مقالات

میز تیم ورک یا کار گروهی

میز تیم ورک یا کار گروهی

در سال‌های اخیر با شروع پیدایش شرکت‌های استارتاپ نیاز به مبلمان به خصوصی افزایش یافت . این نوع میزها باید ویژگی‌های به خصوصی داشته باشند . ضمن این که ، امکان گردهمایی دو کارمند ، چهار کارمند و یا بیشتر را نیز دارا باشند . میز تیم ورک یا کار گروهی به همین دلیل طراحی شد .

میز تیم ورک به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد . استفاده مشترک از یک میز در واقع نوعی گردهمایی کوچک کارمندان به شمار می‌رود . این کار مزایای زیادی دارد که ، طی این مطلب با آن‌ها آشنا خواهیم شد . تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

میز تیم ورک یا کار گروهی چیست ؟

 

میز تیم ورک یا کار گروهی نوعی میز اداری می‌باشد که ، همزمان دو یا چند نفر کارمند می‌توانند پشت آن نشسته و به انجام کارهای خود بپردازند . با خرید یک میز کار گروهی می‌توان در هزینه‌ها صرفه جویی نمود . میزهای کار گروهی معمولا متناسب با کار و حرفه افراد انتخاب می‌شوند .

ناگفته نماند که ، میزهای کار گروهی قابل سفارشی سازی نیز می‌باشند . برخی شرکت‌ها متناسب با خواسته و نیاز مشتری و همچنین ، با در نظر گرفتن نوع کار آن‌ها اقدام به طراحی میز کار گروهی می‌نمایند . مجموعه دکومهر با داشتن طراحان حرفه‌ای اقدام به طراحی میز های تیم ورک یا کار گروهی برای مشتریان خود می‌نماید .

میز تیم ورک یا کار گروهی چیست ؟

میز تیم ورک یا کار گروهی چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

 

برای این که ، بتوانید از میز تیم ورک یا کار گروهی بالاترین بهره مندی را ببرید ، باید آن را متناسب و سازگار با حرفه خود انتخاب نمایید . برخی از میزهای کار گروهی دارای نوعی دیوایدر می‌باشند . این دیوار را به نام جدا کننده میز کار گروهی نیز می‌شناسند و معمولا از جنس طلق ، شیشه و یا پلاستیکی می‌باشد .

برخی مواقع کارمندان نیاز به حفظ حریم خصوصی بر روی میز کار گروهی را ، نیز دارند به همین دلیل برخی از این نوع میزها دارای جدا کننده می‌باشند . همچنین ، به علت پر استفاده بودن این میزها باید فضایی را ، برای کابل‌ها در نظر گرفت تا ، از بی نظمی محیط پیشگیری نمود .

همین امر برخی طراحان را وادار به تعبیه جایگاهی برای کابل‌ها نموده است . این جایگاه‌ها در واقع نوعی شیار یا پرزگیر هستند که ، کارمندان بتوانند به راحتی کابل برق وسایل الکترونیکی خود را از آن‌ها عبور دهند . به این ترتیب محیط اطراف میز کار گروهی عاری از شلوغی و بهم ریختگی کابل برق باشد .

بخوانید: میز کار گروهی اداری

نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی چیست ؟

 

قبل از اقدام به خرید میز تیم ورک یا کار گروهی باید به برخی از نکات مهم دقت نمایید . قبلا ذکر شد که ، نوع کار و همچنین ، فضای شرکت جزو عوامل مهم در خرید میز کار گروهی می‌باشند . به همین دلیل باید مساحت و فضای داخلی شرکت و همچنین ، محل قرارگیری میز را مشخص نمایید .

در صورتی که ، نیاز دارید میز کار گروهی سفارش دهید مساحت و فضای داخلی را در اختیار طراح میز کار گروهی قرار دهید . همچنین به این نکته دقت نمایید که ، بایگانی و محل قرار گیری فایل‌ها باید کجا باشد ؟ برای سفارشی سازی میز کار گروهی نیز به این نکات نیاز دارید .

اگر بایگانی فایل‌ و مدارک شرکت باید درون میز کار گروهی باشد بهتر است میزی را انتخاب نمایید که ، دارای کشو و یا فایل کناری جداگانه باشد . در غیر این صورت می‌توانید از میز کار گروهی ساده و بدون فایل کناری نیز استفاده نمایید . میز کار گروهی ساده این مزیت را دارد که ، درون فضای کوچک نیز قرار بگیرد .

از تعداد نفراتی که ، قرار است از میز کار گروهی استفاده نمایند غافل نشوید . به هنگام خرید و یا سفارش میز کار گروهی باید تعداد نفرات را ، از قبل مشخص کرده باشید .

قیمت میز تیم ورک چقدر است ؟

قیمت میز تیم ورک یا کار گروهی به چند فاکتور بستگی دارد . جنس متریال به کار رفته در ساخت میز از عوامل تعیین کننده قیمت میز کار گروهی می‌باشد . هر چه کیفیت این مواد اولیه بیشتر باشد ، قیمت میز هم بیشتر خواهد بود . از سوی دیگر تعداد نفرات نیز بر افزایش قیمت میز کار گروهی موثر می‌باشد .

همانگونه که ، قبلا نیز ذکر شد میز کار گروهی در تعداد دو نفره ، چهار نفره و حتی بیشتر نیز طراحی و ساخته می‌شوند . طبیعتا هر چه تعداد نفرات این نوع میز بیشتر باشد ، قیمت آن میز هم بیشتر خواهد بود . در اکثر مواقع برای میز کار گروهی از یراق آلات نیز استفاده می‌شود که ، بر افزایش قیمت میز موثر است .

رنگ بندی میز کار گروهی چگونه است ؟

 

میز تیم ورک یا کار گروهی در طرح و رنگبندی متفاوتی در بازار موجود است . در صورتی که ، نیت داشته باشید میز کار گروهی سفارشی بسازید می‌توانید رنگ میز را خود انتخاب نمایید . طراحان میز کار گروهی کالیته رنگ را در اختیار شما قرار داده و شما رنگ مورد نظر را انتخاب می‌کنید .

به این ترتیب می‌توانید رنگ میز کار گروهی را ، متناسب با دکوراسیون و طرح داخلی شرکت انتخاب نموده تا هارمونی رنگ را رعایت کرده باشید . به این ترتیب دکوراسیون شرکت شما از لحاظ بصری جلوه زیبایی داشته باشد . علاوه بر این که ، این امر تاثیر زیادی بر جذب مشتریان نیز خواهد گذاشت .

رنگ بندی میز کار گروهی چگونه است ؟

کلام پایانی

میز تیم ورک یا کار گروهی بر راندمان کاری شرکت و کارکنان تاثیرات مثبتی دارد . در صورتی که ، متناسب و سازگار با حرفه طراحی شود ، می‌تواند تعامل کارکنان را به بالاترین سطح خود برساند . به همین دلیل اخیرا در بین مشاغل جایگاه خاصی را ، به خود اختصاص داده است .

مجموعه دکومهر یکی از برترین شرکت‌های سازنده میز کار گروهی و یا میز تیم ورک می‌باشد . محصولات این شرکت بالاترین سطح کیفیت در بین محصولات بازار را ، به خود اختصاص داده‌اند . از طرفی قیمت بسیار اقتصادی تولیدات این مجموعه امتیاز مثبتی را ، به این شرکت اختصاص داده است .

 بخوانید: سفارش میز کار گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *