مقالات

نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری

نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری

نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری

یکی از مهم ترین اقداماتی که افراد می ‌توانند برای محل کار خود انجام دهند، خرید میز و صندلی اداری مناسب است. چرا که این موضوع تاثیر بسیار مثبتی در طراحی و دکوراسیون داخلی اداره جات دارد.

اما باید دقت داشته باشید برای خرید میز و صندلی باید نکات متعددی را مد نظرتان قرار دهید تا بتوانید تجربه مناسبی را از خرید خود کسب کنید.

اگر می‌ خواهید با نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری آشنا شوید، به شما توصیه می ‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.

به هنگام خرید میز و صندلی اداری به چه مواردی توجه کنیم؟

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده‌ اید، خرید میز و صندلی اداری نیازمند به اطلاعات و نکات مختلفی در این باره دارد. چرا که طیف گسترده‌ ای از میز و صندلی در سطح بازار موجود است و این موضوع ممکن است انتخاب را برای افراد کمی سخت تر کند.

به هنگام خرید کافیست نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری که در ادامه برای تان شرح خواهیم داد را مورد توجه تان قرار دهید:

طراحی ارگونومیک

به هنگام انتخاب و خرید میز و صندلی اداری قطعاً با واژه‌ ای به نام آرگونومیک آشنا خواهید شد. ممکن است عده‌ ای از افراد با خود بپرسند طراحی آرگونومیک به چه معنا است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم هنگامی که میز و صندلی متناسب با فرم بدن طراحی می ‌شود و از آسیب و فشار نقاط مختلف بدن جلوگیری می ‌کند، برای آن اصطلاح آرگونومیک را به کار می ‌برند. در بررسی نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری، باید چنین خصوصیاتی را مد نظر قرار داد.

به همین خاطر پیشنهاد می ‌شود تا به هنگام خرید حتماً توجه داشته باشید تا میز و صندلی اداری شما از طراحی آرگونومیک برخوردار باشد.

یکی از مشخصات میز و صندلی با طراحی آرگونومیک، تنظیم آسان آن است. در این صورت فرد می‌ تواند به راحتی تکیه ‌گاه‌ های خود را تنظیم کرده و از فشار به مچ پا و کمر تا حد زیادی جلوگیری کند.

اگر می ‌خواهید به خرید میز اداری بپردازید، حتماً توجه داشته باشید که ارتفاع آن مناسب باشد و بتوانید به راحتی وسایل خود را بر روی آن جابجا کنید. این موضوع یکی از نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری محسوب می ‌شود.

 

طراحی ارگونومیک

توجه به فضای در دسترس

در ادامه مبحث نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری باید بگوییم، که پیش از آن که بخواهید به خرید میز و صندلی اداری بپردازید، باید به فضا و متراژ دفتر و محیط کار خود توجه زیادی داشته باشید.

اگر متراژ دفتر کار شما بسیار کوچک است، می ‌توانید از میز های اداری گروهی استفاده کنید تا از این طریق بتوانید از تنگ شدن فضا جلوگیری کنید.

به هنگام قرار دادن میز و صندلی اداری باید سعی کنید تا محل عبور افراد بسته نشود و همچنین پنجره‌ ها به راحتی باز و بسته گردند. به طور کلی می‌ توان گفت افراد باید به دنبال میز و صندلی باشند که متناسب با متراژ محل کار آن ها است.

سبک طراحی

یکی از نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری سبک طراحی اصولی و زیبای آن است.بسیاری از افراد تنها به کارایی میز و صندلی اداری خود توجه می کنند و ارزشی برای زیبایی و طراحی آن قائل نیستند.

اما باید بگوییم هنگامی که سبک طراحی میز و صندلی مناسب نباشد، شما بسیاری از مشتری های خود را بدون خواسته خودتان از دست خواهید داد.

همانطور که می دانید، سبک های مختلفی همچون کلاسیک، مدرن و… برای طراحی میز و صندلی اداری مورد توجه طراحان قرار می گیرند. شما باید با توجه به سلیقه و همچنین دکوراسیون محل کسب و کار خود، یک سبک مناسب از میز و صندلی اداری را انتخاب کرده و به خریداری آن بپردازید.

کیفیت متریال

یکی دیگر از نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری، کیفیت متریال به کار رفته در آن است. اگر کیفیت متریال در میز و صندلی اداری مناسب نباشد، قطعا پس از مدتی استفاده محصول خراب شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

به عنوان مثال، اگر در صندلی اداری از مواد مرغوب استفاده نشده باشد، تکیه گاه صندلی پس از مدتی فرم اصلی خود را از دست داده و جلوه ناخوشایندی را در محل کار شما ایجاد خواهد کرد.

قیمت و برند محصول

از نمونه نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری، می توان به قیمت و برند محصول اشاره کرد. همانطور که می دانید، امروزه برند های مختلفی به طراحی و تولید میز و صندلی اداری می پردازند که هر یک از آن ها مزایا و معایبی را به همراه دارند.

مشتری های محترم باید همواره به دنبال برند هایی باشند که محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. همچنین به هنگام خرید توجه داشته باشید که محصول مد نظرتان از گارانتی معتبر برخوردار باشد تا در صورت اسیب بتوانید آن را تعویض نمایید.

 

قیمت و برند محصول

فروشگاه مد نظر

اخرین نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری که می خواهیم در این قسمت از مقاله برایتان شرح دهیم، فروشگاه مد نظر برای خرید میز و صندلی اداری است. امروزه فروشگاه های اینترنتی و حضوری متعددی هستند که به فروش محصولات اداری می پردازند.

بعضی از آن ها خدمات متنوعی را به مشتری های خود ارائه می دهند و مشاوره های رایگان آن ها باعث می شود تا مشتری بتواند خرید مناسب تری را تجربه کند. به همین خاطر پیشنهاد می شود تا افراد محصول مد نظر خود را از فروشگاه های نام آشنا و معتبر تهیه کنند.

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله متوجه شده اید، خرید میز و صندلی اداری یکی از اقدامات حساس محسوب می شود که باید افراد با اگاهی کامل به انجام آن بپردازند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به خرید میز و صندلی اداری دلخواه تان از مجموعه دکومهر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *