مقالات

میز کامپیوتر گروهی

میز کامپیوتر گروهی

میز کامپیوتر گروهی یکی از میزهای اداری مدرن است ، که بر خلاف سایر میز کارهای گروهی مکانی برای قرار دادن کامپیوتر و تجهیزات مربوط به آن را دارد ، این میز مانع از شلوغی و آشفتگی میز خواهد شد . برای آشنایی بیشتر با این میز اداری لاکچری و مدرن در این مقاله با ما همراه شوید .

آشنایی با میز کامپیوتر گروهی

میز کامپیوتر گروهی یکی از تجهیزات اداری مدرن است ، که برای شرکت هایی با فضای باز طراحی شده است . این میز ها برای اداره هایی که کارمندان نیاز به تبادل اطلاعات و کار به صورت تیمی دارند ، بسیار ایده آل اند . میز کار گروهی کامپیوتر برخلاف میزهای کار گروهی ساده ، فضایی برای نگهداری ، چیدن کامپیوتر و تجهیزات آن دارد .

میز کار گروهی توسط پارتیشن به چندین بخش تقسیم می شود ؛ بنابراین در کنار فعالیت تیمی حریم خصوصی کارمندان هم حفظ می گردد ، این امر سبب راندمان بالای کاری کارمندان و تمرکز بهتر آنها بر روی کار می شود . بالا رفتن بازدهی بالای کارمندان ، موجب رضایت مشتریان و در نتیجه رونق گرفتن کسب و کار اداره خواهد شد .

آشنایی با میز کامپیوتر گروهی

ویژگی های میز کامپیوتر گروهی

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید ، میز کامپیوتر گروهی یک میز بزرگ چند نفره است که توسط پارتیشن های شیشه ای ، ام دی اف ، و … به چندین قسمت مختلف برای هر کارمند تقسیم بندی می شود . این پارتیشن ها اغلب بین 40 تا 50 سانتی‌ متر ارتفاع دارند .

شبکه کامپیوتر ، اینترنت و تلفن نیز از این پارتیشن ها به آسانی عبور می کند . میز کار گروهی از متریال های مختلف از جمله متریال مرغوب ام دی اف ساخته می شود ، که ویژگی های مختلفی مانند ضد آب ، ضد قارچ ، ضد خش ، نسوز و … دارد ، تمام این مشخصات بیانگر دوام بالای این محصول است .

میز کامپیوتر گروهی مجهز به کشو و قفسه برای نگهداری تجهیزات مختلف ، محلی برای نگهداری سیم ، کابل ، پرینتر ، مانیتور ، کیس و … می باشد ، که علاوه بر نظم بخشیدن به محل کار کارمندان از صدمه دیدن تجهیزات با ارزش دفتر شما نیز محافظت می کند .

بخوانید: میز کار گروهی مدرن

نکات مهم در خرید میز کامپیوتر گروهی

اگر قصد خرید میز کامپیوتر گروهی را دارید ، باید معیارهای مختلفی مانند سایز ، طراحی و ارگونومیک بودن را در نظر بگیرید . ارگونومیک بودن یکی از فاکتورهای مهم در خرید میز اداری است ، که سبب حفظ سلامت کارمندان و جلوگیری از مشکلات ستون فقرات ، گردن ، کمر و پاهای کارمندان خواهد شد .

برای حفظ سلامتی کارمندان و افزایش بهره وری آنها به دنبال میزهای با کیفیتی که فاقد طراحی ارگونومیک هستند ، نروید . زیبایی ظاهری میزها به حفظ روحیه کارمندان کمک می کند و از سوی دیگر سبب اعتماد مشتریان نیز خواهد شد . میز اداری گروهی از لحاظ رنگ و طرح باید با سایر المان های دفتر شما هماهنگی داشته باشند .‌برای نظم بخشیدن به محل کار خود ، میز کامپیوتر گروهی با کشو و قفسه های مختلف را انتخاب کنید ، تا به راحتی تمام تجهیزات را در دسترس داشته باشید و فضای کار شما نیز منظم و مرتب باشد و به راحتی کارهای خود را انجام دهید .

مزیت میز کامپیوتر گروهی

در این بخش از مقاله به مزایای میز کامپیوتر گروهی می پردازیم . این نوع میز اداری مدرن در کنار نظم بخشیدن به محل کار شما ، مزیت های بی شمار دیگری دارد ، که در ادامه مطالب به این مزایا اشاره خواهیم کرد ؛

  • یکی از مزایای این میزها این است ، که کارمندان به راحتی می توانند با هم تعامل ، هم فکری و هم کاری داشته باشند ؛ این امر منجر به افزایش بهره وری کارمندان خواهد شد ‌.
  • در هنگامی که کارمندان مجبور به تبادل اطلاعات با هم هستند ، رفت و آمد کارمندان در اتاق ها ، سبب شلوغ شدن فضای دفتر ، سر و صدا و تلف شدن وقت کارمندان شده و از سوی دیگر آرامش دیگر کارکنان را در سایر بخش ها به هم می ریزد . با میز کامپیوتر گروهی ، کارمندانی که وظایف مشترکی دارند ، بدون بر هم زدن و شلوغ کردن محیط و اتلاف وقت با یکدیگر تعامل پیدا می کنند .‌
  • این میز ها کار را برای کارمندانی که مستلزم استفاده از رایانه و لپ تاپ هستند ، بسیار آسان می نمایند .
  • این نوع میز اداری برای شرکت هایی با فضای کوچک طراحی گردیده است و به کار گرفتن این نوع میز اداری از هدر رفتن فضای مفید شرکت جلوگیری خواهد کرد .
  • کارمندان با استفاده از این میزها در یک سالن و تحت نظارت مدیر و مسئولین رده بالاتر کار می کنند ، که این امر موجب تمرکز بیشتر کارمندان بر کار و افزایش بهره وری آنها خواهد شد .
  • در نهایت باید به مزیت طراحی ارگونومیک این میز ها اشاره نمود ، که به حفظ سلامت کارمندان و عدم خستگی آنها کمک می کند . طراحی ارگونومیک یکی از ویژگی های اصلی میز اداری با کیفیت است و نشان از اهمیت و احترام تیم مدیریت شرکت به کارکنان خود است .

مزیت میز کامپیوتر گروهی

در پایان

اگر قصد خرید میز کامپیوتر گروهی و دیگر تجهیزات اداری را دارید ، به فروشگاه آنلاین دکومهر مراجعه نمایید . فروشگاه دکومهر سابقه بالایی در فروش تجهیزات اداری مختلف مانند صندلی اداری ، میز اداری ، نیم ست اداری ، میز مدیریت و … است .

این فروشگاه تمام محصولات خود را از برندهای معتبر و سرشناس مانند برند نیلپر تهیه می کند ، محصولات عرضه شده در این فروشگاه با قیمت شرکتی و گارانتی شرکت سازنده به اقصی نقاط ایران به فروش می رسند . برای خرید محصولات این فروشگاه به سایت دکومهر مراجعه نمایید .

 بخوانید: افزایش کارآمدی کارکنان با میز کار گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *