مقالات

نحوه سفارش میز تیم ورک چگونه است؟

سفارش میز تیم ورک

با سفارش میز تیم ورک شما می توانید ، متناسب با ویژگی های محیط و فضای کاری خود ، یک نیز کاربردی را تهیه نمایید . خوشبختانه مجموعه بزرگ دکومهر این امکان را فراهم نموده و یک میز کار گروهی فوق العاده را برایتان طراحی خواهد کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

تعریف میز تیم ورک

پیش از آن که نحوه سفارش میز تیم ورک را شرح دهیم ، لازم بوده تا اطلاعاتی را در خصوص این میز بیان کنیم . میز تیم ورک (Teamwork Desk ) به محیطی اشاره دارد ، که در آن اعضای یک تیم ، با همکاری و هماهنگی بر روی پروژه‌ها و کارهای گروهی خود کار می‌کنند .

این محیط معمولاً شامل یک میز کار مشترک برای تیم بوده و ابزارهای مشارکتی مورد نیاز کارمندان روی آن قرار خواهد گرفت . در حقیقت حضور این میز در محیط کاری عاملی بوده ، تا تمامی همکاران در کنار هم جمع باشند و به صورت مشارکتی به فعالیت های خود بپردازند .

از این رو حضور چنین وسیله ای برای محیط کار بسیار لازم و ضروری است . شما می توانید با سفارش میز مطابق با محیط خود ، یک میز فوق العاده را تهیه کنید .

تعریف میز تیم ورک

نکات مهم هنگام سفارش میز تیم ورک


در هنگام سفارش میز تیم ورک ، یک سری نکات خاص وجود داشته ، که بایستی به آنان توجه نمایید ؛

۱- ابعاد مناسب : ابعاد میز تیم ورک باید به گونه‌ای باشد که اعضای تیم ، در طول کار ، با راحتی و کمترین خستگی قابلیت استفاده از آن را داشته باشند . برای این منظور ، ابعاد آن باید مطابق با نیازهای شما و تیم شما باشد .

۲- جنس و کیفیت : جنس و کیفیت میز تیم ورک نیز بسیار مهم است . برای مثال ، جنس میز باید مطابق با شرایط محیطی تیم شما باشد . مقاومت ، قابلیت نظافت و تمیز کردن نیز از ویژگی های مهم یک میز کار گروهی بوده ، که بایستی در هنگام خرید میز تیم ورک به این نکته توجه داشت .

۳- فضای لازم : برای استفاده بهینه از میز تیم ورک ، باید بتوان وسایلی مثل لپ تاپ ، تبلت ، گوشی ، دفترچه و …. بسیاری وسایل را روی آن قرار داد و در کنار آن فضای میز محدود نباشد و همه ی افراد با وجود آن احساس راحتی کنند ‌. البته می توان بر اساس ابعاد دفتر کار ، فضای میز را تغییر داد ، به نحوی که کاملا با دفتر هماهنگ باشد .

۴- هزینه : هزینه‌های سفارش ساخت میز تیم ورک نیز باید مورد توجه قرار گیرد . قبل از خرید ، قیمت‌ها و شرایط پرداخت را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین گزینه برای نیازهای تیم شماست .

۵- طراحی : آخرین نکته مهم ، طراحی میز تیم ورک است . در نظر داشته باشید ، که طراحی میز باید با سلیقه تیم شما هماهنگ باشد و باعث شادی و رضایت اعضای تیم شود .

بخوانید: نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی

آیا امکان سفارش میز تیم ورک به صورت دلخواه وجود دارد ؟

امکان سفارش میز تیم ورک به صورت دلخواه وجود دارد ، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده میز کار گروهی ، قابلیت سفارش ساخت میز با اندازه ، جنس و طراحی مورد نظر شما را فراهم می‌کنند .

برای سفارش دادن میز تیم ورک به صورت دلخواه ، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت بررسی و مشخص کنید . بعد از آن ، می‌توانید با شرکت‌های مختلفی که در زمینه تولید چنین وسایلی فعالیت می‌کنند ، تماس گرفته و نیازهای خود را با آن‌ها در میان بگذارید .

در این شرایط طراحی ، اندازه و جنس میز مطابق با نیازهایتان تعیین شده و پس از تأیید شما ، میز تیم ورک تولید می گردد .

لازم به ذکر است که خرید میز تیم ورک به صورت دلخواه ، بسته به مشخصات و نیازهای آن ، قیمت‌های متفاوتی دارد و باید با این مسئله نیز در نظر گرفته شود .

آیا سفارش یک میز تیم ورک هزینه بیشتری دارد ؟


سفارش میز تیم ورک
به صورت دلخواه معمولاً هزینه بیشتری نسبت به خرید یک میز آماده دارد . به موارد زیر توجه کنید ؛

۱- تولید سفارشی : در سفارش میز کار گروهی به صورت دلخواه ، شرکت تولید کننده باید پروژه‌ای را با توجه به نیازهای شما طراحی و تولید کند ، که این کار هزینه بیشتری را برای تولید کننده ایجاد می‌کند .

۲- جنس کیفیت بالاتر : برای ساخت میز تیم ورک به صورت سفارشی، معمولاً از متریال بهتر و با کیفیتی نسبت به میز های آماده استفاده می‌شود ، که قیمت بیشتری دارد .

۳- هزینه طراحی : هزینه طراحی و مشاوره در سفارش میز کار گروهی به صورت دلخواه نیز باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود .

با این حال ، خرید میز تیم ورک، باعث خلق یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت بالاتر می‌شود ، که برای استفاده در طولانی مدت مناسب‌تر است . همچنین ، با توجه به اینکه محصول سفارشی می باشد ، قدرت کنترلی شما بر روی جنس و طراحی میز بیشتر بوده و می‌توانید با فراهم کردن نیازهای خود ، میزی را با اندازه و جنس دلخواه برای تیم ، تهیه نمایید .

ویژگی بهترین تولیدی برای سفارش میز تیم ورک


ویژگی‌های بهترین تولیدی برای سفارش میز تیم ورک شامل موارد زیر است ؛

۱- جنس با کیفیت : بهترین تولیدی برای سفارش میز کار ، از جنس با کیفیت و مقاومی استفاده می نماید ، به نحوی که در این مرکز چوب درجه یک ، فلزهای ضد زنگ و دارای قابلیت نظافت به عنوان ماده اولیه برای تولید محصول بکار می رود .

۲- ابعاد مناسب : میز تیم ورک باید ابعاد مناسبی داشته باشد که باعث راحتی کار و عدم خستگی اعضای تیم شود . به همین دلیل ، باید از یک تولیدی با توانایی تولید میز با ابعاد مختلف و مناسب استفاده کنید .

۳- طراحی جذاب : بهترین تولیدی برای سفارش میز ، دارای طراحی جذاب و منحصر به فرد است . هم چنین تولیدی بایستی ضمن در نظر گرفتن سلیقه و نظر مشتری ، خلاقانه عمل کند و طراحی ویژه ای را ارائه نماید ‌.

۴- قیمت مناسب : بهترین تولیدی برای خرید یک میز تیم ورک ، باید دارای قیمت مناسبی باشد که مراجعه کنندگان برای دریافت یک میز کار ملزم به پرداخت هزینه های گزافی نباشند و کاملا عادلانه و منصفانه قیمت گذاری ها در این مرکز تعیین شود ‌.

آیا امکان خرید میز تیم ورک به صورت اینترنتی وجود دارد ؟

امکان سفارش میز تیم ورک به صورت اینترنتی نیز وجود دارد . بسیاری از شرکت‌های تولید کننده میز تیم ورک ، قابلیت خرید آنلاین و سفارش محصولات را از طریق وب‌سایت‌های خود فراهم می‌کنند .

برای سفارش میز به صورت آنلاین ، ابتدا باید به وب‌سایت شرکت تولید کننده بروید و محصولات موجود را مشاهده کنید . در صورت عدم وجود میز تیم ورک با مشخصات دلخواه شما در لیست محصولات ، می‌توانید با شرکت تولید کننده تماس گرفته و نیازهای خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا برای شما محصول مورد نظر تولید شود .

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه درخواست میز تیم ورک به صورت اینترنتی انجام می‌شود ، باید دقت کنید تا محصول مورد نظر با مشخصات صحیح و درستی سفارش داده شود . همچنین ، باید از قابلیت بازگشت کالا و پشتیبانی پس از فروش نیز قبل از سفارش مطمئن شوید .

آیا امکان خرید میز تیم ورک به صورت اینترنتی وجود دارد ؟

کلام آخر

امکان سفارش میز تیم ورک از مجموعه دکومهر وجود داشته و شما می توانید یک میز شیک و کاملا هماهنگ با نظرات خود را تهیه نمایید . خوشبختانه دکومهر در این زمینه مهارت ویژه ای دارد و سفارشات را بدون هیچ گونه ایرادی تحویل می دهد .

بخوانید: خرید اینترنتی میز تیم ورک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *