دسته‌بندی نشده

نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری

نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری

اگر که شما یک نیم ست یا مبلمان اداری زیبا را انتخاب کنید، قطعاً زیبایی محیط کاری‌تان تضمین خواهد شد. اغلب خریداران این دَست از وسیله ها به نکات موجود حول محور آنها توجه نمی کنند. در نهایت با عدم وجود آگاهایی لازم به جهتِ خریدی نامناسب و زننده گام بَر می دارند. ما در طولِ این مطلبِ از خود در دکومهر به شما نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری معرفی خواهیم نمود.

بنابراین بهتر است، در ادامه این نوشتار از ما همراه‌مان بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و پرسش های خود را بپرسید.

شما باید نحوه مصرف از مبلمان و همچنین شیوه مصرف را مشخص نمایید!

گاهاً اداره شما از جمله مکان هایی است، که تردد بسیاری در آنها جریان ندارد. گاهی اوقات هم محیط اداری‌تان به حالتی است، که دائماً افراد در رفت و آمد هستند! اینها نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری است! در هر یک از این دو موقعیت ها شما باید شرایطِ خاصی را در نظر بگیرید. اینکه محصول انتخابی شما بایست بنا بَر استانداردها ساخته شده و نکات ارگونومی در ساخت آنها رعایت بشود. به حالتی که افراد با نشستن برروی آنها احساسِ راحتی شایانی داشته باشند و شما باید این مسئله را به عنوانِ یکی از نکاتی در مورد انتخاب مبلمان در نظر بگیرید.

البته ذکر یک نکته در این راستا الزامی است. آنهم این می باشد، که امکانِ انتخابِ یک مبلمان که تمامی افراد برروی آنها احساسِ راحتی کنند، ممکن نخواهد بود. چرا که فیزیک بدنی افراد با همدیگر متفاوت بوده و شبیه به يکديگر نیست.

طراحان و تولید کنندگان را به جهتِ خرید مبلمان انتخاب کنید!

یکی دیگر از مواردی که به عنوان نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری معرفی می شود، انتخاب طراحان و تولید کنندگان برای خرید مبلمان است. از سویی دیگر در نظر داشته باشید، که وجودِ نشیمن هایی گود و پشتی کوتاه می تواند، در افراد مشکلات عدیده ای را به وجود آورد. توجه کنید، که ارتفاع پشتی ها باید حدود دو برابر عمق سطح نشیمن گاه مبلمان باشد.

در واقع تولید کنندگان مبلمان به چنین مسئله ای توجه دارند، که افرادِ حاضر در محیط اداری ساعات طولانی را برروی آنها خواهند نشست. به همین خاطر به رعایت استانداردها در زمان طراحی و ساخت توجه به خصوصی دارند. پس توصیه ما به شما این است، ما را برای خرید مبلمان اداری مد نظر قرار بدهید.

جنسِ مواد به کار رفته شده در ساختِ مبلمان چیست؟

کاربرانی که برروی مبلمان خواهند نشست، رفتارهایی متفاوت با يکديگر دارند. به گونه ای که معمولاً به نکات موجود حول محور مراقبت از آنها توجهی ندارند و این نیز از جمله نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری است. بنابراین شما باید آن دَست از مبلمانی را انتخاب بنمایید، که دارای جنسی باکیفیت و مواد و متریال مرغوب در ساخت است.

چنانچه که شما می خواهید یکی از بهترین ها را داشته باشید، مبلمانی همراه با فوم تزریقی سرد در بخشِ نشیمن گاه را بَر گزینید. چرا که با وجودِ فوم تزریقی در قسمتِ نشیمن گاه عملیات فرسودگی مبلمان کُند تر از دیگر مدل ها پیش خواهد رفت. پس حتماً به این مسئله به عنوان نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری توجه داشته باشید.

 

جنسِ مواد به کار رفته شده در ساختِ مبلمان چیست؟

به فضای محیط پیرامون خود توجه کنید!

شما باید فضا را بنا بَر کاربرد و متراژی که دارد، بررسی بنمایید. این چنين می توانید، با بازگویی متراژ محیط بهترین پیشنهادات را از جانبِ کارشناسان ما در دکومهر تجربه کنید. ما این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم.

رنگ مبلمان را فراموش نکنید!

در بینابین نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری به رنگ مبلمان هم توجه شایانی داشته باشید. در واقع پیشنهاد ما به شما این است، که رنگ هایی خاص برای انتخاب مبلمان یا نیم ست اداری در نظر بگیرید. البته شما باید به رنگ دکوراسیون محیط اداری هم در خرید مبلمان دقّت کنید.

کیفیت صورت مطلب ماجراست!

بلی دوستانِ عزیز مان، یکی از نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری که باید بدان اشاره شود، توجه به کیفیت است. در واقع قرار است، که شما برای سالیان طولانی از مبلمان یا نیم ست اداری استفاده کنید. بنابراین باید اطمینان خاطر را کسب کنید، که بهترین کیفیت را انتخاب نموده اید. زیرا با خرید مبلمان بی کیفیت قطعاً شما هزینه های مربوط به خرید را چندین برابر خواهید نمود.

ما در دکومهر به شما اطمینان می دهیم، که انواعی از مبلمان یا نیم ست اداری را با بالاترین سطحِ کیفیت عرضه می داریم. همچنين محصولات خود را با قیمتی منصفانه به مرحله فروش می رسانیم، تا شما ما را به دیگر همکاران خود معرفی کنید.

بیشتر بخوانید: میز کارمندی

پایه مبلمان از چه متریالی ساخته شده است؟

یک مسئله دیگر که در بینابین نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری جای می گیرد، توجه به پایه ها است. معمولاً در محیط اداری از مبلمانی همراه با پایه های فلزی و کوتاه استفاده می شود. زیرا با نشستن های گاه و بی گاه مراجعه کنندگان خطر شکستگی آنها را تهدید نمی کند!

نگاهی کوتاه به انواع مبلمان اداری!

مبلمان اداری معمولاً در محیط هایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مثلاً ما می توانیم، به اتاق مدیریت و یا اتاق پزشکان و… اشاره کنیم. به عبارتی کاربرد این دَست از محصولات بسیار بوده و به همین خاطر در انواعی مختلف تولید شده و به سمتِ بازار روانه می شود. مبل ها یا بهتر بگوییم، انواعِ مبلمان و نیم ست های اداری در دو گونه مدرن و کلاسیک وجود دارد.

در نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری توجه داشته باشید؛ تفاوت این دو مدل از مبلمان در نوعِ طراحی و مواد به کار رفته در ساخت خلاصه می شود. مبلمان اداری کلاسیک دارای پایه هایی از جنسِ چوب بوده و روکشی زیبا و تماشایی از جنسِ چرم دارد. شما عزیزان می توانید، از این دَست مبلمان در محیط هایی با سبک طراحی کلاسیک استفاده کنید.

حال انواعِ مدرن دارای پایه هایی از جنسِ فلز مرغوب است. مبلمان اداری مدرن هم دارای روکشی از جنسِ چرم مصنوعی بوده و رنگ بندی بسیاری دارد. بنابراین دَستان شما در انتخاب آنها باز خواهد بود.

برای محل انتظار از چه مبلمانی کمک بگیریم!

به جهتِ تجهیز نمودنِ سالن انتظار گزینه هایی بسیار پیش روی شما وجود دارد. حتماً به چنین نکته ای توجه داشته باشید، که مبلمان انتخابی متناسب با اندازه محیط مد نظر و هماهنگ با دیگر دکوراسیون فضای اداری باشد. حتماً در حیطه نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری توجه کنید؛ انتخاب مبلمانی کوچک برای فضاهایی بزرگ چندان مناسب نخواهد بود. البته که این مسئله به صورت برعکس هم صدق می کند.

شما می توانید، از مبلمان اداری تک نفره، دو نفره گاه چند نفره و صندلی انتظار متصل به همدیگر با توجه به محیط موجود و تعداد ارباب رجوع ها استفاده بنمایید. شما می توانید، دو مدل مبلمان را با همدیگر ترکیب نموده و مورد استفاده قرار بدهید. قطعاً چنین جذابیت فضای پيرامون خود را بیش از پیش خواهید نمود.

برای محل انتظار از چه مبلمانی کمک بگیریم!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود به نکاتی در مورد انتخاب مبلمان اداری پرداختیم. همانطور که خواندید، شما باید در زمانِ خرید مبلمان به اندازه آنها، کیفیت ساخت، فضای محیط کاری، طرح و مواد مصرفی در ساخت توجه کنید. اینها تنها برخی از مواردی بود، که ما به شما معرفی نمودیم و امیدواریم که اطلاعات‌ ارائه شده برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما در دکومهر تماس بگیرید. قطعاً اینچنین می توانيد، به پاسخ تمامی سؤالات خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *