مقالات

نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری نیازمندِ مهارت و وجودِ تخصص کافیست. برای انجام دادنِ چنین کاری شما باید به جزئیات توجه کافی داشته باشید. ما در این مطلب از خود به شما خواهیم گفت، چگونه می توان به بهترین نحو ممکن مبلمان را در این محیط چیدمان کرد.

پس شما می توانید، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه ما را در ادامه این مطلب از دکومهر همراهی کنید. قطعاً با همراهی ما می توانید، به پاسخِ تمامی سؤالات خود دَست یابید.

قوانین مربوط به شیوه چیدمان مبلمان در فضای کاری

ما در این قسمت به برخی از قوانین اشاره می کنیم، که شما با توجه بدان ها امکانِ چیدمان مبلمان در فضای کاری را به بهترین نحو ممکن خواهید داشت. پس بهتر است، در ادامه این مطلب همچنان با ما همراه باشید؛

·         عملکرد دفتر شما چگونه است؟

یکی از مهم ترین مواردی که لازم است، شما برای نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری مد نظر قرار بدهید، عملکرد محیط اداری شماست. شما چگونه می خواهید، از دفتر کار خود استفاده کنید! فرقی نمی کند، چرا که این موضوع در ارتباط با اتاق مدیریت و حتی اتاق کارمندان صدق می کند. با جوابِ به این پرسش شما می توانید، نوعِ مبلمان مورد نیاز خود را تعیین کنید.

مثلاً شما مایل هستید، در کنارِ رعایت فاصله گذاری اجتماعی استراحت نموده و تلویزیون هم مشاهده کنید. در چنین حالاتی شما به یک مبل راحت و جادار نیازمند خواهید بود. پس حتماً به سمتِ خرید مبلمان چوبی چند منظوره رهسپار بشوید، تا به هدف خود یعنی بهترین نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری دَست پیدا کنید.

 

   عملکرد دفتر شما چگونه است؟

·         توجه به جذابیت مبلمان

قطعاً شما می توانید، با خریدِ مبلمانی زیبا و جذاب تمامی توجه ها را به سمتِ این قطعه رهسپار کنید. اگر که شما می خواهید، به این هدف خود دَست یابید، حتماً انواع مدرن را بَر گزینید. چرا که این قبیل از مبلمان بسیار زیبا بوده و توجه همگان را به سمتِ خود جلب می کند.

چه عواملی تعیین کننده شیوه درست چیدمان مبلمان در فضای کاری است!

به خاطر داشته باشید، که مهم ترین عوامل تعیین کننده برای نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری سلیقه شماست. پس در ادامه متن به آنچه خواهیم گفت، توجه کنید؛

 

·         ابتدا به نیازهای خود توجه کنید

دوستانِ عزیز توجه داشته باشید، که شما باید در راستای خرید مبلمان اداری به نیازهای خود توجه داشته باشید. پس رنگ مورد علاقه خود را تعیین نموده و شکل آنها را مشخص کنید. بعد از آن به فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشید. سپس فضای داخلی دفترِ کارِ خود را طراحی بنمایید. اگر که شما در نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری محیطی کافی در اختیار دارید، آنها را کاملاً به دیوار نچسبانید. چنانچه که شما در این زمینه تردید دارید، با ما تماس بگیرید.

قطعاً کارشناسان ما در دکومهر می توانند، پاسخ گوی تمامی پرسش های شما در این زمینه باشند.

·         آیا از انتخاب خود مطمئن هستید؟

این وسیله یعنی همان مبلمان باید در دفتر کار وجود داشته باشد و بسیار پُر کاربرد است. شما باید از انتخاب آنها مطمئن باشید، اینکه راحت هستند؟ قابلیت چیده شدن به بهترین نحو ممکن را دارند؟ شما باید اطمینان خاطر کسب کنید، که آنها باکیفیت بوده و تمامی حاضرين می توانند، به راحتی برروی آنها بنشینند.

محصول پیشنهادی: میز مدیریتی

·         تعویض مبلمان بعد از مدّت زمانی نه چندان طولانی

بهتر است، یک نکته را در نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری مد نظر قرار بدهید. آنهم این است، که در خرید آنها زیاده روی نکنید! شما می توانید، با خرید حداقل مبلمان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم توجه کنید. علاوه بر تمامی این ها بعد از مدّت زمانی نه چندان طولانی برای باری دیگر جهتِ خرید مبلمان جدید اقدام بنمایید.

در واقع اگر که شما بتوانید، این وسیله را به حالتی درست و بدون ایجاد هرج و مرجی بسیار بچینید، همیشه امکانِ تغییر در دکوراسیون اداری را خواهید داشت.

حال چگونه رعایت فاصله گذاری اجتماعی تحقق پیدا می کند!

در روزهای سردِ پاییزی هستیم. در آن روزها که متأسفانه افراد بسیاری سرما خورده یا به بیماری اینچنینی مبتلا می شوند. به همین دلیل است، که در این روزها باید به وجودِ فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشیم. رعایت فاصله یک متری به خصوص در محیط اداری از اهمیت شایانی برخوردار است. ما در قسمت زیر خواهیم گفت، که شما چگونه به این هدف خود می رسید؛

ابتدا در نظر داشته باشید، که در این شیوه از چیدمان باید مبلمان از یکدیگر حدوداً یک متر فاصله داشته باشند. صندلی کارمندان حدوداً باید یک متر با محل مشتریان فاصله داشته باشند. البته شما می توانید، میان مبلمان یا صندلی ها از میز کمک بگیرید. اینگونه در نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم توجه می شود.

شما باید در چیدمان اتاق اداری سعی کنید، از ایجاد فشردگی و شلوغی پیش گیری نمایید. گاهی اوقات شما از مبلمانی خوشتان می آید، که به صورت چند نفری و یکپارچه طراحی شده اند. نگران نباشید! قطعاً شما می توانید، تنها برای پاییز و زمستان تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید. به گونه ای که صندلی ها و مبلمان را با فاصله از هم و با فاصله از میز مدیریت بچینید.

اگر که شما می خواهید، در نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری بیشتر به فاصله گذاری اجتماعی توجه کنید؛ از قرار دادنِ وسایل اضافی در اتاق بپرهیزید. زیرا این وسایل موجبِ برقراری تماس شما با مراجعه کنندگان می شود. در نهایت می تواند، محیط شما را آلوده کند. از سویی بهتر است، وسایل پُر کاربرد چون؛ تلفن، لپ تاپ یا کامپیوتر و… را در دسترس خود قرار بدهید! (به عبارتی فضای بیرونی را از فضای داخلی اتاق جدا کنید.)

 

حال چگونه رعایت فاصله گذاری اجتماعی تحقق پیدا می کند!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از دکومهر به بررسی نحوه چیدمان مبلمان در فضای کاری پرداختیم. اکنون شما فرا گرفتید، که بعد از توجه به سلیقه خود امکانِ چینش مبلمان به روشی صحيح وجود دارد. تنها کافیست، بین صندلی یا مبل و خودتان را با یک میز پُر کنید. همچنین از شلوغ کردنِ دفتر کار خود امتناع ورزید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از ما برای شما مفید و موثر بوده باشد. البته شما در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه امکانِ تماس با کارشناسان ما را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *