مقالات

میز کار گروهی اداری

میز کار گروهی اداری

 

میز کار گروهی اداری از ابزارآلات ضروری در محیط های کاری به خصوص اداره ها و سازمان های دولتی به حساب می آید . این تجهیز کاربردی با این که بی جان است ، اما می تواند در بین اعضای تیم یا ارگان صمیمیت ایجاد کند .

این تجهیز کاربردی برای انجام کار های گروهی ، گزینه مناسبی است . با وجود این میز دد اداره ها ، نیرو های متخصص با استعداد های مختلف می توانند در کنار یکدیگر کار کنند .

در ادامه درباره خصوصیات و انواع میز های کار گروهی در اداره ها بحث می کنیم ، با ما همراه شوید .

طراحی محیط های کاری با کمک از میز های کار گروهی اداری

طراحی محیط کار با استفاده از میز کار گروهی اداری می ‌تواند بهبود روند کاری و تعامل بین اعضای گروه را فراهم کند . این تجهیز غالبا از جنس چوب و فلز تهیه می شود .

این ابزار قدرتمند بر چگونگی مدیریت اداره ها ، ارگان ها و … تاثیر می گذارد . این محصول علاوه بر تاثیر بر فعالیت کارکنان ، زیبایی و هماهنگی در محیط ایجاد می کند .

در طراحی محیط کار با کمک از میز کار گروهی اداری به موارد ذیل توجه کنید :

  • نظم :

نظم و انسجام ، مهم ترین فاکتور در محیط های کاری به حساب می آید . میز های کاری در محیط کار نیر باید از این قاعده تبعیت کنند تا اعضای گروه به راحتی به منابع ، ابزارها و فایل ‌های مشترک دسترسی داشته باشند .

  • فضای ابری :

استفاده از فضای ابری برای ذخیره سازی فایل‌ ها و اشتراک گذاری آن ‌ها از طریق میز کار گروهی اداری ، می‌ تواند از ایجاد اشتباه جلوگیری کند و به فرآیند همکاری و مشارکت شما سرعت ببخشد .

  • ابزارهای تعاملی :

این میز ابزارهای تعاملی مانند چت ، تماس تصویری ، نرم‌ افزار های و … را در دسترس اعضای گروه قرار می دهد .

  • پایش وظایف :

یکی از موارد مهم در محیط کار گروهی ، پایش وظایف و فعالیت ‌های اعضای گروه است . برای این منظور باید فهرست وظایف با جزئیات مورد نیاز در میز کار گروهی قرار گیرد .

  • رویداد ها و تقویم :

قرار دادن یک تقویم در میز های کار گروهی اداری به برنامه ریزی و مدیریت بهتر زمان کمک کند . همچنین به اعضای گروه پیام ‌های هشداردهنده‌ نیز ارسال می کند .

  • فضای کاری مناسب :

از جمله مباحثی که در طراحی محیط کار با کمک از میز کار گروهی باید به آن توجه کرد ، فضای کاری مناسب و راحت است . این مورد به نوع صندلی ‌ها ، ارتفاع میز و نورپردازی مجموعه اشاره می کند .

میز کار گروهی اداری آز مهم ترین تجهیزات در ارگان های دولتی و غیردولتی است که بر روند کار و سرعت کارکنان تاثیر به خصوصی می گذارد .

طراحی محیط های کاری با کمک از میز های کار گروهی اداری

انواع میز های کار گروهی اداری

میز کار گروهی اداری یکی از ابزارهای مهم در طراحی دکوراسیون محیط های کار می باشد . این تجهیز از مجموع چندین میز متفاوت در ارتفاعی یکسان تشکیل شده است .

این میز به بهبود همکاری و تعامل اعضای گروه با یکدیگر کمک می کند . از این رو اداره ها در انجام پروژه ها ، بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند .

 

تولید میز کار گروهی اداری در شکل ، رنگ ، مدل ، جنس و کیفیت های مختلفی انجام می شود . از این رو خریداران محترم می توانند متناسب با فضا و سبک دکوراسیون اداره بهترین نوع این محصول را سفارش دهند .

از پرفروش ترین انواع این محصول می توان به محصولات ذیل اشاره کرد :

  • میز کار گروهی مستطیلی :

این نوع میزها بسیار شایع هستند . غالبا از این محصول در طراحی محیط های بزرگ استفاده می شود . این میزها معمولاً از جنس چوب ، فلز یا شیشه هستند .

  • میز کار گروهی مدولار :

میز های کار گروهی اداری مدولار از قسمت های متعددی تشکیل شده اند . البته سطح و ارتفاع تمامی قسمت ها یکسان و برابر است . این نوع میز ها علاوه بر ظاهر زیبا ، امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می ‌دهند .

  • میز کار گروهی منحنی :

این تجهیز به دلیل شکل خاص خود برای فضا های کوچک مناسب است . جنس این میز ها از MDF می باشد . این نوع از میز ها علاوه بر ایجاد نظم بیشتر ، زیبایی محیط را نیز تحت تاثیر قرار می دهند .

  • میز کار گروهی قابل تنظیم :

میز های کار گروهی اداری با قابلیت تنظیم از پرفروش ترین انواع این محصول در بازار است . این تجهیز برای استفاده در فضا های محدود مناسب هستند . کارکنان می توانند متناسب با نیاز شان طول ، عرض و عرض میز را تغییر دهند .

بخوانید: سفارش میز کار گروهی

تاثیر میز کار گروهی اداری بر طراحی دکوراسیون

میز کار گروهی اداری نیز جزئی از تجهیزات دکوراتیو در محیط کار است . در انتخاب این محصول ، سلیقه فرد نقش زیادی ندارد ، خریدار باید متناسب با نیاز مجموعه عمل کند .

عوامل مختلفی خرید فرد را تحت تاثیر قرار می دهد . سبک و مدل طراحی دکوراسیون اداره مهم ترین عامل در خرید این تجهیز ، به حساب می آید .

بی توجه به این عامل نسبت به خرید میز کار گروهی اقدام نکنید ، وگرنه این تجهیز به بزرگ ترین نقش طراحی اداره شما تبدیل می شود ‌.

موارد ذیل از جمله مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون اداره ها با کمک از میز کار گروهی به آن توجه کرد :

_ نوع میز کار گروهی اداره

_ ابعاد تجهیز

_ رنگ

_ متراژ ساختمان

_ سایز میز

_ و …

اهمیت استفاده از میز های گروهی اداری در سازمان ها

استفاده از میز کار گروهی اداری در سازمان ها برای انجام کارهای گروهی و تیمی حائز اهمیت است . با کمک از این تجهیز کاربردی ، فعالیت های کارکنان سازماندهی می شود .

از این رو میزان خطا و اشتباه گروه ها به صفر می رسد . شاید قابلیت ابن تجهیز همانند نرم افزار ها و سخت افزار ها نباشد ، اما وجود آن در محیط های کار الزامی است .

با کمک از این ابزار ، کار ها در روند اصلی خود قرار می گیرند . همچنین تا حد قابل توجهی ، میزان هزینه مصرفی اداره کاهش پیدا می کند .

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، این تجهیز مجهز به چندین میز کاری است . از کارمندان با هر تخصصی می توانند در کنار یکدیگر کار کنند .

بدین خاطر ، اتحادی یکپارچه بین کارکنان موسسه به وجود می آید ‌. از امکانات این میز غافل نشوید ، حتما این تجهیز را در لیست خرید اداره خود قرار دهید .

اهمیت استفاده از میز های گروهی اداری در سازمان ها

سخن پایانی

دکومهر از آنلاین شاپ های بزرگ در حوزه خرید و فروش تجهیزات اداری است . با مراجعه به ابن وب سایت فروش علاوه بر خرید اجناسی اصل می توانید در رابطه با چگونگی طراحی دکوراسیون اداره از کارشناسان ما پرس و جو کنید .

بخوانید: میز کامپیوتر گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *