دسته‌بندی نشده

میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه ای

میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه ای

همواره انتخاب یک میز اداری مناسب با جنسی استاندارد و ایده‌آل برای بسیاری از مدیران چالش برانگیزه بوده است. بسیاری از روسای شرکت ها یا مدیران می‌ خواهند میزی با جنس مرغوب و مناسب انتخاب کنند، ولی نمی‌ دانند میز چوبی بهتر است یا میز شیشه ای؟ برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کرده و بدانید میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت بررسی بهترین نوع میز برای اداره

از جمله مهم‌ترین مواردی که پس از راه‌ اندازی یک شرکت یا اداره باید در نظر داشته باشید، انتخاب و خرید ملزومات اداری شیک و راحت از جمله میز کارشناسی، مبلمان اداری و میز کار گروهی است.

توجه داشته باشید انتخاب این ملزومات نقش مهمی در راحتی کارمندان داشته و می‌ تواند سبب جلب نظر ارباب رجوع و مراجعه کنندگان شود. در مرحله اول شما باید نوع دکوراسیون محل کار خود را در نظر گرفته و سپس مناسب با آن یک یا چند میز اداری مناسب را سفارش دهید.

همواره بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخ این سوال بوده‌اند، که میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای؟ پاسخ این سوال می‌ تواند بسته به نظر و سلیقه شما متفاوت باشد.

اما بهتر است قبل از سفارش و خرید انواع میزها در ابتدای اطلاعات خود را در مورد ویژگی و خصوصیات آنها افزایش داده، تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

ویژگی های میز اداری چوبی

قبل از مقایسه میز چوبی با میز شیشه‌ای و قبل از ارائه توضیحات تکمیلی در مورد اینکه میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای بهتر است در مورد این دو میز بیشتر بدانید.

در مورد میز اداری چوبی باید بگوییم، که از زمان‌ های قدیم تا به امروز استفاده از میزهای چوبی بسیار رایج بوده است. به دلیل اینکه میزهای چوبی حالتی رسمی داشته و به راحتی با دکوراسیون محیط‌ های اداری و شرکت‌ ها هماهنگ می‌ شوند، در نتیجه تقاضا برای آنها زیاده بوده است.

معمولاً میزهای چوبی از ام دی اف، فایبرگلاس یا چوب‌ های طبیعی مانند چوب گردو، راش و چوب روسی تهیه می‌ شوند و از کیفیت و ماندگاری بی‌ نظیری نیز برخوردار هستند.

این میزها جلوه‌ای فاخر و باشکوه به دفتر کار شما داده و کیفیت و استحکام زیادی نیز دارند، به طوری که جابجایی زیاد یا وارد شدن ضربه سبب از بین رفتن آنها در کوتاه مدت نمی‌شود.

امروز بسیاری از خریداران پس از مقایسه و توجه به این موضوع که میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای ترجیح می‌ دهند نوع چوبی آن را برای محیط کار خود خریداری کنند.

ویژگی های میز اداری چوبی

ویژگی های میز اداری شیشه ای

در مقابل میزهای چوبی، میزهای شیشه‌ای قرار دارند، که در چند سال اخیر استفاده از آنها در شرکت‌ ها و ادارات افزایش یافته است. این میزها از شیشه خالص تهیه شده و معمولاً برای ساخت آنها از متریال‌ های دیگری مانند فلزات، چوب یا مصنوعات مقاوم دیگر استفاده می‌ کنند.

میزهای اداری شیشه‌ای از شفافیت زیادی برخوردار بوده، به همین دلیل تقاضا برای خرید آنها در چند سال اخیر افزایش یافته است. علاوه بر این میزهای شیشه‌ای اداری که از چند لایه ساخته شده باشند، از ایمنی و استحکام زیادی برخوردار می‌ باشند.

به دلیل اینکه میزهای شیشه‌ ای حالتی ساده و شفاف دارند، در نتیجه به راحتی با تمامی محیط‌ های مدرن یا کلاسیک ست شده و برخی از مدیران ترجیح می‌ دهند، به جای میزهای چوبی از نوع شیشه‌ای استفاده کنند.

برای خرید میز کار گروهی میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

 پس در صورتی که شما مقالات مختلفی در مورد اینکه میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای مطالعه کردید، در صورت تمایل می‌ توانید اقدام به خرید میزهای شیشه‌ ای کنید.

برای محیط اداره و شرکت کدام میز بهتر است؛ چوبی یا شیشه ای

در نهایت ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای؟ برای پاسخ قطعی به این سوال باید به موارد مختلفی توجه کنیم، که در ادامه آنها را به صورت مختصر برای شما شرح می‌ دهیم:

برای محیط اداره و شرکت کدام میز بهتر است؛ چوبی یا شیشه ای

1. ماندگاری و استحکام

به طور کلی باید بگوییم، که ماندگاری و استحکام میزهای چوبی نسبت به نوع شیشه‌ای بسیار بالاتر است. به طوری که در اغلب مواقع می‌ توان، تا بیش از ۱۰ سال یا حتی بیشتر از میزهای چوبی استفاده کرد. با این حال احتمال شکستن و ترک خوردن در میزهای شیشه‌ای بیشتر است و شما باید هنگام جابجایی بیشتر مراقب آنها باشید.

2. شکل و ظاهر کلی

معمولاً میزهای چوبی از شکل و ظاهر متنوعی برخوردار بوده و می‌ توان آنها را به سبک‌ های مدرن و کلاسیک و با مدل‌ های گوناگون و جذاب طراحی کرد. علاوه بر این، این میزها با انواع صندلی اداری ست شده و می‌ تواند جلوه‌ای بی‌نظیر برای اتاق کار شما به همراه بیاورد.

با این حال اگر به میزهایی با طرح‌ های مختلف علاقه دارید، میز چوبی برای شما مناسب است و اگر طرح‌ های ساده و معمولی را می‌ پسندید می‌ توانید اقدام به خرید و سفارش میز شیشه‌ای کنید.

3. قیمت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای باید قیمت این محصولات را نیز بررسی کنیم. در اغلب مواقع میزهای چوبی قیمت بیشتری نسبت به میزهای شیشه‌ای دارند و شما باید هزینه بالاتری برای تهیه آنها پرداخت کنید.

با این حال به دلیل اینکه این میزها ماندگارتر و متنوع‌تر هستند، برخی از افراد ترجیح می‌ دهند هزینه بیشتری پرداخت کرده و میزهای چوبی را خریداری کنند.

سخن پایانی

در این مقاله توضیحات تکمیلی در مورد اینکه میز اداری چوبی بهتر است یا میز اداری شیشه‌ ای در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که می‌ خواهید اقدام به خرید انواع میزهای اداری چوبی یا شیشه‌ای کنید و تمایل به خرید محصولاتی مرغوب، باکیفیت، ماندگار، مستحکم و با قیمتی مناسب دارید، می‌ توانید محصول مورد نظر خود را از مجموعه دکومهر سفارش دهید.

سایت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ملزومات اداری است و بهترین میز و صندلی‌های اداری را در اختیار شما قرار می‌ دهد. کافیست نمونه‌ های مختلف و متنوع سایت را مشاهده کرده و سپس محصول مورد نظر خود را فقط با چند کلیک ساده سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *