مقالات

نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی

نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی

نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی موضوعی است ، که در مقاله پیش رو به آن خواهیم پرداخت . میز کار گروهی یکی از تجهیزات ضروری فضاهای اداری مدرن است که اگر به درستی انتخاب شود ، نقش زیادی در بهره وری شرکت اداری خواهد داشت . در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با نکات خرید این نوع میز اداری آشنا شوید .‌

بیشتر بخوانید: تاثیر استفاده از میزهای کار گروهی در محیط کاری

ضرورت رعایت نکات خرید میز کار گروهی

در نخستین بخش از مقاله نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی ، به ضرورت رعایت نکات خرید می پردازیم . مبلمان اداری برای هر دفتر و شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است . این تجهیزات نه تنها یکی از تسهیلات فیزیکی الزامی در هر دفتر کاری هستند ، بلکه ابزاری ضروری برای کار و تولید می باشند ، که بر راحتی و سهولت کار هر یک از کارکنان تاثیر می گذارند .

علاوه بر این ، مجموعه مبلمان اداری مناسب به طور غیر مستقیم پیام‌های معنی ‌داری را به مشتریان و کارکنان نشان می دهند . اگر میز کار گروهی به درستی انتخاب شود ، یک سبک داخلی منحصر به فرد برای شرکت ایجاد می کند ، که در نهایت منجر به بهبود ارزش ایدئولوژیکی و زیبایی‌ شناختی دفتر کار شما خواهد شد .

ضرورت رعایت نکات خرید میز کار گروهی

 اشتباهات رایج هنگام انتخاب میز کار گروهی

در این بخش از مقاله ، پیش از اینکه به نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی اشاره کنیم ، به اشتباهات رایج هنگام انتخاب این نوع میز اداری می پردازیم . این اشتباهات شامل موارد زیر می شود ؛

  • عدم توجه به فضای اداری : این اشتباهی است که منجر به انتخاب میزهای کار گروهی بسیار بزرگ یا کوچک برای فضای در دسترس کسب و کار شما می شود .
  • عدم محاسبه ارتفاع بر اساس نوع فعالیت : میزهای کار گروهی با ابعاد استانداردی تولید و عرضه می شوند . از آنجایی که هر شرکت و ادراه ای دارای شرایط کاری خاص خود است ، انتخاب ارتفاع میز بدون در نظر گرفتن نوع فعالیت شرکت ، یک اشتباه غیر قابل جبران است .
  • انتخاب رنگ ها و مواد به صورت تصادفی : انتخاب رنگ مبلمان اداری و میز کار گروهی نباید صرفا بر اساس علاقه یک شخص باشد . در یک شرکت و اداره افراد زیادی با سلایق مختلف حضور دارند . انتخاب رنگ به صورت تصادفی تأثیر نامطلوبی بر ظاهر و راندمان کاری شرکت خواهد داشت .
  • عدم توجه به کیفیت : یک اشتباه رایج در خرید میز کار گروهی که در این بخش از مقاله نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی ، به آن می پردازیم ، خرید این میز اداری ، بر اساس ارزان بودن و عدم توجه به کیفیت است . هیچ گاه کیفیت را فدای ارزان بودن محصول نکنید ؛ زیرا سرمایه گذاری در امکانات ، وسایل و تجهیزات نیروی کار یک سرمایه گذاری بلندمدت و سودآور است .

کالاهای بی کیفیت عمر کوتاهی دارند و علاوه بر صرف هزینه مجدد برای خرید آنها ، احساس عدم ثبات و حرفه ای بودن را نیز در محیط کاری ایجاد خواهند کرد . در ادامه مقاله با ما همراه شوید ، تا با نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی آشنا شوید .

نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی

در این بخش به موضوع اصلی مقاله یعنی بررسی نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی خواهیم پرداخت‌ . با رعایت کردن نکات فوق یک میز کار گروهی کارآمد را برای کارمندان خود تهیه می کنید ؛

  • انتخاب میز کار گروهی بر اساس هدف : میز کار گروهی نیز همانند سایر تجهیزات اداری چون میز مدیریت ، میز اداری ، ست اداری و … باید بر اساس کاربری مورد نظر انتخاب شود ، تا کارمندان کارایی لازم را داشته باشد .
  • خرید میز کار گروهی بر اساس ابعاد استاندارد : ایرادی که به میز کار گروهی گرفته می شود ، این است که این میز را نمی توان بر اساس قد هر کاربری انتخاب یا تنظیم نمود ، از این رو از خرید میز کار گروهی بسیار کوتاه یا بلند خودداری و برای هر کارمند صندلی قابل تنظیم فراهم کنید .
  • انتخاب میز کار گروهی بر اساس متریال : یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی توجه به متریال ساخت آن است ‌. در حال حاضر چوب صنعتی به دلیل مزایای بارزی چون استحکام بالا ، دوام زیاد ، ضد خش بودن ، ضد رطوبت ، قیمت مناسب ، نگهداری آسان ، تنوع بالا و … بیشترین استفاده را در طراحی میزهای کار گروهی دارد ، ترجیحا متریال چون ام دی اف ، ملامینه و … را انتخاب نمایید .
  • انتخاب میز کار گروهی بر اساس سبک : میز های کار گروهی در سبک های مختلفی مانند هنری ، صنعتی ، مدرن و … تولید می شوند که انتخاب هر سبک ، باید با فضای کاری شما هماهنگ باشد .

چرا باید میز کار گروهی را از مراکز معتبر خریداری نمود ؟

حال که با نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی آشنا شدید ، در این بخش از مقاله به موضوع اهمیت خرید این مبلمان اداری از فروشگاه های معتبر می پردازیم .

  • تضمین کیفیت : فروشگاه های معتبر ، کالاهای خود را از برندهای سر شناس تهیه می کنند . برندهای و فروشگاه های معتبر نیز هیچ گاه با عرضه محصولات بی کیفیت ، اعتبار خود را زیر سوال نمی برند ؛ از این رو کیفیت محصولات این فروشگاه ها تضمین شده است .
  • خدمات حرفه ای : معیارهای زیادی برای ارزیابی یک فروشگاه معتبر در بازار وجود دارد . به طور کلی ارائه خدمات حرفه ای یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت محصولات عرضه شده است .
  • گارانتی محصول : با خرید میز کار گروهی از فروشگاه های سر شناس ، گارانتی محصول را نیز دریافت می کنید ، که اين امر بیانگر کیفیت و دوام بالای محصولات است .

چرا باید میز کار گروهی را از مراکز معتبر خریداری نمود ؟

در پایان

مقاله نکات مهم قبل از خرید میز کار گروهی توسط تیم فروش ، فروشگاه دکومهر نگاشته شده است . فروشگاه دکومهر از فروشگاه های آنلاین و معتبر در زمینه فروش تجهیزات اداری است ، که تمام محصولات خود را از برندهای معتبر تهیه نموده و تمام تجهیزات اداری خود را با گارانتی عرضه می نماید .

برای خرید تجهیزات اداری مختلف ، به سایت دکومهر مراجعه کنید ، اگر هرگونه پرسشی در مورد نحوه خرید و ارسال محصولات این فروشگاه آنلاین دارید ، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید ‌.

بیشتر بخوانید: سفارش میز کار گروهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *