مقالات

مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر

مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر

در این مقاله شما را با مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر آشنا می کنیم. میز پذیرش و کانتر محلی است، که نمایانگر چهره کل تجارت و شرکت شما است. اینجا مکانی برای پذیرایی و پاسخ دهی به مشتریان و شرکا می باشد؛ بنابراین یک میز پذیرش مجلل، لوکس، متناسب و حرفه ای برای هر شرکت و اداره ای ضروری است.

تا پایان این مقاله از تیم فروش دکومهر با ما باشید تا شما را با ضرورت وجود این میز و مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از میز پذیرش و کانتر

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه در مورد مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر، صحبت کنیم، شما را با اهمیت و ضرورت استفاده از این میز در اداره ها و شرکت ها آشنا خواهیم کرد.

قسمت پذیرش، در واقع ماکتی از کسب و کار شما می باشد. این اولین جایی است، که مشتریان در ورود به شرکت شما با آن مواجه می شوند و آن را ارزیابی می کنند.

هر چه میز پیشخوان و کانتر لوکس تر، زیباتر و حرفه ای تر باشد، اعتماد بیشتری برای مشتریان ایجاد می کند و باعث افزایش اعتبار شرکت شما می شود؛ زیرا در عصر امروز سرمایه گذاری روی ظاهر بسیار ارزش دارد.

در ادامه این مبحث از مقاله مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر باید افزود که، اگر میز پیشخوان شما لوکس و مجلل به نظر برسد، ارزش کسب و کار شما در دید مشتریان چندین برابر خواهد شد و این تصور را دارند، که هزینه ای که برای استفاده از خدمات یا محصول شما خرج می کنند، کاملاً ارزشش را دارد.

اهمیت استفاده از میز پذیرش و کانتر

نکات مهم در خرید میز پذیرش و کانتر

حال که با ضرورت استفاده از میز کانتر و پیشخوان آشنا شدید، در این بخش از مقاله شما را با مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر آشنا می کنیم.

اگر این نکات را در انتخاب میز کانتر به کار ببرید، فضای لوکس و جذابی را برای پاسخ دهی و پذیرایی از مهمانان در شرکت خود ایجاد می کنید و کسب و کار شرکت شما رونق بیشتری خواهد گرفت.‌

در زمان خرید میز پیشخوان و کانتر این نکات را رعایت کنید؛

بیشتر بخوانید: مقایسه پارتیشن فریم دار و فریم لس

·         مکان میز پذیرش و کانتر

انتخاب مکان یکی از مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر است؛ زیرا محل قرارگیری میز پذیرش نقش بسیار مهمی در تعیین زیبایی محیط اداری و انتخاب آن دارد. یک مکان نامناسب سبب می شود، که میز کانتر وظیفه خود را به درستی انجام ندهد و اصلا به چشم نیاید.

اگر این میز خیلی دور از دسترس باشد، پیدا کردن آن برای مشتریان شما دشوار خواهد بود. پس در زمان سفارش و خرید میز کانتر یک فضا را در نظر بگیرید، تا مشتری بلافاصله پس از ورود به سوی کانتر هدایت شود. اگر مکان میز کانتر پیش از خرید مشخص باشد، به راحتی می توانید آن را متناسب با فضا انتخاب کنید و هیچ ایرادی پس از خرید آن برای شنا پیش نیاید.

·         متناسب بودن آن با محیط اداری

یکی دیگر از مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر، متناسب بودن ان با محیط اداری است. این تناسب شامل اندازه، رنگ، سبک و متریال می شود. مهمتر از همه، با فرض تمام فاکتورهای بالا، بهترین متریال، محبوب ترین سبک و زیباترین رنگ را انتخاب می کنید.

اما وقتی آن را در قسمت پیشخوان شرکت قرار می دهید، باز هم زیبا نیست؛ بنابراین اگر می خواهید یک میز کانتر ایده آل بخرید، باید متناسب بودن آن را با محیط اطراف، با سبک دکوراسیون کلی دفتر و شرکت در نظر بگیرید.

رنگ های میز کانتر باید به گونه ای انتخاب شوند، که با طرح رنگ کلی تمام دفتر هماهنگ باشد. در صورتی که نمی دانید کدام رنگ مناسب است، می توانید رنگ های محبوب و مطمئنی مانند مشکی، سفید، قهوه ای، شیری، زرد قهوه ای را انتخاب کنید.

  متناسب بودن آن با محیط اداری

·         توجه به قیمت

یکی از مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر، توجه به قیمت آن است، که خرید یک میز پذیرش با ظاهری مجلل، متناسب با محیط، دوام و کیفیت بالا و قیمت مناسب، آرزوی بسیاری از خریداران است. اما میزهای پذیرش اغلب بسیار گران هستند. مخصوصا میزهایی که سایز بزرگی و طرح های شیک دارند یا به صورت سفارشی طراحی شده اند، قیمت بالاتری دارند.

اگر قیمت بالا با کیفیت همراه باشد، چیزی برای بحث وجود ندارد. با این حال، با تنوع زیاد این میز در بازار مبلمان اداری و فروشندگان متعدد، خرید محصولات گران قیمت اما بی کیفیت یک اتفاق رایج است.

پس برای اینکه این محصول را در کیفیت و قیمت هم سطح خریداری کنید ، به فروشگاه های معتبر همانند دکومهر مراجعه کنید. این فروشگاه این میز را از برندهای معتبر تهیه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

·         کمک گرفتن از طراحان داخلی

در صورتی که شرکت شما سرمایه مالی زیادی برای خرید میز پذیرش و کانتر دارد ، ترجیحا برای انتخاب آن با مهندسان طراحی داخلی مشورت کنید، تا بهترین میز را انتخاب و دکوراسیون دفتر کار خود را بچینید. این طراحان داخلی میز پذیرش را از نظر رنگ و طرح هماهنگ با فضای اداری شما انتخاب می کنند.

   کمک گرفتن از طراحان داخلی

سخن پاياني

مقاله مهم‌ ترین نکات در خرید میز پذیرش و کانتر توسط تيم فروش فروشگاه اینترنتی دکومهر نگاشته شده است. اگر برای خرید این میز نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، کارشناسان فروش این شرکت تمام راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد.

این فروشگاه انواع میز کانتر و پیشخوان را به صورت سفارشی و آماده به مشتریان خود در سرتاسر ایران در تنوع بالا عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *