر چلوگیری کرده، خستگی را از بین می برد.

برای جلوگیری از حرکت صندلی ها در هنگام فعالیت های کاری، پیشگیری از آسیب در افراد، این صندلی ها از مکانیزم چهار قفله برخوردار هستند. با استفاده از این قفل ها صندلی ها در حالت دلخواه افراد به شکل ثابت در می آیند. فرد می تواند در صورت نیاز از قابلیت حرکتی آن بهره بگیرد.

 

  آشنایی با ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای در قسمت های متحرک

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این شد، که با مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی پارچه ای آشنا شویم. اما نکات مهم دیگری هم در هنگام خرید این صندلی ها وجود دارد. لازم است افراد در هنگام خرید صندلی های مدیریتی به مواردی نظیر انتخاب برند معتبر، کیفیت و تطبیق صندلی با دیگر مبلمان اداری توجه کنند.

گروه دکو مهر به عنوان یکی از بهترین تولیدنندگان داخلی میلمان اداری داخلی شناخته می شود. می توانید پیش از انتخاب صندلی مدیریتی با کارشناسان فروش این تیم مشورت های لازم را داشته، تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *