مقالات

نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی

نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی

نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو است . اگر برای شرکت یا محیط اداری خود قصد خرید میز کار گروهی را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با جنبه های مختلف این محصول آشنا شوید .

معرفی میز کار گروهی

در این بخش از مقاله ضمن آشنایی شما با نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی ، به معرفی این محصول مدرن و کارآمد می پردازیم . در حال حاضر میز کار گروهی یک قطعه کلیدی برای هر محیط اداری می باشد . این نوع میز در دسته میز اداری مدرن است ، که امروزه در اغلب فضاهایی با کمبود فضا و ضروریت حفظ حریم کارمندان، به کار گرفته می شود ‌.‌

میز کار گروهی در واقع یک میز اداری بزرگ است ، که توسط پارتیشن های مختلف به چند بخش مختلف تقسیم بندی می شود . این نوع میز اداری لاکچری یکی از المان های بسیار محبوب می باشد ، که در شرکت های مدرن بزرگ و کوچک دیده می شود .

مزایا و معایب میز کار گروهی

در این قسمت از مقاله پیش از اینکه به نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی بپردازیم ، شما را با مزایای بی شمار این محصول آشنا می کنیم . ویژگی این محصول ارائه فضایی عالی برای کارمندان است ، که در نتیجه بهره وری را تضمین می کند .

این قطعه از مبلمان اداری امکان ادغام کارمندان مختلف را در فضایی کوچک ( بدون اینکه کارمندان بر کار هم احاطه داشته باشند ) فراهم می کند . با توجه به محیط در دسترس ، میز کار گروهی به شکل های مختلف تقسیم بندی می شود .

میز کار گروهی یک میز همه کاره است ، که می توان آن را با اهداف مختلفی و با توجه به فضای در دسترس و فعالیت کارمندان توسعه داد . در نهایت ، یک میز اداری گروهی به تمرکز کارمندان و تسلط بیشتر بر کار نیز کمک می کند . این امری اساسی است ، به خصوص در حرفه هایی که نیاز به عملکرد بالا دائمی دارند ، بسیار ضروری است .

نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی نیز بسیار آسان و ساده است در واقع همانند سایر میز های اداری باید با توجه به متریال میز از آن مراقبت نمود ، این میز در فضاهایی که امکان اختصاص چندین اتاق به کارمندان وجود ندارد ، یا مدیر مایل به نظارت مستقیم بر کار کارمندان خود در یک فضای واحد است ، استفاده می شود .این میز در کنار مزیت های خود یک ایراد دارد و آن ابعاد بزرگ آن است ، که جابجایی و تغییر دیزاین را سخت می کند ، بنابراین در زمان خرید به سایز میز به فضای اداری خود دقت کنید ، تا جابجایی آن راحت تر باشد .

مزایا و معایب میز کار گروهی

نحوه انتخاب میز کار گروهی

قبل از انتخاب میز کار گروهی نیز همانند هر میز کارمندی باید چند فاکتور را در نظر بگیرید . یکی از آنها نیازها و نوع فعالیت هر شرکت ، به اضافه فضای موجود برای نصب و سطح مورد نیاز هر کارمند است . نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی را نیز در زمان خرید فراموش نکنید .

در زمان انتخاب این محصول ، برای کاهش خطر آسیب های ناشی از کار مانند درد مچ ، کمر و زانو باید به ارگونومی آن نیز توجه شود . برخی از ویژگی های ارگونومیک میز اداری شامل تنظیم ارتفاع و زاویه شیب میز است .

علاوه بر عوامل گفته شده یک ست اداری خوب باید دارای نور کافی و صندلی هایی با پشتی و تکیه گاه باشد . علاوه بر این موارد ، ترجیحا میز اداری با فضای ذخیره سازی کافی برای مرتب نگه داشتن فایل ها و … را انتخاب کنید .‌

در نهایت ، یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام انتخاب میز کار گروهی این است که تجهیزاتی مانند لپ تاپ ، مانیتور، گوشی ، چاپگر و …. روی آن به خوبی ( به نحوی که کارمند آزادی عمل داشته باشد ) جا گیرند ، در واقع میز اداری باید به اندازه کافی جادار باشد تا تجهیزات مختلف روی آن به خوبی نصب شوند . در مبحث نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی لازم بود ، تا حتما پروسه نصب را بررسی نماییم .

نحوه استفاده و نگهداری از میز کار گروهی

در این بخش از مقاله شما را با نحوه استفاده و نگهداری از میز کار گروهی آشنا می کنیم . میز کار گروهی همانند سایر میزهای اداری اغلب از متریال چوب صنعتی یا چوب طبیعی ( به ندرت ) تولید می شود ، که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند ؛ بنابراین راه‌های مختلفی برای استفاده و تمیز کردن میز کار گروهی وجود دارد ، تا به ماندگاری محصول و زمان استفاده طولانی‌تری کمک کند .

همانگونه که همه ما می دانیم ، آب دشمن اصلی مبلمان چوبی است ، بنابراین در زمان تمیز کردن میزهای اداری گروهی از ریختن آب بر روی میز خودداری نمایید و میز را باید در جای خشک نگهداری کنید .‌

میز اداری را به طور مرتب با یک دستمال نخی تمیز با ظرفیت جذب آب بالا یا یک پارچه مرطوب پاک کنید . ترجیحا دستمال هایی را انتخاب کنید ، که گرد و غبار را به خوبی جذب می کنند و الیافی از آنها روی سطح میز به جا نمی ماند .

در ادامه این بحث از مقاله نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی ، به نحوه تمیز کردن فضای زیر پارتیشن ها اشاره می کنیم . ترجیحا از یک جاروبرقی مخصوص استفاده کنید ، تا گرد و غبار این نقاط دور از دسترس را بمکد ، سپس با استفاده از یک برس نرم این قسمت را دوباره تمیز کنید .

در صورتی که روی سطح میز کارمندی لکه های سختی مانند قهوه ، آبمیوه ، جوهر و … وجود دارد ، از دستمال آغشته به سرکه سفید برای تمیز کردن آن استفاده نمایید ، بهتر است بلافاصله پس از ایجاد لکه اقدام به پاک نمودن آن کنید .

در پایان

مقاله نحوه استفاده و نگهداری میز کار گروهی توسط تیم فروش فروشگاه دکومهر جمع آوری شده است . فروشگاه دکومهر از فروشگاه های آنلاین با سابقه و معتبر در زمینه عرضه انواع صندلی اداری ، میز کار گروهی ، ست اداری ، میز مدیریت و … است .

تمام محصولات این فروشگاه از برند های معتبری مانند نیلپر می باشد ، که تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای طراحی ارگونومیک ، متریال درجه یک ، مونتاژ عالی و گارانتی پس از فروش می باشد .

 بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون دفترکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *