مقالات

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن

یکی از فاکتورهای مهم در چیدمان و دکوراسیون یک محیط اداری میز مدیریت می باشد که با توجه به سبک و حرفه کاری خود باید آن را انتخاب کرد  که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی میز مدیریت مدرن می پردازیم.

مشخصات میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن بسیار ساده و زیبا است و فضای کمی را اشغال می کند . دارای طرح های زیبا و خاص است که استفاده از میز مدرن ال در دکوراسیون مدرن جلوه خاصی دارد و معمولا متریال آنها از ترکیب هایگلاس و فلز است . دوام و زیبایی و استاندارد بودن این میزها بسیار مهم است و باید به اصول ارگونومی در ساخت آن دقت شود . کیفیت این میزها بسیار بالا و شیک و لاکچری هستند و نسبت به میزهای دیگر قیمت مناسبی دارند .

ویژگی های میز مدیریت مدرن

میز مدیریتی مدرن دارای ویژگی های بسیاری می باشد. این میزها همانطور که از اسمش پیدا است بسیار مدرن و شیک هستند و کیفیت مواد اولیه در آن بسیار بالا است و دارای طرح های متنوع و متریال به کار رفته مدرن می باشند. این میزها متریال آن معمولا از چوب و فلز است که همین امر باعث افزایش طول عمر میز می شود. همچنین این میزها دارای متریال های خاص که تلفیقی از دو متریال است را در آنها می توان مشاهده کرد . ابعاد این نوع میز باید طوری باشد که فضای کافی برای وسایل یک مدیر را داشته باشد. همچنین این نوع میز باید با فضای کاری شما هماهنگ باشد و نشان دهنده شخصیت و مقام شما باشد  که برای انتخاب این مدل میزها شما می توانید با شرکت دکومهر ارتباط برقرار کنید.

طرح ، سبک و جنس میز مدیریت مدرن

این میزها دارای طرح ال همراه با میز کنفرانس هستند که به صورت مدرن ساخته می شوند و یا طرح های آن ساده می باشد . دارای پایه های بلند فلزی یا نیمه فلزی هستند و متریال به کار رفته در آن ضد خش و ضد آب است که معمولا در آن از ورق یا روکش ملامینه ضد خش استفاده می شود. همچنین در ساخت این میزها از شیشه ، اپوکسی ، پلکسی و سنگ هم استفاده می شود که امروزه اکثر مدیران از میزهای به صورت ال با میز کنفرانس بسیار استفاده می کنند چون محیط کار را بسیار جذاب و زیبا می کند .

رنگ میز مدیریت

یکی از ویژگی های مهم در میز مدیریت مدرن رنگ آن می باشد که معمولا به رنگ قهوه ای ، گردویی ، کرم ، مشگی و یا ترکیب رنگ های خنثی مانند خاکستری می باشد . بنابراین دقت در انتخاب رنگ با توجه به فضای محیط کار بسیار مهم می باشد.

رنگ میز مدیریت

راهنمای خرید میز مدیریت مدرن

در هنگام خرید این میزها باید به اندازه میز دقت کرد که با توجه به فضای کاری شما و فضای محیط میز را انتخاب کنید . همچنین رنگ میز بسیار مهم است که با محیط کار شما هماهنگ باشد و محیط را جذاب و دلنشین کند . از نکات مهم دیگر دقت در فرم و شکل میز می باشد که امروزه طرح های فوق العاده ای خلق می شوند که تاثیر بسیار زیادی در محیط کار شما دارد . بنابراین اگر قصد خرید این میزها را دارید شما می توانید به سایت شرکت دکومهر مراجعه و نحوه خرید این میزها را مشاهده نمایید.

هزینه میز مدیریت مدرن

قیمت این میزها به جنس ، سبک و ابعاد آن بستگی دارد و همچنین عوامل دیگری مانند ارتفاع که باید ۷۰ سانتیمتر باشد و خیلی بلند و یا خیلی کوتاه نباشد . ابعاد آن با توجه به نوع کاربرد و فضای محیط شما متفاوت است ولی معمولا عرض ۷۰ تا ۹۰ و طول ۱۶۰ تا ۱۹۰ سانتیمتر می باشد که کیفیت و ساخت هم در قیمت این میزها تاثیرگذار است که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت دکومهر به صورت آنلاین ارتباط و مشاوره بگیرید.

سخن پایانی

میز مدیریت مدرن یکی از پر فروش ترین نوع میزها می باشد که طرفداران بسیاری دارد و به عنوان بهترین نوع میز شناخته شده است که کیفیت و کارایی بالایی دارد و در اکثر محیط های اداری از آن می توان استفاده کرد که برای خرید این میزها شما می توانید با شرکت دکومهر ارتباط و از نحوه سفارش و خرید  این میزها اطلاع حاصل کنید‌.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون دفترکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *