مقالات

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را بدانید

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را بدانید

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای اگر مطابق با اصول باشد و توسط افراد متخصص انجام گیرد، تاثیر زیادی در عملکرد مطلوب پارتیشن شیشه ای دارد. پس باید نصب این سازه را به هر کسی واگذار نکنید، تا مشکلاتی برای شما ایجاد نکند.

فرآیند نصب پارتیشن شیشه ای شامل مراحل مختلفی است، که همگی این مراحل باید با دقت بالا انجام گیرد و پیش از نصب نیز تمام اندازه گیری ها باید دقیق انجام گیرد، تا نصب آن صحیح و عاری از خطا باشد. برای آشنایی با پارتیشن شیشه ای و مراحل نصب آن تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با پارتیشن شیشه ای و مزایای آن

پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار نازک و مدرن است، که جایگزین دیوارهای بتنی و آجری شده است، فضایی محصور اما بدون سقف را ایجاد می کند.

پارتیشن های شیشه ای از شیشه های سکوریت و مقاوم ساخته شده اند و در کنار اینکه کارمندان با یکدیگر تعامل دارند، حریم خصوصی شان حفظ خواهد شد‌.‌ نحوه نصب پارتیشن شیشه ای اگر توسط افراد متخصص انجام گیرد، بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه ساخت و ساز و استفاده از مصالح سنتی ندارد.‌

پارتیشن شیشه ای مزایای زیادی برای کاربران خود دارد، که در ادامه این مبحث شما را با این مزایا آشنا می کنیم‌. این مزایا عبارتند از؛

  • پارتیشن شیشه ای عایق صوتی بسیار بالایی دارد؛ از این رو برای محیط های کاری که نیاز به سکوت و تمرکز بالا دارد، بسیار ایده آل است.
  • پارتیشن شیشه ای فضای باز و مطبوع را در دفاتر کار فراهم می کند. این دیواره فضای زیادی را بر عکس دیوارهای بتنی و آجری اشغال نمی کند؛ از این رو با استفاده از آن در فضاهای کوچک اداری که نیاز به اتاق های جداگانه دارند، باعث صرفه جویی در فضا می شود.‌
  • مزیت دیگر پارتیشن شیشه ای صرفه جویی در انرژی و استفاده از منابع نور طبیعی است. شیشه شفاف نور را به طور موثری منتقل می کند و امکان استفاده از فضای باز را فراهم می کند، که به طور قابل توجهی به صرفه جویی در مصرف برق کمک می کند.
  • دوام و ایمنی بالا نیز از فایده های پارتیشن شیشه ای سکوریت است، این دیواره ضخامت خوبی دارد؛ بنابراین می تواند فشار و گرما را به خوبی تحمل کند.
  • نحوه نصب پارتیشن شیشه ای آسان است و ساختار ساده و طول عمر بالایی دارد. پارتیشن شیشه ای حدود بیست سال دوام می آورد.‌
  • پارتیشن شیشه ای را به راحتی می توان تمیز کرد. هر لکه ای را می توان روی این دیواره شیشه ای فقط با یک پارچه نمدار یا شیشه پاک کن به آسانی از بین برد.
  • پارتیشن شیشه ای فضایی لوکس و مدرن را به شرکت شما خواهد بخشید.‌
  • مزیت اخر این دیواره شیشه ای قیمت مقرون به صرفه است. این متریال باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند صرفه جویی در مصرف برق، نگهداری و نحوه نصب پارتیشن شیشه ای خواهد شد.
آشنایی با پارتیشن شیشه ای و مزایای آن

آشنایی با پارتیشن شیشه ای و مزایای آن

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

حال که با مفهوم پارتیشن شیشه ای و مزایای آن آشنا شدید، حتما به این نتیجه رسیده اید که انتخاب پارتیشن شیشه ای بسیار منطقی تر از سایر متریال سنتی است. در این بخش از مطلب با موضوع اصلی مقاله یعنی نحوه نصب پارتیشن شیشه ای می پردازیم‌.

فرآیند نصب پارتیشن های شیشه ای معمولاً شامل 5 مرحله اساسی است، که به صورت متوالی انجام می شود. هر مرحله نسبت به مرحله قبل ارتباط مستقیم و جدایی ناپذیری دارد و نمی توان هیچ از مراحل را حذف نمود. برای نصب پارتیشن شیشه ای مراحل زیر را با دقت بالایی دنبال کنید؛

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

·         مرحله اول

پیش از هرگونه اقدامی نخست باید محل نصب دیوارهای شیشه ای اداری را مشخص کنید. پس از آن باید هزینه های ساخت و ساز و موانع موجود در منطقه را برآورد کنید. بر این اساس، کاربران پس از اجرای کار در مورد هزینه و محل اجرا به مشکل بر نمی خورند و درک بهتر از پروژه پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: میز مدیریتی

·         مرحله دوم

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، یک طرح ساخت و ساز تهیه کنید. این یک مرحله فنی بسیار مهم در طول فرآیند و نحوه نصب پارتیشن شیشه ای است.

·         مرحله سوم

حال باید اندازه فضای مورد نظر و سایز هر یک از پنل های شیشه ای اداری مورد استفاده را دقیقا اندازه گیری کنید. سپس باید تمام اندازه ها را ثبت کرده و با دقت محاسبه کنید تا از خطا جلوگیری کنید.

·         مرحله چهارم

در این مرحله‌ پنل های شیشه ای اداری را مطابق نقشه های فنی نحوه نصب پارتیشن شیشه ای در جای خود قرار دهید. نخست باید قسمت جلوی دیواره را نصب کنید و سپس از کیت لوازم جانبی موجود برای اتصال پارتیشن استفاده کنید. البته تمامی این مراحل را برای ایمنی کار و جلوگیری از خطا به افراد متخصص واگذار کنید.

مرحله پنجم

پارتیشن شیشه ای را برای آخرین بار بررسی کنید، تا در صورت وجود خطاهای فنی را پیش از استفاده رفع نمایید.‌

نکات مهم هنگام نصب پارتیشن شیشه ای اداری

حال که با نحوه نصب پارتیشن شیشه ای آشنا شدید، در آخرین بخش از این مقاله با ما باشید، تا از نکات مهم در نصب این دیواره مدرن آگاه شوید.

در طول فرآیند اجرای پارتیشن های شیشه ای، باید به برخی موارد مهم را در نظر بگیرید، تا مطمئن شوید تمام مراحل را برای انجام داده اید. این مراحل عبارتند از؛

  • فرآیند اندازه گیری را به طور کامل و دقیق انجام دهید. باید اطمینان حاصل شود، که هیچ خطایی رخ نمی دهد.
  • مراحل نصب پارتیشن شیشه ای بر اساس نقشه های فنی باید به دقت و ترتیب مراحل انجام گیرد.‌
  • هنگام نصب پنل های شیشه ای، برای جلوگیری از شکستن به کمک چندین نفر نیاز دارید.
  • هنگامی که فرآیند و نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را به خوبی درک نمی کنید، از کارشناسان یا واحدهای ساختمانی معتبر پشتیبانی بگیرید.
  • حتما از ابزار جانبی که تولید کننده همراه محصول ارائه داده است، برای اتصال پنل ها استفاده کنید.‌

سخن پایانی

مقاله نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را بدانید، توسط کارشناسان فروشگاه آنلاین دکومهر نگاشته شده است. فروشگاه آنلاین دکومهر عرضه کننده انواع تجهیزات اداری است، که مشاوره دکوراسیون داخلی فضاهای اداری را نیز انجام می دهد. اگر برای دکوراسیون داخلی فضای اداری یا خرید مبلمان آن نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، به سایت دکومهر مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *