مقالات

میز ایستاده در دفتر کار چه کاربردهایی دارد؟

میز ایستاده در دفتر کار چه کاربردهایی دارد؟

این روزها در اغلب اداره ها با میز ایستاده در دفتر کار مواجه می شویم. جالب است، بدانید؛ این نوع از میزها دارای مزیت هایی متعدد است! به خصوص برای کارمندانی که برای ساعات طولانی پشت میز می نشینند. به عبارتی میز ایستاده می تواند، ضامنی برای سلامتی شما دوستان عزیز باشد.

برخی از افراد هستند، که بعد از آشنایی با مزیت های این میزها به سمتِ خرید آن رهسپار می شوند. به گونه ای که آنها به یک میز محبوب و دوست داشتنی میانِ کارمندان تبدیل شده است. برای آنکه شما بیشتر با مزیت های میزهای ایستاده آشنا بشوید، در ادامه این مطلب از دکومهر با ما همراه باشید. ما اطلاعات مورد نیاز شما را در این زمینه ارائه خواهیم داشت.

در رابطه با میزهای ایستاده کمی بیشتر بدانید!

بیایید، در رابطه با میز ایستاده در دفتر کار کمی بیشتر با هم صحبت کنیم. این میزها برای کار کردنِ کارمندان به صورت ایستاده طراحی گردیده است. آنها دارای انواع مختلفی بوده و برخی ها دارای قابلیت هایی چون؛ تنظیم ارتفاع هستند. به این حالت کارمندان می توانند، در طی ساعات کاری خود میان ایستادن و یا نشستن یکی را انتخاب کنند. قطعاً همین کار می تواند، برروی انرژی و حالِ کارمندان تاثیری شگرف برجای گذارد.

این روزها در ارتباط با مزیت میز ایستاده در دفتر کار تحقیقات بسیاری انجام می شود. مسلماً آنها دارای مزایای متعددی می باشد و می تواند، برروی سلامتی کارکنان تاثیر بسیاری برجای بگذارد. اگر که قصد خرید این وسیله را دارید، باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

این محصول به حالتی طراحی و ساخته می شود، که از ارتفاع هایی متفاوت برخوردار است. ولی در حالتِ کلّی بهترین ارتفاع با توجه به قد کاربران تعیین می گردد. میز ایستاده به گونه ای سفارشی طراحی و ساخته می شود، تا با توجه به قد استفاده کنندگان ارائه شود. در برخی از این محصولات جهتِ نوشتن و خواندن کارکنان زاویه سطح میز از قابلیت تنظیم برخوردار است.

با مهم ترین مزیت های میز ایستاده بیشتر آشنا بشوید!

این قبیل از میزها در حیطه مبلمان اداری مدرن جای می گیرد. این روزها میز ایستاده در دفتر کار اغلب اداره ها حتی سازمان ها و… به چَشم می خورد. این محصول دارای اشکالی گوناگون بوده و برای انجام کارهایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نشستن یا ایستادن هایی طولانی مدّت هریک می تواند، برای شما مشکلاتی به همراه
داشته باشد. در ادامه متن ما به چندین مزیتی که میز اداری می تواند، برای شما داشته باشد، اشاره می کنیم؛

 

با مهم ترین مزیت های میز ایستاده بیشتر آشنا بشوید!

·         کالری بیشتری بسوزانید!

آیا شما به سلامتی خود اهمیت می دهید! دوست دارید، بدنی سالم تر داشته باشید؟ پس حتماً از میز ایستاده در دفتر کار استفاده کنید. این گونه شما می توانید، کالری بیشتری بسوزانید. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم. در واقع اگر که شما برای مدّت زمانی طولانی پشت میز به صورت نشسته قرار بگیرید، به سلامتی شما آسیب می رسد.

پس علاوه بر کمک میز ایستاده به سلامتی شما باعث می شود، تنوعی مختصر در نحوه کار کردنِ خود تجربه کنید. در واقع کار کردنِ به صورت ایستاده کمکتان خواهد کرد، تا میزانِ کالری بیشتری بسوزانید. شما که از لاغر شدن بدتان نمی آید!

محصول پیشنهادی: میز مدیریتی

·         درد کمرتان تسکین پیدا می کند!

تصور برخی ها چنین است، که نشستن طولانی مدّت هیچ ضرری برای سلامتی آنها ندارد. ولی ما باید به شما بگوییم؛ که سخت در اشتباه می باشید! چرا که برای طولانی مدّت نشستن پشت میز می تواند، سلامتی شما را به خطر بی اندازد.

یکی از مشکلاتی که اغلب کارمندان با آن رو به رو می شوند، بروز کمر دردهای گاه و بی گاه است. چگونه پشت میز می نشینید و یا برای چند ساعت است، که پشت میز قرار گرفته اید؟ این دو عامل می تواند، دلایلی برای هریک از شماها در بروز کمر درد باشد. حال میز ایستاده در دفتر کار به این هنگام است، که معنا پیدا می کند. زیرا با استفاده از این وسیله دیگر شما مبتلا به کمردرد نخواهید شد.

در واقع بنابر تحقیقات انجام شده افرادی که در دفتر کار از میز ایستاده استفاده می کنند، کمتر دچار کمر درد و دردهایی ناگهانی می شوند. علاوه بر این ها می توانند، با تمرکز و اراده ای بیشتر به کارهای خود ادامه بدهند.

·         بهره وری کارمندان افزایش پیدا می کند!

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است. که گاهاً پشت میز نشسته و حوصله چندانی برای انجام دادن کارها نداشته باشید! آیا درست است؟ شاید که کمبود ایستادن و نشستن هایی طولانی مدّت شما را با این مشکل مواجه کرده است. وجودِ میز ایستاده در دفتر کار می تواند، افزایش بهره وری کارمندان را به همراه داشته باشد. در واقع استفاده از آنها می تواند، کِسلی و بی انگیزه بودنِ شما را به علتِ شستن هایی پی در پی رفع کند.

با وجودِ این وسیله شما می توانید، نشستن یا ایستادن خود را کنترل بنمایید. به احتمال بسیار هم شما در طول روز بهره وری بیشتری را تجربه خواهید کرد. این مورد تنها یکی از مزیت های ناشی از وجودِ میز ایستاده در دفتر کار است. ما در ادامه به مزیت هایی دیگر هم اشاره خواهیم نمود.

·         سطح قند خون کاهش پیدا می کند!

اگر که شما قصد خرید میز ایستاده را دارید، بدانید؛ بهترین انتخاب را داشته اید! زیرا این وسیله به سلامت جسمی شما کمک شایانی می کند و در کنترل سطح قند خون کمکتان خواهد نمود. در واقع با افزایش قند خون شما بعد از غذا خوردن، خطراتی سلامتیِ جسمی‌تان را تهدید خواهد کرد.

پس به خاطر داشته باشید، که افزایش سطح قند خون بعد از خوردنِ غذا برای افرادی که نسبت به انسلوبین مقاومت نشان می دهند، بسیار زیان بار است. اینجاست که وجودِ میز ایستاده در دفتر کار دو چندان معنا پیدا می کند.

·         نشستن های طولانی مدّت برای شما خطرناک است!

جالب است، بدانید؛ نشستن بسیار در طول روز (بیشتر از هشت ساعت) مرگ زود هنگام را تا پانزده درصد افزایش خواهد داد. بی تحرکی جان افرادِ بسیاری را در طولِ سال می گیرد. قطعاً شما دوست ندارید، یکی از این افراد باشید!

حتی استفاده نکردنِ شما از میز ایستاده در دفتر کار و نشستن طولانی مدّت موجب بروز برخی بیماری های دیگر هم می شود. بنابر گزارشات ارائه شده از جانب سازمان جهانی بهداشت؛ بیست درصد از افرادی که به سرطان سینه مبتلا می شوند، بیست و پنج درصد از افرادی که دیابت دارند، نشستن هایی طولانی داشته اند.

پس شما نباید برای مدّت زمانی بسیار بنشینید! البته علاوه بر تمامی این بیمارها بی تحرکی می تواند، عاملی برای ابتلا به دیگر بیماری ها هم باشد. شما باید پیش از کار کردن به فکر سلامتی‌تان باشید و از کارفرمای خود بخواهید، از میز ایستاده در دفتر کار استفاده بشود.

 

     نشستن های طولانی مدّت برای شما خطرناک است!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی میز ایستاده در دفتر کار پرداختیم. همانطور که خواندید، میز ایستاده به وسیله ای اطلاق می شود، که امکانِ کار کردنِ کارمندان به حالت ایستاده را فراهم می کند. البته برخی از آنها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است. در چنین حالاتی شما می توانید، با توجه به شرایط خود به حالتِ ایستاده یا نشسته کار کنید.

علاوه بر این ها تک به تک مزیت های این محصول بررسی شد و متوجه شدید، خرید آن به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از دکومهر برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته در صورت وجودِ سؤالات بیشتر از جانب شما کارشناسان ما پاسخ گویی خوب برایتان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *